blukah Postad 18 December , 2005 Rapport Postad 18 December , 2005 Kul med så starkt startfällt. Tycker ni kan ha kommentatorerna och spelarnas röster på samma ljudnivå.. blir svårt och höra annars. Citera
spyse Postad 18 December , 2005 Rapport Postad 18 December , 2005 Var det bara jag som på dagens pokermiljonen kunde satt ett par hundra på att Ken skulle förlora dagens "Hu skulle du spela"? Den var ju inte särskilt smart lagd då man mellan hand ett och tre kunde se att Ken förlorat en stor del av sin stack och då började jag undra sedan klarnade ju allt. Annars väldigt intressant synd att blindsen blev höga. Tusan vilken tur Bengt hade, lyckades plocka upp fina kort när Ken ställde, iof blev han ju utdragen i en av dom men ändå. Citera
puppets Postad 18 December , 2005 Rapport Postad 18 December , 2005 bengt sonnert vann före bo sehlstedt tobias persson 3,, ken 4,, eskilsson 5 ,,cicilia 6 Citera
toyzar Postad 18 December , 2005 Rapport Postad 18 December , 2005 Vet nån vilket avsnitt det var ? måste ladda ner det.. kollar oxo wpt istället.. Citera
Pokemonn Postad 18 December , 2005 Rapport Postad 18 December , 2005 Sonnert hade bra tur med korten, i alla fall i slutet! Hmmm, hur länge spelar man innan blinden slir så höga? När det blir så är det nästan all-in poker hela tiden... Var det ont om tid för inspelningarna rent allmänt eller vill man ha all-in poker för att det blir spännande i TV rutan månntro? Eller hade de gott om tid på sig, bara att det är bortklippt i redigeringen? Citera
toyzar Postad 18 December , 2005 Rapport Postad 18 December , 2005 Snabb fråga.. sehlstedt vem är det ? var har han varit med och vad spelar han mest ? tackar.. Citera
Nusseman Postad 18 December , 2005 Rapport Postad 18 December , 2005 Snabb fråga.. sehlstedt vem är det ? var har han varit med och vad spelar han mest ? tackar.. Legato på nätet, medlem i den beryktade Vällingbymaffian. Spelar bara turneringar och SnG och gör det bättre än de flesta. Citera
toyzar Postad 18 December , 2005 Rapport Postad 18 December , 2005 tackar .. snabba bra svar d gillar jag hehe Citera
Joakim G Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 Den här semifinalen varade i totalt 55-60 givar mot den förras ca 100. En av anledningarna till all-in poker mao. Serien spelades in i två omgångar. När det som var igår gjordes så hade ca 6 stycken redan gått på TV. Joakim Citera
Smygaren Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 Visserligen spelar jag bara fixed limit sit-n-go, men det kändes inte som att Ken gjorde rätt i gårdagens "Hur skulle du spela"... Det måste väl finnas många fler händer än A-A, A-K och A-Q som motståndaren bettar 4000 på? A-A är dessutom ganska osannolikt när Ken har ett ess och ett annat ligger på bordet. Det är väl rimligt att sätta motståndaren på A-x, men... Vad säger experterna? Citera
Hyler Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 Konstigt att ingen kommenterat Kens T-shirt, vilket jag då gör nu. Respect! Citera
svint0 Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 Ni som missat programmet och vill kolla på det i efterhand kan gå in på http://www.tv4.se/pokermiljonen och trycka på Webb-TV , så kommer det upp ett fönster där du kan välja vilket avsnitt du vill se Citera
jaroiten Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 Konstigt att ingen kommenterat Kens T-shirt, vilket jag då gör nu. Respect! Kanske för att han hade exakt samma i sitt kvalheat.. Citera
toyzar Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 Hur kvalar man inte till pokermiljonen .. vilka sajter ? om d nu går ? Citera
jaroiten Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 Hur kvalar man inte till pokermiljonen .. vilka sajter ? om d nu går ?Unibet, men är ju inte ens klart ifall det blir en till säsong. Citera
