Raph Darko aka Agamemnon Postad 18 April , 2023 Rapport Share Postad 18 April , 2023 (redigerade) Tjena grabbar, Julen kommer tidigt i år. Raph Darko här aka Agamemnon, ni finner mig under er närmsta aggro_tard markering. I alla fall... såg att vi har ett mysigt litet forum här, där många av er på SVS hänger. Tänkte att det kan vara kul att dela med mig lite då ni kommer se en del av mig på SVS nu, så kan vi ju lika gärna umgås lite oss kollegor emellan då ni ändå kommer kunna se vilka kort jag har och det verkar som mitt nick inte verkar vara någon hemlighet längre. Speciellt kul att kunna prata om min resa på svenska till den svenska publiken då jag annars kör allting på engelska. Känns som hemmaplan på nåt sätt. Jag spelar på heltid sedan ca 1 år tillbaka och streamar det även på Twitch samt YouTube sedan 5 månader. Hur som haver ska jag komma till skott. Som ni vet är det aids att få in pengar på sidor och med alla gränser osv och + att inte få RB som resten av världen så tänkte jag gå tillbaka till att pumpa där sagan började, Svenska Spel. Pga ovan så kommer jag behöva börja på /4 och /5 och pumpa mig igenom kalaset från därifrån. Mitt mål är uncappat, så högt som möjligt. Jag kommer spela ca 5x i veckan oftast ons-sön för max värde (kvällstid), men ibland tis-lör eller mån-fre om jag behöver vara ledig just nån helg ibland, ca 5-6h sesh så ca 30h i veckan. Såatte det kommer svajja lite. Det är bara boka in Er dom kvällarna så ses vi där helt enkelt. Kommer förmodligen börja lite smått från imorgon och provpumpa lite, men nästa vecka ska jag utomlands en vecka, så det riktiga pumpet kommer börja från fredag 5 maj om 2v. Jag vet inte exakt hur mycket tid jag kommer ha på att skriva här, då jag har så mycket att stå i nuförtiden, men jag tycker det är väldigt skönt att skriva av sig lite, så vi ser vart det bär. KUUL, då får ni se mig donka iväg stacken live ist! GL påer rå /Raph Redigerad 18 April , 2023 av Raph Darko aka Agamemnon 13 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lamern Postad 18 April , 2023 Rapport Share Postad 18 April , 2023 pumpa på 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tjafsarn Postad 19 April , 2023 Rapport Share Postad 19 April , 2023 Kul! Alltid lika intressant att se vad som finns bakom alias jag battlat med Följer dig på twitch nu. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Raph Darko aka Agamemnon Postad 19 April , 2023 Författare Rapport Share Postad 19 April , 2023 Allright, vi kör första sessionet nu. Live här https://www.twitch.tv/raphdarko 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lamern Postad 19 April , 2023 Rapport Share Postad 19 April , 2023 mycket underhållande att se frustrationen och höra dig tilta ur medans du pumpar upp 3-betstorleken till 6,5x och potterna går åt alla andra håll 😄 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Raph Darko aka Agamemnon Postad 20 April , 2023 Författare Rapport Share Postad 20 April , 2023 20 timmar sedan, säger lamern : mycket underhållande att se frustrationen och höra dig tilta ur medans du pumpar upp 3-betstorleken till 6,5x och potterna går åt alla andra håll 😄 Hahah, ja standard Aga-dynamiken på Svs, gotta love it. Blev 4,3h speltid igår ca 1700 händer, 4st /4. Slutade på +968kr samt -75kr i turre så tot för dagen: +893kr Hela VOD på denna stream finns att se på min Twitch eller min YouTube. Kommer bli intressant med klient bytet att svs går in i iPoker nätverket strax, spännande. Kommer gå live strax, vi ses där för round 2! /Raph 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Färgadstege Postad 20 April , 2023 Rapport Share Postad 20 April , 2023 Underhållande stream minst sagt - tilt och ”he never lose” skriks det titt som