Bobby_Chacon Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Jag var lite besviken på Eichardt (taskig stavning sorry) Var inte ledsen! Stavningen är korrekt! Citera
Richthofen Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Inte som dom drömkorten Henriksson fick direkt.. (LÄS: Höja bort en UTG raise med 2-9 off..) Detta borde väl han Eckeskog kunnat gjort, dom borde minst satt honom på KK Men allvarligt. Blev du mobbad av Eckeskog som liten eller? Varför förväntar du dig att en amatör ska spela ut proffsen? Jag antar att han spelade så gott han kunde efter sin förmåga. Att han sen gick och vann trots att han inte var bästa spelaren vid bordet, that's poker. Om du kallar det för en skam för pokern har du nog missat en fundamental del av hur spelet poker fungerar. 1-0 till Nidson Citera
Partyjack Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Ser avsnittet för första gången ikväll, men hakade upp mig på något. Vad tänkte Christer Johansson med när han efter att ha bombat hela vägen med T8s på brädan QQxK sen synar ner bettet på rivern då tian lägger sig för att ge Henriksson stegen? Ligger det någon extrem proffs-tanke bakom, eller är det bara en ytterst tveksam syn!? Tänkte att det finns folk här som tänker poker på ett sätt närmre proffsen än vad jag gör.. I mina ögon är det en grymt svår syn.. Citera
kentAA Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Efter detta avsnitt är man inte så sugen på att ge bort "vinnipoker-boxen" till någon i julklapp Citera
Joakim G Postad 15 December , 2005 Rapport Postad 15 December , 2005 Jag var lite besviken på Eichardt (taskig stavning sorry) Var inte ledsen! Stavningen är korrekt! Eichhardt är den korrekta stavningen. källa: Peter Eichhardt Citera
Rille Postad 15 December , 2005 Rapport Postad 15 December , 2005 Efter detta avsnitt är man inte så sugen på att ge bort "vinnipoker-boxen" till någon i julklapp Pga? Vilken hand spelade han fel? Citera
kentAA Postad 15 December , 2005 Rapport Postad 15 December , 2005 Ursäkta om jag utryckte mig fel. Sa inte att han spelade någon hand fel. Men han imponerade inte särskilt någon av dom händer han spelade, enligt MIG. Citera
toyzar Postad 16 December , 2005 Rapport Postad 16 December , 2005 EHhhhhh vilken otrolig jävla lista... det är ju helt sjukt va kul d ska bli o se alla proffsen in action.. jag har typ inte följt poker miljonen detta året för där va väl typ inte alls lika många stor spelare ? Och kan man hitta nån livevideo på erik123 spelande ? Citera
rickie Postad 16 December , 2005 Rapport Postad 16 December , 2005 EHhhhhh vilken otrolig jävla lista... det är ju helt sjukt va kul d ska bli o se alla proffsen in action.. jag har typ inte följt poker miljonen detta året för där va väl typ inte alls lika många stor spelare ?Och kan man hitta nån livevideo på erik123 spelande ? Var väl rätt så mkt mer kända namn i denna säsong jämfört med förra. Erik123 deltog ej. Citera
Joakim G Postad 16 December , 2005 Rapport Postad 16 December , 2005 EHhhhhh vilken otrolig jävla lista... det är ju helt sjukt va kul d ska bli o se alla proffsen in action.. jag har typ inte följt poker miljonen detta året för där va väl typ inte alls lika många stor spelare ?Och kan man hitta nån livevideo på erik123 spelande ? Var väl rätt så mkt mer kända namn i denna säsong jämfört med förra. Erik123 deltog ej. Erik123 missade flyget.... Citera
erras Postad 16 December , 2005 Rapport Postad 16 December , 2005 Blev det nån reserv för han då eller? Citera
Sjoberginho Postad 17 December , 2005 Rapport Postad 17 December , 2005 Blev det nån reserv för han då eller? Ja, "Mr.X" om jag inte minns fel. Så det var bara ett proffs (Tobbe) i ett heat. Citera
arsenalrulez Postad 17 December , 2005 Rapport Postad 17 December , 2005 Om ja inte minns fel så var det Ishak Noyan som var reserv för Erik123 Citera
Moleskin Postad 18 December , 2005 Rapport Postad 18 December , 2005 Nog dåligt startfält ikväll! Ska bli riktigt kul att se faktiskt. Bengt Sonnert, Cecilia Nordenstam, Hasse Eskilsson, Ken Lennaárd, Tobias Persson och Bo Sehlstedt. Citera
Pokemonn Postad 18 December , 2005 Rapport Postad 18 December , 2005 Ikväll sitter man garanterat bänkad framför Pokermiljonen... Citera
kilsmo Postad 18 December , 2005 Rapport Postad 18 December , 2005 Tror det blir Ken och Eskilsson heads-up, och Eskilsson vinner på "tur". Citera
betfrog Postad 18 December , 2005 Rapport Postad 18 December , 2005 Tror det blir Ken och Eskilsson heads-up, och Eskilsson vinner på "tur". Ja med den strukturen så är det klart att turen kommer att avgöra, men 1:a som 2:a spelar ju inte så stor roll ( bara 50k) Citera
Saerdna Postad 18 December , 2005 Rapport Postad 18 December , 2005 Hur lång tid innan spelas programmet in innan det visas i TV? Igår eller mitt i veckan? F ö hoppas jag att Bengan och Ken går vidare till final. Citera
Skanke Postad 18 December , 2005 Rapport Postad 18 December , 2005 Hur lång tid innan spelas programmet in innan det visas i TV? Igår eller mitt i veckan? F ö hoppas jag att Bengan och Ken går vidare till final. Alla program spelades väl in innan sändningsstarten..... Citera
Saerdna Postad 18 December , 2005 Rapport Postad 18 December , 2005 Du verkade inte förstå frågan Citera
Loveless Postad 18 December , 2005 Rapport Postad 18 December , 2005 Om det inte är svaret så är vi nog många som inte förstår frågan. Citera
Saerdna Postad 18 December , 2005 Rapport Postad 18 December , 2005 Jaha, du menade säsongstarten? Citera
Loveless Postad 18 December , 2005 Rapport Postad 18 December , 2005 Jo, allt spelades in innan säsongsstarten. Citera
Saerdna Postad 18 December , 2005 Rapport Postad 18 December , 2005 Tyckte han skrev "spelas" istället för spelades och trodde då att han prata om program i allmänhet.. jaja blev lite rörigt där. Citera
MrPrytz Postad 18 December , 2005 Rapport Postad 18 December , 2005 Vem vann? Kollade WPT mer drag där Citera
Recommended Posts