Skanke Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 Hur kvalar man inte till pokermiljonen ? På expekt.... sry hade inget bättre för mig.... Citera
two_aces Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 Hur kvalar man inte till pokermiljonen ? På expekt.... Unibet är det väl ändå. Det är ju Unibet som sponsrar i varje fall. Citera
Skumdum Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 Hur kvalar man inte till pokermiljonen ? På expekt.... Unibet är det väl ändå. Det är ju Unibet som sponsrar i varje fall. Haha.. är det här ironi som tagits ännu längre? Citera
Skanke Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 Hur kvalar man inte till pokermiljonen ? På expekt.... Unibet är det väl ändå. Det är ju Unibet som sponsrar i varje fall. Helt klart är det hos Unibet man kvalar, men då det råkade ha smugit in ett inte i frågan tänkta jag skoja till det lite... Expekt kvalar man veterligen inte in till något alls nuförtiden Citera
fredde80 Postad 20 December , 2005 Rapport Postad 20 December , 2005 Ibland får jag känslan när jag spelar på expekt att jag kvalar till dårhuset.... Hur kvalar man inte till pokermiljonen ? På expekt.... Unibet är det väl ändå. Det är ju Unibet som sponsrar i varje fall. Helt klart är det hos Unibet man kvalar, men då det råkade ha smugit in ett inte i frågan tänkta jag skoja till det lite... Expekt kvalar man veterligen inte in till något alls nuförtiden Citera
Verbal__Kint Postad 20 December , 2005 Rapport Postad 20 December , 2005 Riktigt roligt att se alla dessa otroligt duktiga pokerspelare vid samma bord. Riktigt kul för pokermiljonen att kunna visa upp ett semifinalbord av den digniteten. I söndagens program var det klar WPT klass (kanske ännu bättre, då jag gillar SH bättre) på sändningen. Utfallet då? Jo, synd på Ken som håller låda och sprider go stämning runt bordet. Lite synd av samma orsak med Cecilia och det faktum att det hade behövts en tjej vid finalbordet, men när man inte får korten så går det inte. Förstår inte riktigt Hasses strategi? Han viker och viker och viker och får sen 2 femmor, konstaterar att han nog är favorit med några ynka % och ställer in? Visst du var favorit att vinna, men att eftersträva coinflippen känns märkligt? Visst Ken var på repet och kunde i princip ställt in på vad som helst, men synen med femmorna känns ändå tveksam, eller hade han så lite marker så att det var motiverat? Lottades semifinalborden? Lite trist att de var så ojämna som de var. Skall i alla fall bli jäkligt kul att se finalen, nu tror jag Bengan tar detta före Rahmn och Sehlstedt. (Skall villigt erkänna att jag hade Ken och Eichhardt som favoriter innan så nå´n mästertippare är man inte). Citera
Nusseman Postad 20 December , 2005 Rapport Postad 20 December , 2005 Tre vällingbymafiosos på finalbordet. Vinner inte nån av dem är Tallin riggat. Citera
toyzar Postad 20 December , 2005 Rapport Postad 20 December , 2005 Hahhahaha Skanke det va fan den bästa idag Citera
kundvagn Postad 21 December , 2005 Rapport Postad 21 December , 2005 Visserligen spelar jag bara fixed limit sit-n-go, men det kändes inte som att Ken gjorde rätt i gårdagens "Hur skulle du spela"... Det måste väl finnas många fler händer än A-A, A-K och A-Q som motståndaren bettar 4000 på? A-A är dessutom ganska osannolikt när Ken har ett ess och ett annat ligger på bordet. Det är väl rimligt att sätta motståndaren på A-x, men... Vad säger experterna? Är ingen expert, men eftersom ingen annan kommenterat så.. Att med så pass stor säkerhet sätta Tobias på AJ+ eller triss känns konstigt. Tykte det var en riktig dålig läggning. Citera
Recommended Posts