Markus8000 Postad 13 timmar sedan Författare Rapport Postad 13 timmar sedan 50 minuter sedan, säger Lobo : Det kan ju stå stilla länge. Kukbajs vinstgraf (fan, vad man har svårt för att skriva det namnet 🤐) är ett tydligt exempel på det. Jodå, klart varians kan vara brutal men är sannolikt inte förklaringen i mitt fall. Tycker ju fortfarande det är kul så lär ramla in ibland men bara som hobby uppenbarligen. Hur går det för dig? Citera
Lobo Postad 12 timmar sedan Rapport Postad 12 timmar sedan 1 timme sedan, säger Markus8000 : Jodå, klart varians kan vara brutal men är sannolikt inte förklaringen i mitt fall. Tycker ju fortfarande det är kul så lär ramla in ibland men bara som hobby uppenbarligen. Hur går det för dig? Jag ligger på 8bb/100 på 13k händer på /0,5. Det blir inga större summor, men det har vait kul. Har inte spelat på Svenska Spel tidigare, så 200bb var också en ny erfarenhet. Tanken är också att spela högre sen, men man får väl träna lite först.🙂 Citera
Folke Rosvall Postad 8 timmar sedan Rapport Postad 8 timmar sedan 5 timmar sedan, säger Lobo : Kukbajs vinstgraf (fan, vad man har svårt för att skriva det namnet 🤐) I så fall, skriv Kb i stället. Citera
Recommended Posts