Gå till innehåll

Tillbaka att PUMPA SvS - Det sker på Stream nu


Recommended Posts

19 timmar sedan, säger stefanovic :

Tjena Raphael! Jag undrar varför du inte un bannar mig i chatten? Tycker det är sjukt att jag blivit blockad och bannad från alla dina sociala medier bara för jag ville veva ett par händer mot dig på SVS. 

Tjena Stefan aka stNNN aka Peixe37.

Jag tycker ditt beteende är sjukt. Som jag även dedikerade 1h åt att prata om på streamen efter att jag bannade dig för ett halvår sedan. 

Att du fortsätter spamma mig på alla medier och gör nya konton på Twitch gör det inte bättre direkt.
Vad är du uppe i nu? 12e kontot eller?

Acceptera bara att jag inte vill unbanna dig, eller prata med dig alls. Och att du inte ens förstår varför "ville bara veva händer", tar dig till en ny sjukhetsnivå.

Jag skulle kunna skriva 2st A4or här med detaljer om hur du betett dig, och därmed skämma ut dig offentligt, som inte hade fått dig att se jättebra ut, men jag avstår från att göra det mot dig, och sparar min egen tid med gällande denna aids.

Så akta istället vilken nivå du ska fortsätta att stångas och dra upp detta om din bann i min egna pokertråd, när så mycket kan bita tillbaka på dig. Du verkar generellt inte tänka så många steg fram.

Så om du vill ha det ännu tydligare, med tanke på att du inte skrivit till mig någonsin privat efter att jag bannade dig, (du kunde skickat meddelande här med och pratat om varför/bett ev om ursäkt eller pratat ut om det), men väljer även denna gång att skriva offentligt som att du är oskyldiga helgonet, så får du det tydligt nu:

Sluta skriv till mig, du kommer inte bli unbannad och du har inte fått ett enda svar från mig på 6 månader. Undantag nu för att se om vi kan få ett stopp på detta en gång för alla så jag kan slippa ditt tjat.

Annars fortsätt och bevisa återigen att du skiter fullständigt i andra och har 0 respekt för andra (så länge det inte gynnar och rör dig), så kommer det bara mötas av tystnad och /ignore igen ändå. 

Du väljer. Vi kan se om du kan va någorlunda större människa denna gång än det råttbeteende jag beskådade i flera månader sist på ett MÄNSKLIGT plan, som också ledde till bannen.

Mer än detta svar får du inte, som är mer än vad du förtjänar ens.

Jag vill inte ha något med dig att göra, jag hade inte ens tagit i dig med tång.

Gl på dig och försök gå vidare nu.

  • Like 10
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...