Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 32 postas här!


QoS

Recommended Posts

Hmm.. brukar det vara 20x på Multipoker? Sjuk segt att cleara. Spelar på 0,5/1 och det känns nästan som om min 25% rakeback deal är bättre. Är det nån som har räknat på det (rakeback vs. multibonus)?

 

Spelar du 2000 händer FLT $0,5/1 , fullt 10 mannabord hela tiden , samtliga potter rakeas $0,5 (minimum) så betalar du exakt $100 i rake.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 144
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Lite uppdatering kring BestPoker.com bonusen, dom har bumpat upp den till 300VIP numer, dom har höjt kraven på alla sina bonusar, den vanliga kommer vli 100VIP/€10 så det erbjudandet dom kör mot forumet på 300VIP för €120 är fortfarande nice! :)

 

Om det är fler än shreken som har problem med BestPoker kampanjen, PMa mig så ska jag kolla med dom vad som kan ha hänt.

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite uppdatering kring BestPoker.com bonusen, dom har bumpat upp den till 300VIP numer, dom har höjt kraven på alla sina bonusar, den vanliga kommer vli 100VIP/€10 så det erbjudandet dom kör mot forumet på 300VIP för €120 är fortfarande nice! :)

 

Om det är fler än shreken som har problem med BestPoker kampanjen, PMa mig så ska jag kolla med dom vad som kan ha hänt.

 

- QoS

 

Jag signade upp framgångsrikt för en vecka sen eller nåt men har ännu inte satt in pengar. Tänkte göra det ikväll nämligen så jag undrar om det är 300 eller 200 händer som gäller för mig? Alltså räknas det från när man signade upp eller sätter in?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som clearat bonus på UK Betting eller Totalbet? De har 25 pund för 5 timmars spel varje månad verkar det som. Står dock något om att man inte kan cleara på 0.25/0.5 samt 0.5/1...funkar ju att cleara på 0.5/1 NL på tex pokerplex/william hill....konstigt om det skulle diffa där tycker jag, någon som vet mer?

 

UKBetting, Totalbet, RitzClub och Willhill har alla 25 Pund i bonus för fem timmars spel. Och det går att cleara bonusen på alla dessa sidor genom att spela 0.50/1.00 NL. Sen ger LittlewoodPoker 25 Pund efter 250 händer och PokerPlex ger 50 Dollar efter 300 händer. Och dessa händer behöver inte vara rakade. Och även på de sajterna måste man minst spela på 0.50/1 NL.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu ska BestPoker kampanjen funka igen! :D

 

Den nya koden är pokerforum120, ger en sign up bonus på 30% max €120 och betals ut efter 300VIP.

 

Se även http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=180240

 

Enjoy! :)

 

- QoS

 

Vet du om man måste göra en deposit eller kan man göra transfer från ett annat B2B konto och ändå få bonusen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

speedi_ skrev:

RoyalVegas signup bonusen på 10$ när får man ta ut den?

Och hur gör man? Hittar inget av det varken på hemsidan eller klienten?

tacksam för svar.

//RoBBaN

 

 

Det är bara till att regga sig via klienten så kommer dina gratis 10$ inom 24 h. Det är allt som behöver göras.

 

Jo asså jag har fått den, har spelat upp den till 28.

Men hur får man ut den? Och när?

//RoBBaN

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur ofta får man en rakad hand på $25 NL hos Multipoker? Vad ska potten upp i för att rakas?

 

Det räcker att man får kort.

 

han syftade nog på hur stor potten behöver bli, så vitt ajg vet måste den överstiga $2 för att räknas som en raked hand, alltså ändå 8xBB i NL25

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur ofta får man en rakad hand på $25 NL hos Multipoker? Vad ska potten upp i för att rakas?

 

Det räcker att man får kort.

 

han syftade nog på hur stor potten behöver bli, så vitt ajg vet måste den överstiga $2 för att räknas som en raked hand, alltså ändå 8xBB i NL25

 

Åhhh faan, har dom ändrat kraven, för var det ju att man bara skulle få kort. Eller har jag fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...