Gå till innehåll

Tillbaka att PUMPA SvS - Det sker på Stream nu


Recommended Posts

Tjena grabbar,

Julen kommer tidigt i år.
Raph Darko här aka Agamemnon, ni finner mig under er närmsta aggro_tard markering.
I alla fall... såg att vi har ett mysigt litet forum här, där många av er på SVS hänger. Tänkte att det kan vara kul att dela med mig lite då ni kommer se en del av mig på SVS nu, så kan vi ju lika gärna umgås lite oss kollegor emellan då ni ändå kommer kunna se vilka kort jag har och det verkar som mitt nick inte verkar vara någon hemlighet längre.
Speciellt kul att kunna prata om min resa på svenska till den svenska publiken då jag annars kör allting på engelska. Känns som hemmaplan på nåt sätt.

Jag spelar på heltid sedan ca 1 år tillbaka och streamar det även på Twitch samt YouTube sedan 5 månader.
Hur som haver ska jag komma till skott. Som ni vet är det aids att få in pengar på sidor och med alla gränser osv och + att inte få RB som resten av världen så tänkte jag gå tillbaka till att pumpa där sagan började, Svenska Spel. 
Pga ovan så kommer jag behöva börja på /4 och /5 och pumpa mig igenom kalaset från därifrån. Mitt mål är uncappat, så högt som möjligt.
Jag kommer spela ca 5x i veckan oftast ons-sön för max värde (kvällstid), men ibland tis-lör eller mån-fre om jag behöver vara ledig just nån helg ibland, ca 5-6h sesh så ca 30h i veckan. Såatte det kommer svajja lite. Det är bara boka in Er dom kvällarna så ses vi där helt enkelt.

Kommer förmodligen börja lite smått från imorgon och provpumpa lite, men nästa vecka ska jag utomlands en vecka, så det riktiga pumpet kommer börja från fredag 5 maj om 2v.

Jag vet inte exakt hur mycket tid jag kommer ha på att skriva här, då jag har så mycket att stå i nuförtiden, men jag tycker det är väldigt skönt att skriva av sig lite, så vi ser vart det bär.

KUUL, då får ni se mig donka iväg stacken live ist!

GL påer rå

/Raph

 

Redigerad av Raph Darko aka Agamemnon
  • Like 13
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

20 timmar sedan, säger lamern :

mycket underhållande att se frustrationen och höra dig tilta ur medans du pumpar upp 3-betstorleken till 6,5x och potterna går åt alla andra håll 😄

Hahah, ja standard Aga-dynamiken på Svs, gotta love it.

Blev 4,3h speltid igår ca 1700 händer, 4st /4. Slutade på +968kr samt -75kr i turre så tot för dagen: +893kr

Hela VOD på denna stream finns att se på min Twitch eller min YouTube.

Kommer bli intressant med klient bytet att svs går in i iPoker nätverket strax, spännande.

Kommer gå live strax, vi ses där för round 2!

/Raph

  • Like 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)
17 timmar sedan, säger Färgadstege :

Underhållande stream minst sagt - tilt och ”he never lose” skriks det titt som tätt
 

+ för stream

Kan vi få en graf? 

Haha tack man!
Graf har jag inte, och det blir sista seshet ikv innan klientbytet, så får se hur det blir med handhistoriken då, annars kommer jag skriva in manuellt o göra en graph i Excel när jag börjar med riktiga grindet från fredag 5e maj.

 

Grabbar, vi ska straffa lite nits ikväll, jag bjuder på marathon stream (minimum 8h) då det blir sista sesh innan jag drar utomlands. Sedan är jag åter från fredag 5e maj med ca 25-30h spel o stream i veckan!

Vi går live om ca 30 minuter både här 

 

Samt på min Twitch här: https://www.twitch.tv/raphdarko

 

 

Kommer köra 4 st /4 samt Fredagsfighten och Minifighten, bustar vi turre så blire 5 CG bord ist för 4. 


Ses där!

Redigerad av Raph Darko aka Agamemnon
  • Like 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Blev lite problem med VOD;en från igår, så har laddat upp hela gårdagens stream här. Var sjukt intressant stream o vissa helt galna utdragningar. Midstream blev vi sponsrade av herr Kalthorr att freerolla 100nl Rush & Cash på GG med hans pengar och bara dela på ev vinst. Han tycker jag är som Weazel_1991 fast på Crack och bättre på poker, hahaha....skön e han.
Är åter med stream fredag 5e maj, HEI!

 

 

Redigerad av Raph Darko aka Agamemnon
  • Like 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

11 timmar sedan, säger Raph Darko aka Agamemnon :

Blev lite problem med VOD;en från igår, så har laddat upp hela gårdagens stream här. Var sjukt intressant stream o vissa helt galna utdragningar. Midstream blev vi sponsrade av herr Kalthorr att freerolla 100nl Rush & Cash på GG med hans pengar och bara dela på ev vinst. Han tycker jag är som Weazel_1991 fast på Crack och bättre på poker, hahaha....skön e han.
Är åter med stream fredag 5e maj, HEI!

 

 

 

2:02:45 😂

  • Haha 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Postad (redigerade)
2 timmar sedan, säger SantaFish-_- :

Haha, ditt anti-spring på svs alltså.

Klickade in på din senaste stream och det här är såklart FÖRSTA handen jag får se (~58 min in). 😵

 

 

Haha ja, det var lagom aids igår. Bara pumpa på...


Har även hamnat på en del avsnitt av Twitch Poker Moments, senaste idag här på 5min47sek. Dom visar verkligen mina finaste sidor 
Intressant även på 1min10sek, killen spelar blind med assistans :o



Om ni missade från min Discord, så kommer jag att köra SCOOP nu resten av maj exakt 3veckor frammåt, ca 5x i veckan. Så det blir turrespel nu denna månaden sen tillbaks till CG i juni. Första streamen är imorn söndag 7 maj, CIAOO

Redigerad av Raph Darko aka Agamemnon
  • Like 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

 

Allright GUBBAR, de e dags för 3 veckors SCOOP-GRIND!
Är live på både Twitch och YT om ca 1 timme:

 

Kommer köra onsdag-söndag varje vecka såvida jag inte får en Day2 på söndagsgrinden, då kör jag givetvis även måndagen!
Kommer även ha en Giveaway ikväll av en 20$ turrebiljett på valfri pokersida, följ instruktionerna på streamen om ni vill delta (ni ska bara följa ett IG-konto samt en kommentar på en av deras inlägg)

 GL bois ses på stream eller vid borden! PUMPA!!

Redigerad av Raph Darko aka Agamemnon
  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...