Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad (redigerade)

Tjena!

+20BI, 20000kr

image.png.34431c04d6bb7545bbc9074c6cf9d134.png

Fick in bra med volym denna månad, var även hos familjen ca 2 veckor men gick bra att grinda där. Var väldigt seg månad overall men fick lite spring på slutet iaf. Tog det inte speciellt lungt med jobbet under månaden men fokuserade på att sova så man fick 8-9tim sömn varje natt. 

Forsatt bra spring av mina elever och har även tagit in en till elev nu som jag ska börja coacha. Är hyfsat okunnig i GTO så blir mycket fokus på det i början.

Fick in ca 3 gympass/v men det är jag nöjd med tanke på hur mycket jag var borta.

Idag börjar jag första sessionen med GuerillaPoker så blir riktig spännande hur mycket man kan utvecklas där. Första lektionen är med Uri Peleg vilket känns lite ovärkligt tbh.

Planen för kommande år:
Januari: 50-200NL
Februari: 100-400
Mars: 100-400 och förhoppnigsvis lägga till en till site på dom stakesen.
April: 200-400 på 3 olika siter.

Har även planer för att utöka min CFP men det kommer i April är tanken

Årsgraf: 10bb/100

image.png.161403c6908d359c698eaaf015dc55ec.png

Mvh Hampus

Redigerad av HampusGabriel
Råkade komma åt enter så uppdateringen blev lite kort :P
  • Like 9
Postad
Den 2026-01-03 kl 11:44, säger HampusGabriel :

Idag börjar jag första sessionen med GuerillaPoker så blir riktig spännande hur mycket man kan utvecklas där. Första lektionen är med Uri Peleg vilket känns lite ovärkligt tbh.

Fyfan va fett! Lite avis, hade jag varit yngre och velat satsa på poker hade jag gjort exakt samma sak! Tror du gör ett riktigt bra långsiktigt beslut här.

Gott nytt år, och för ett ytterligare bättre 2026! 

• Like 1