Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 32 postas här!


QoS

Recommended Posts

Om BestPoker kampanjen, sign up koden pokerforum120 (300VIP) och tidigare koden pokerforum50 (200VIP) är sign up koder, när ni gör första insättningen behövs ingen ytterligare kod, utan ni kommer få bonusen automagiskt eftersom sign up koden använts.

 

Det är alltså den koden man signat med som ger bonus, dvs. signade du med pokerforum50 så är det 200VIP vid insättning i dag.

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 144
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag hittar ingen info på sidan, är det någon här som kan tala om för mig vilka krav som gäller för att få ut no1poker.com-signupbonus??

 

(50% up to €200)

 

Ok, fick just reda på att det är 3000 rejkade händer. Är det lätt eller svårt? Spelar oftast 3 bord, 0,25/0,50 NL. Känns som det borde gå hyfsat lätt, har jag rätt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hittar ingen info på sidan, är det någon här som kan tala om för mig vilka krav som gäller för att få ut no1poker.com-signupbonus??

 

(50% up to €200)

 

Ok, fick just reda på att det är 3000 rejkade händer. Är det lätt eller svårt? Spelar oftast 3 bord, 0,25/0,50 NL. Känns som det borde gå hyfsat lätt, har jag rätt?

 

Jag undrar samma sak,räcker väl med rejkade händer på no1poker.com men staffpoker har 750 VIP för 150 Euro.Borde inte det vara lättare?! AJg spelar 0.5/1.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ställt frågan här innan men aldrig fått ett tydligt svar.

 

Hur skall jag göra för att få ut mina 10 dollar som jag fick i bonus på parbet?

 

Skall jag spela ett visst antal rake ade händer eller vad?

 

QoS skrev det tydligt i förra veckans bonustråd. Här har du länken.

http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=182296#182296

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hittar ingen info på sidan, är det någon här som kan tala om för mig vilka krav som gäller för att få ut no1poker.com-signupbonus??

 

(50% up to €200)

 

Ok, fick just reda på att det är 3000 rejkade händer. Är det lätt eller svårt? Spelar oftast 3 bord, 0,25/0,50 NL. Känns som det borde gå hyfsat lätt, har jag rätt?

 

Jag undrar samma sak,räcker väl med rejkade händer på no1poker.com men staffpoker har 750 VIP för 150 Euro.Borde inte det vara lättare?! AJg spelar 0.5/1.

 

Skulle tro att 750 VIP är lättare, på €0.5/1 speciellt. Tror båda bonusarna kan vara värda att beta av dock. Speciellt om man inte spelar enbart för bonusarnas skull.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hittar ingen info på sidan, är det någon här som kan tala om för mig vilka krav som gäller för att få ut no1poker.com-signupbonus??

 

(50% up to €200)

 

Ok, fick just reda på att det är 3000 rejkade händer. Är det lätt eller svårt? Spelar oftast 3 bord, 0,25/0,50 NL. Känns som det borde gå hyfsat lätt, har jag rätt?

 

Jag undrar samma sak,räcker väl med rejkade händer på no1poker.com men staffpoker har 750 VIP för 150 Euro.Borde inte det vara lättare?! AJg spelar 0.5/1.

 

Skulle tro att 750 VIP är lättare, på €0.5/1 speciellt. Tror båda bonusarna kan vara värda att beta av dock. Speciellt om man inte spelar enbart för bonusarnas skull.

 

Sant blir nog till att beta av båda när man lirar ändå fast jag börjar nog med staffpoker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En liten fråga:

Vilket nätverk ligger Bestpoker på?

 

Bonusen låter väldigt trevlig men det vore bra att veta vilket nätverk Bestpoker ligger på så man kan slippa strul och kanske rent av ett avstängt konto.

 

mvh

 

Det ligger på b2b-nätverket samma som 24h, unibet osv...

 

Väldigt enkel bonus att cleara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill bara säga att allt fungerade med att regga sig på BestPoker.

Hade lite problem med koden pokerforum50 men det gick bra med pokerforum120 istället. Kan ta lite längre tid att cleara 300VIP istället för 200VIP som var för den andra koden.

För övrigt gillar jag deras klient. Men som sagt "smaken e ju som baken"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har jag fattat det rätt så är det 2000 händer som gäller för att cleara multipoker 100% 100$ bonus? 200 händer per dag, då blir det till att ligga i :P

 

Ja, det stämmer. Du behöver ju dock inte spela 200 händer per dag. Det räcker med att snitta 100 händer per dag för att hinna spela de 2000 händerna inom 20 dagar.

