Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
5 timmar sedan, säger Folke Rosvall :

Tänk om man kunde spela anonymt på nätet. Spelen skulle kunna gå via ett mellanbolag som krypterar spelen innan dom når spelbolagen. Spelbolagen skulle naturligtvis fortfarande ha möjlighet att neka att ta emot spelen, dom skulle kunna limitera som dom vill, dom skulle kunna ändra oddsen som dom vill för att åstadkomma jämn bok, men inte genom att veta vem som lagt spelen. Vinsterna skulle därefter gå tillbaka till mellanbolaget som skickar dom vidare till rätt spelare.

Det vore en dröm för skickliga spelare.

Det finns bettingmäklare som Sportmarket.
Online Sports Betting & Live Betting Platform | Sportmarket Bet Broker

Postad
1 timme sedan, säger Folke Rosvall :

Jag klickade på länken men det verkade krångligt att få begrepp om det hela. Har du lust att nämna för- och nackdelar samt om du har spelat där.

Man placerar ett spel precis som vanligt, men eftersom Sportmarket är din mellanhand skickar de vidare spelet till det bolag dom har avtal med som erbjuder högst odds. Det finns en gratisversion, de tar då en liten del av omsättningen, samt PRO för de riktigt seriösa. De har slutit avtal med flera stora bolag och spelbörser. Jag har spelat hos Sportmarket för många år sedan, men upplägget var något annorlunda då.

Postad
52 minuter sedan, säger Lobo :

Man placerar ett spel precis som vanligt, men eftersom Sportmarket är din mellanhand skickar de vidare spelet till det bolag dom har avtal med som erbjuder högst odds. Det finns en gratisversion, de tar då en liten del av omsättningen, samt PRO för de riktigt seriösa. De har slutit avtal med flera stora bolag och spelbörser. Jag har spelat hos Sportmarket för många år sedan, men upplägget var något annorlunda då.

Ok, tack för informationen. Om man spelar där så innebär det alltså att spelbolaget inte kan dra någon nytta av din kunskap eftersom dom inte vet vem du är. Men du spelar alltså hellre på vanliga bolag? Så länge det inte är Betsson antar jag.