Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 32 postas här!


QoS

Recommended Posts

Angående crazys bonus, detta mail fick jag då jag mailade supporten för att få bonusen:

 

Thank you for your email.

 

The amendments to our website were updated one week prior to the discontinuation of this promotion.

 

This promotion has been removed from our newsletters as of 31st of July 2005.

 

Please find the following link to view this amendment.

 

http://www.crazypoker.com/popups/ppp_terms.asp?btag=NW

 

We now have a new promotion call the 33% Rakeback promotion that you might be interested in.

 

The 33% Rakeback bonus will be replacing the Diamond Club Loyalty as our player reward system. The Rakeback bonus will be credited once a month by Crazy Poker automatically to the player’s accounts.

 

- This bonus will be credited to the player for their play from the 1st of August up to 26th of August.

 

- The bonus will be credited within 4 business days after the 27th of August 2005.

 

- The bonus will be calculated as 33% of a player’s earnings for Crazy Poker (thus it will be on Net rake)

 

 

Please contact us should you require more information regarding this matter.

 

All deposits and bonuses are subject to Terms and Conditions.

 

Crazy Poker strives to ensure you the best online poker experience, offering the craziest promotions all the time. We also back our services with a 24-hour toll free helpdesk service. Contact us 24-hours a day, 7 days a week if you have any queries or suggestions.

 

Fick precis samma email, vilka svin, jaaa, vi har jättebonus, kom hit o spela hos oss, och sen kör dom the runaround och hittar på nya regler.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 144
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tjenare,

 

Eftersom jag ändå lirar på b2b nätverket tänkte jag passa på att lösa staffpokers bonus på 150€.

 

Nu tänkte jag kolla om det är någon som cleart den? Bonusen betals ut först 30 dagar efter att man har spelat dom 750 vip händerna eller räknar dom från då min startade? Går det smidigt att ta ut pengar från sajten osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare,

 

Eftersom jag ändå lirar på b2b nätverket tänkte jag passa på att lösa staffpokers bonus på 150€.

 

Nu tänkte jag kolla om det är någon som cleart den? Bonusen betals ut först 30 dagar efter att man har spelat dom 750 vip händerna eller räknar dom från då min startade? Går det smidigt att ta ut pengar från sajten osv.

 

30 dagar efter din insättning Får du din bonus......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det några bra SignUpbonusar på Prima-Nätverket?

Har spelat på Expekt, Bet365 och Parbet där, finns det någon mer site som har SignUpbonusar i stil med Bet365 och Parbet alltså runt 50 Dollar för 250 händer?

 

Hur vanligt är det att siter på Prima-Nätverket har reloadbonusar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare,

 

Eftersom jag ändå lirar på b2b nätverket tänkte jag passa på att lösa staffpokers bonus på 150€.

 

Nu tänkte jag kolla om det är någon som cleart den? Bonusen betals ut först 30 dagar efter att man har spelat dom 750 vip händerna eller räknar dom från då min startade? Går det smidigt att ta ut pengar från sajten osv.

 

Eftersom jag ingår i staffpoker team har jag clearat den. Jag tror du har 30 dagar på dig sen din insättning. Men det går nog o kolla upp på hemsidan. Men bonusen är inte konstigt med när du väl uppfyllt kraven..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det som krävs på Prima för att en hand skall räknas som rejkad (som i rejkad för bonus)?

 

5$ pot

 

Fel, potten har rakats $0,25 vid $4, vilket gör att den slutgiltiga potten behöver vara $3.75 för att du ska få en rakad hand.

 

Du måste också bidra till potten för att få en rakad hand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det som krävs på Prima för att en hand skall räknas som rejkad (som i rejkad för bonus)?

 

5$ pot

 

Fel, potten har rakats $0,25 vid $4, vilket gör att den slutgiltiga potten behöver vara $3.75 för att du ska få en rakad hand.

 

Du måste också bidra till potten för att få en rakad hand.

 

Måste man inte alls på de flesta primasajter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det som krävs på Prima för att en hand skall räknas som rejkad (som i rejkad för bonus)?

 

5$ pot

 

Fel, potten har rakats $0,25 vid $4, vilket gör att den slutgiltiga potten behöver vara $3.75 för att du ska få en rakad hand.

 

Du måste också bidra till potten för att få en rakad hand.

 

Måste man inte alls på de flesta primasajter.

 

Oj vad citerande det blev ;)

 

På dom flesta prima siter jag spelat på har detta behövts för att cleara bonusen. Men förhoppnings vis har jag fel :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag undrar om man kan ha multipokers bonuserbjudande även om man inte är medlem på deras sida. Går den att användas som sign-up bonus?

Om inte, har de nån sign-up bonus?

 

se länk nedan ang sign up:

 

http://pokerforum.nu/rooms.php#multi

 

hur kan man "ha mulitpokers bonuserbjudande" utan att vara medlem? vet inte om jag förstår frågan... men ta först sign up bonusen via länken ovan o sedan kan du köra reload bonusen utan bekymmer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag undrar lite över no1pokers sign up bonus på 200 euro. Vad är det för krav på den, kan inte hitta något på deras hemsida.

 

EDIT: stod visst tidigare i tråden, men vad räknas som en rakad hand på b2b, inte samma som vip va?

Inte samma som VIP nej, en rejkad hand är helt enkelt en hand där du fått kort och rejk har tagits från potten (har jag för mig, rätta mig någon om jag sitter på den berömda cykeln).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag undrar lite över no1pokers sign up bonus på 200 euro. Vad är det för krav på den, kan inte hitta något på deras hemsida.

 

EDIT: stod visst tidigare i tråden, men vad räknas som en rakad hand på b2b, inte samma som vip va?

Inte samma som VIP nej, en rejkad hand är helt enkelt en hand där du fått kort och rejk har tagits från potten (har jag för mig, rätta mig någon om jag sitter på den berömda cykeln).

 

så raken måste inte upp över någon specifik summa och man måste inte ha bidragit till potten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...