 

Det är inte alls så farligt som det låter, jag har lirat 1200 händer på tre dagar hittills.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har redan ett konto på b2b medför det några komplikationer?

 

Om inte, ska jag använda mig utav samma användarnamn eller ska signa under ett nytt?

 

tack för all hjälp

 

 

Ja du signar bara under ett nytt namn. Du kan ha hur många konton du vill på B2B sålänge det är under olika skins.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni som håller på med crazy pokers bonus bör sluta spela direkt, dom vägrar att ge mig bonusen och hävdar att de har slutat med den.

 

Seriöst? Jag som nästan är klar med den. Den står ju på BW och många verkar fått den utbetald. Varför har de slutat att ge ut den nu helt plötsligt? Folk har mailat o frågat om den gäller även denna månad och det ska den göra, mycket dålig stil om detta stämmer!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående crazys bonus, detta mail fick jag då jag mailade supporten för att få bonusen:

 

Thank you for your email.

 

The amendments to our website were updated one week prior to the discontinuation of this promotion.

 

This promotion has been removed from our newsletters as of 31st of July 2005.

 

Please find the following link to view this amendment.

 

http://www.crazypoker.com/popups/ppp_terms.asp?btag=NW

 

We now have a new promotion call the 33% Rakeback promotion that you might be interested in.

 

The 33% Rakeback bonus will be replacing the Diamond Club Loyalty as our player reward system. The Rakeback bonus will be credited once a month by Crazy Poker automatically to the player’s accounts.

 

- This bonus will be credited to the player for their play from the 1st of August up to 26th of August.

 

- The bonus will be credited within 4 business days after the 27th of August 2005.

 

- The bonus will be calculated as 33% of a player’s earnings for Crazy Poker (thus it will be on Net rake)

 

 

Please contact us should you require more information regarding this matter.

 

All deposits and bonuses are subject to Terms and Conditions.

 

Crazy Poker strives to ensure you the best online poker experience, offering the craziest promotions all the time. We also back our services with a 24-hour toll free helpdesk service. Contact us 24-hours a day, 7 days a week if you have any queries or suggestions.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om BestPoker kampanjen, sign up koden pokerforum120 (300VIP) och tidigare koden pokerforum50 (200VIP) är sign up koder, när ni gör första insättningen behövs ingen ytterligare kod, utan ni kommer få bonusen automagiskt eftersom sign up koden använts.

 

Det är alltså den koden man signat med som ger bonus, dvs. signade du med pokerforum50 så är det 200VIP vid insättning i dag.

 

- QoS

 

Jag signade up med pokerforum50 men fick ändå inte 200 VIP och mailandet som följde med supporten var minst sagt absurt och jag orkar inte gå in på det här. :evil: Jag landade på 206 VIP igår och fick inte bonusen då. :evil:

 

Jag var alltså i stället tvungen att nå 300VIP. Ni som följt mina öden och äventyr med gårdagens bonushorande i en annan tråd och min något komplicerade situation när jag var tvungen att ta en snabbskitning (måste ha satt nytt världsrekord där) vet att jag inte spelade riktig poker utan mest foldade. Jag låg 73 euro plus efter 206 VIP.

 

I kväll satte jag mig ner jäääääääääävligt sur vid fyra 0,5/1-bord med tömd tarm och drog in exakt de sista 94 VIP och inte en jävla pinne extra. Jag landade på exakt 300 VIP och plockade dessutom hem 187 euro till i ren vinst på de sista pinnarna och nu cashar jag ut direkt för att köpa Sony Ericssons nya mp3-mobil.

 

Sensmoral: Fucka aldrig med en nyskiten Machista, jävla Markoolio. :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag signade up med pokerforum50 men fick ändå inte 200 VIP och mailandet som följde med supporten var minst sagt absurt och jag orkar inte gå in på det här.

Har precis fått svar om det här från BestPoker och det ska fungera, om det strular maila supporten och var tydliga med att ni signade under gamla koden pokerforum50, skulle det trots allt strula, PMa mig så ordnar vi det via forumets kontakt på BestPoker.

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag signade up med pokerforum50 men fick ändå inte 200 VIP och mailandet som följde med supporten var minst sagt absurt och jag orkar inte gå in på det här.

Har precis fått svar om det här från BestPoker och det ska fungera, om det strular maila supporten och var tydliga med att ni signade under gamla koden pokerforum50, skulle det trots allt strula, PMa mig så ordnar vi det via forumets kontakt på BestPoker.

 

- QoS

 

Jaha, det är ordnat nu? Ok, bra jobbat QoS.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...