tätt + för stream Kan vi få en graf? 3 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Raph Darko aka Agamemnon Postad 21 April , 2023 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2023 (redigerade) 17 timmar sedan, säger Färgadstege : Underhållande stream minst sagt - tilt och ”he never lose” skriks det titt som tätt + för stream Kan vi få en graf? Haha tack man! Graf har jag inte, och det blir sista seshet ikv innan klientbytet, så får se hur det blir med handhistoriken då, annars kommer jag skriva in manuellt o göra en graph i Excel när jag börjar med riktiga grindet från fredag 5e maj. Grabbar, vi ska straffa lite nits ikväll, jag bjuder på marathon stream (minimum 8h) då det blir sista sesh innan jag drar utomlands. Sedan är jag åter från fredag 5e maj med ca 25-30h spel o stream i veckan! Vi går live om ca 30 minuter både här Samt på min Twitch här: https://www.twitch.tv/raphdarko Kommer köra 4 st /4 samt Fredagsfighten och Minifighten, bustar vi turre så blire 5 CG bord ist för 4. Ses där! Redigerad 21 April , 2023 av Raph Darko aka Agamemnon 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Raph Darko aka Agamemnon Postad 22 April , 2023 Författare Rapport Share Postad 22 April , 2023 (redigerade) Blev lite problem med VOD;en från igår, så har laddat upp hela gårdagens stream här. Var sjukt intressant stream o vissa helt galna utdragningar. Midstream blev vi sponsrade av herr Kalthorr att freerolla 100nl Rush & Cash på GG med hans pengar och bara dela på ev vinst. Han tycker jag är som Weazel_1991 fast på Crack och bättre på poker, hahaha....skön e han. Är åter med stream fredag 5e maj, HEI! Redigerad 22 April , 2023 av Raph Darko aka Agamemnon 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerspelarn1 Postad 23 April , 2023 Rapport Share Postad 23 April , 2023 (redigerade) Tips från fisken: Sänk volymen på musiken, många gånger är den så hög att man behöver fokusera för att höra vad du säger. POWERRANKAR du, eller recenserar om vi namedroppar? Redigerad 23 April , 2023 av pokerspelarn1 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lamern Postad 23 April , 2023 Rapport Share Postad 23 April , 2023 11 timmar sedan, säger Raph Darko aka Agamemnon : Blev lite problem med VOD;en från igår, så har laddat upp hela gårdagens stream här. Var sjukt intressant stream o vissa helt galna utdragningar. Midstream blev vi sponsrade av herr Kalthorr att freerolla 100nl Rush & Cash på GG med hans pengar och bara dela på ev vinst. Han tycker jag är som Weazel_1991 fast på Crack och bättre på poker, hahaha....skön e han. Är åter med stream fredag 5e maj, HEI! 2:02:45 😂 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lamern Postad 23 April , 2023 Rapport Share Postad 23 April , 2023 (redigerade) gillar sekvensen när du går på en mina i turneringen och i vrede fiskmarkerar alla spelare vid bordet för att poolen är så dålig Redigerad 23 April , 2023 av lamern 1 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SantaFish-_- Postad 23 April , 2023 Rapport Share Postad 23 April , 2023 (redigerade) Ja, 1:50:20 till 2:07:30 är fan bland det roligaste jag sett Vilket jävla spel poker är alltså... Redigerad 23 April , 2023 av SantaFish-_- 1 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Raph Darko aka Agamemnon Postad 25 April , 2023 Författare Rapport Share Postad 25 April , 2023 Yes, precis lagt upp sista Stream Highlights nu innan jag åker utomlands. Detta är från en Stream där vi spelade 100nl på PS, både reg-bord o zoom, ni kan se den här: 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Paddington Postad 5 Maj , 2023 Rapport Share Postad 5 Maj , 2023 In och PUMPA nu då! 