Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 32 postas här!


QoS

Recommended Posts

Någon som hört nåt om Bestpoker och deras kepa samt t-shirt?

Coolt med Markooliokepa 8-)

 

Har inget hört. Antar att de skickar ut allt efter att deras kampanj är över. Har för mig att man skulle signa upp innan sista augusti för att få grejerna så det blir nog inget förrän tidigast någon gång i september.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 144
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

SAJT: Multipoker

BONUS: 100% upp till $100 ($100 insättning för max bonus)

TYP: Reload

KOD: "AUG05RELOAD"

KRAV: 20x i rakeade händer.

ÖVRIGT: Man har 20 dagar på sig att klara kravet efter insättning.

FULL INFO: MP:s officella sida om bonusen

 

 

hur mycket rakar man egentligen bort på 2000 händer? någon som har en uppskattning?

 

beror på nivå och hur aggro du spelar.

Nl50 skulle jag tro cirka 60-70 dollar

 

Det stämmer väldigt dåligt! Du genererar ca $180 i rake på 2000 rakade händer på NL50.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En fråga nu till någon som vet:

 

Om jag går via pokerforum och signar mig på pacificpoker kan jag då sätta in 400 bucks i pacificpoker, få 100 dollar i bonus, ta ut dem 400 jag satt in för att sedan spela med bonuset och samtidigt få 2 kortlekar och PF.nu t-shirt?

 

Då menar jag att få spela med bonuset innan jag har spelat alla raked hands som krävs och samtidigt ta ut pengar jag satt in från början.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satt och klickade runt lite på lite olika pokersidor.

Såg en fruktansvärd bonus på noblepoker!

Är det någon som har kört den och kan berätta lite,

motstånd/rake och liknande.

Hittar inte var det står hur många händer man ska spela och så.

///RoBBaN

 

Nja den är ju inge vidare om du menar 100% bonusen upp till $700.

Du ska ha 500 crowns för varje $10. se mer info här

 

Däremot har de en neteller bonus som man får om du sätter in med neteller. 10% upp till $50 och denna kräver 6x raked hands. Inga problem att fixa.

 

EDIT: de här bonusarna clearas parallellt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var försiktiga med Multis reloadbonus bara, tar låååååång tid att cleara... och den är tidsbegränsad 20 dagar eller liknande.

 

2000 rakade händer är ganska lätt att cleara på 20 dagar om du spelar 4 bord. Jag spelar $25 NL och har bara 200 rakade händer kvar efter 6 dagar. Men jag har inte tok spelat utan bara spelat ett par timmar per dag. I lördags spela jag tex inget. Men allt är ju relativt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur svår är egentligen bonusen på Pacific att klara av? Har aldrig orkat regga mig på deras sida.

 

Inte jag heller men mest pga att man bara kan spela ett bord. Jag gillar att spela flera bord eftersom annars blir jag otålig när man får sitta och vänta på spelbara kort.

 

man kan spela bord på någon anna site samtidigt...då blir det flera bord :shock:

 

bonusen är inte svår att klara, eller var det inte när jag gjorde det för 6 månader sedan.. gott om dåliga spelare är det helt klart där

 

/A :club:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Crazy har ingen reload längre, pratade med onlinehjälpen. Däremot har de 33% rake tillbaka varje månad

 

lol @ första inlägget :S

 

öhh, jag fattar inte vad det roliga är.

Crazy har dragit tillbaka reloaden och vägrar ge spelare som uppfyllt kraven bonusen trots att flera blivit lovade att bonusen skulle gälla av supporten i början på månaden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...