QoS Postad 14 Augusti , 2005 Rapport Postad 14 Augusti , 2005 Som vanlig kör vi postgame snacket här! Lycka till allihopa! - QoS Citera
QoS Postad 14 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 14 Augusti , 2005 Jäkla sk*t! Mina KK åker mot lfx med AT! - QoS Citera
MasterFlash Postad 14 Augusti , 2005 Rapport Postad 14 Augusti , 2005 Jäkla sk*t! Mina KK åker mot lfx med AT! - QoS Han callar din bet efter flop. Då låg ett Ess ute.. Du sticker in me limpan vid turn, och då ligger det 2 ess ute.. Va tänkte du me? =) =) =) Citera
lfx Postad 14 Augusti , 2005 Rapport Postad 14 Augusti , 2005 Jäkla sk*t! Mina KK åker mot lfx med AT! - QoS Han callar din bet efter flop. Då låg ett Ess ute.. Du sticker in me limpan vid turn, och då ligger det 2 ess ute.. Va tänkte du me? =) =) =) Med magen som vanligt? Tack för chipsen iaf Citera
Skanke Postad 14 Augusti , 2005 Rapport Postad 14 Augusti , 2005 Klientluringen fryser för mig då och då. Det suger hamster Citera
MasterFlash Postad 14 Augusti , 2005 Rapport Postad 14 Augusti , 2005 Jäkla sk*t! Mina KK åker mot lfx med AT! - QoS Han callar din bet efter flop. Då låg ett Ess ute.. Du sticker in me limpan vid turn, och då ligger det 2 ess ute.. Va tänkte du me? =) =) =) Med magen som vanligt? Tack för chipsen iaf Hjärtat kanske.. QoS är nog kär i lfx Citera
Hjort Postad 14 Augusti , 2005 Rapport Postad 14 Augusti , 2005 Han callar din bet efter flop. Då låg ett Ess ute.. Du sticker in me limpan vid turn, och då ligger det 2 ess ute.. Va tänkte du me? =) =) =) Kan ha varit för att jag förklarade för honom att det var mycket bättre med två ess än med ett ess på brädan när man har KK. Citera
DunderKlump Postad 14 Augusti , 2005 Rapport Postad 14 Augusti , 2005 Rackarns rörig klient må jag säga. Det lilla raise-fönstret tog ett tag innan jag hittade och förstod hur det funkade. Citera
QoS Postad 14 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 14 Augusti , 2005 Kan ha varit för att jag förklarade för honom att det var mycket bättre med två ess än med ett ess på brädan när man har KK. Ja, som f*n, Hjort du är en tomte! - QoS Citera
Nusseman Postad 14 Augusti , 2005 Rapport Postad 14 Augusti , 2005 TGC-klienten suger verkligen hästballe. Dessutom är den ju riggad... KK mot AA... bah! Citera
Svinto Postad 14 Augusti , 2005 Rapport Postad 14 Augusti , 2005 Äsch, helt omöjligt att vinna mot så tomtiga spelare! Och riggen ja, den satt ju som en smäck. Citera
Skanke Postad 14 Augusti , 2005 Rapport Postad 14 Augusti , 2005 Jag gör en fin höjning med 97o får en reraise allin emot och jag synar givetvist, coinflip, sätter nian på floppen. Hoppas tilten gick över iom denna hand Citera
cheunce Postad 14 Augusti , 2005 Rapport Postad 14 Augusti , 2005 Det här går ju bra. Är chip lead just nu. Men det varar väll inte så länge Citera
Loveless Postad 14 Augusti , 2005 Rapport Postad 14 Augusti , 2005 Orkar inte ens prata om skiten jag åkte på. Citera
Skanke Postad 14 Augusti , 2005 Rapport Postad 14 Augusti , 2005 UTE två snabba händer KJs föll mot A9 och AQs föll mot 88... Första synade jag en allin med KJs det suger ju, andra satte jag en annan allin, han hittade synen med 88 kan ju bero på att jag var allin med lite vad som helst förvisso Citera
Joshua Postad 14 Augusti , 2005 Rapport Postad 14 Augusti , 2005 Short-stacked med Q9 på 9xx flop bestämmer jag mig för den brillianta manövern att prova en check-raise. Det är bara ett problem. Alla checkar...tia på turn och jag åker när jag synar mot AT. Nu ska här slaskas vidare in i natten... Citera
cheunce Postad 14 Augusti , 2005 Rapport Postad 14 Augusti , 2005 Short-stacked med Q9 på 9xx flop bestämmer jag mig för den brillianta manövern att prova en check-raise. Det är bara ett problem. Alla checkar...tia på turn och jag åker när jag synar mot AT. Nu ska här slaskas vidare in i natten... Var det jag som slog ut dig? Har för mig att jag slog ut någon med AT Citera
cheunce Postad 14 Augusti , 2005 Rapport Postad 14 Augusti , 2005 Snacka om out draw skills. En lite stack går all in och jag synar med 33. Han har QQ och jag klonkar 3:an på floppen Edit: Har löjligt med flyt Citera
Joshua Postad 14 Augusti , 2005 Rapport Postad 14 Augusti , 2005 Var det jag som slog ut dig? Har för mig att jag slog ut någon med AT Stämmer bra det Citera
erik87 Postad 14 Augusti , 2005 Rapport Postad 14 Augusti , 2005 Jäkla sk*t! Mina KK åker mot lfx med AT! - QoS Han callar din bet efter flop. Då låg ett Ess ute.. Du sticker in me limpan vid turn, och då ligger det 2 ess ute.. Va tänkte du me? =) =) =) Jaha, jag som trodde att QoS blivit utdragen All in preflop, vart rejält förvånad. Citera
cheunce Postad 14 Augusti , 2005 Rapport Postad 14 Augusti , 2005 Räckte bara till en fjärdeplats men jag får skylla mig själv. Spela dåligt islutet. Får ta och jobba på SH Citera
lfx Postad 14 Augusti , 2005 Rapport Postad 14 Augusti , 2005 tack, tack, alltid kul med en vinst Citera
MannenMedH Postad 14 Augusti , 2005 Rapport Postad 14 Augusti , 2005 Ursäkta men, QoS, du är en riktig tokdåre! Citera
Recommended Posts