🤩 3 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Raph Darko aka Agamemnon Postad 5 Maj , 2023 Författare Rapport Share Postad 5 Maj , 2023 Jag blev ordentligt pumpad ikv, vore kul att se en bluff river en gång var 2000e hand iaf. Ses på söndag 🥲 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SantaFish-_- Postad 6 Maj , 2023 Rapport Share Postad 6 Maj , 2023 (redigerade) Haha, ditt anti-spring på svs alltså. Klickade in på din senaste stream och det här är såklart FÖRSTA handen jag får se (~58 min in). 😵 Redigerad 6 Maj , 2023 av SantaFish-_- 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Raph Darko aka Agamemnon Postad 6 Maj , 2023 Författare Rapport Share Postad 6 Maj , 2023 (redigerade) 2 timmar sedan, säger SantaFish-_- : Haha, ditt anti-spring på svs alltså. Klickade in på din senaste stream och det här är såklart FÖRSTA handen jag får se (~58 min in). 😵 Haha ja, det var lagom aids igår. Bara pumpa på... Har även hamnat på en del avsnitt av Twitch Poker Moments, senaste idag här på 5min47sek. Dom visar verkligen mina finaste sidor Intressant även på 1min10sek, killen spelar blind med assistans Om ni missade från min Discord, så kommer jag att köra SCOOP nu resten av maj exakt 3veckor frammåt, ca 5x i veckan. Så det blir turrespel nu denna månaden sen tillbaks till CG i juni. Första streamen är imorn söndag 7 maj, CIAOO Redigerad 6 Maj , 2023 av Raph Darko aka Agamemnon 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Raph Darko aka Agamemnon Postad 7 Maj , 2023 Författare Rapport Share Postad 7 Maj , 2023 (redigerade) Allright GUBBAR, de e dags för 3 veckors SCOOP-GRIND! Är live på både Twitch och YT om ca 1 timme: Kommer köra onsdag-söndag varje vecka såvida jag inte får en Day2 på söndagsgrinden, då kör jag givetvis även måndagen! Kommer även ha en Giveaway ikväll av en 20$ turrebiljett på valfri pokersida, följ instruktionerna på streamen om ni vill delta (ni ska bara följa ett IG-konto samt en kommentar på en av deras inlägg) GL bois ses på stream eller vid borden! PUMPA!! Redigerad 7 Maj , 2023 av Raph Darko aka Agamemnon 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lamern Postad 8 Maj , 2023 Rapport Share Postad 8 Maj , 2023 brutal pump i senaste streamen. använd sista tusenlappen på 0.5/1 och påbörja REVANSCHPUMPEN! det blir en fängslande streamserie. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Färgadstege Postad 9 Maj , 2023 Rapport Share Postad 9 Maj , 2023 7 timmar sedan, säger lamern : brutal pump i senaste streamen. använd sista tusenlappen på 0.5/1 och påbörja REVANSCHPUMPEN! det blir en fängslande streamserie. Blev det 25/50 efter streamen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lamern Postad 9 Maj , 2023 Rapport Share Postad 9 Maj , 2023 40 minuter sedan, säger Färgadstege : Blev det 25/50 efter streamen? skott och bustpump på 10/20 och 25/50 på streamen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Färgadstege Postad 9 Maj , 2023 Rapport Share Postad 9 Maj , 2023 11 timmar sedan, säger lamern : skott och bustpump på 10/20 och 25/50 på streamen Livet som pokerproffs 2023 är hårt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lamern Postad 9 Maj , 2023 Rapport Share Postad 9 Maj , 2023 ja lätt hade han det inte. jag klickade mig igenom de stora potterna i liveinspelningen på youtube och gick från att skratta åt tiltramsorna till att känna med raffe allt eftersom smällarna fortsatte komma ☹️ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lamern Postad 11 Maj , 2023 Rapport Share Postad 11 Maj , 2023 vad sysslar du med här? spelet i alla ära men oavsett om det är trollsnack för tittarna eller om det är ett sätt att mentalt reppa en hand så är det psykopatkyliga reaktioner under hela klippet 😂 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts