Gå till innehåll

Markus anno 2021


Markus800

Recommended Posts

Har aldrig sett hela Amrageddon, dom bitar jag kollat på tyckte jag verkade klart kvalitativa. Den verkar ju helt klart inte pretto ivf!!

Day after tomorrow lol ? Inte sett heller! Inte sugen!!

Spännande att du gillar Dostojevskij om du har svårt för pretto filmer. Skulle klassa han som sjukt pretto personligen :D No diss ofc, gillar pretto!

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

7 minuter sedan, säger afghan_balla :

Har aldrig sett hela Amrageddon, dom bitar jag kollat på tyckte jag verkade klart kvalitativa. Den verkar ju helt klart inte pretto ivf!!

Day after tomorrow lol ? Inte sett heller! Inte sugen!!

Spännande att du gillar Dostojevskij om du har svårt för pretto filmer. Skulle klassa han som sjukt pretto personligen :D No diss ofc, gillar pretto!

Haha, du har en mycket god poäng min vän. Har inget bättre än att vissa saker känns i hjärtat, vissa inte. Jag älskar ju warrior exempelvis, men det har ju med min egen bakgrund att göra. Den skulle vara med på min 10-topp i alla fall, med armageddon och day after tomorrow, hur generande de valen än är.

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

13 minuter sedan, säger afghan_balla :

Tycker det är soft att du har lite non standard favoritfilmer!! Mina känns ju sjukt förutsägbara ivf :D

Jo, min blandning har mycket hjärta. Tycker i princip alla Astrids filmer hör högt hemma, men Ronja är min favvo. Min superroliga bonusdotter himlar med ögonen varje gång jag får välja film.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 minut sedan, säger Markus800 :

Jo, min blandning har mycket hjärta. Tycker i princip alla Astrids filmer hör högt hemma, men Ronja är min favvo. Min superroliga bonusdotter himlar med ögonen varje gång jag får välja film.

Haha vad kul!! Vad gillar hon för något då? :)

Gillar också Astrid men har inte sett så mycket. Emil är nog min favorit dock, den jag sett mest!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill inte gegga för mycket i henne, men min pojk är lite samma. Han har nog aldrig slutfört en tecknad film med entusiasm. Astrids filmer älskade han, hela tiden. Vi hade det som ”tema” igår. Blir ju otroligt jobbigt för många som supit, drogat eller spelat bort allt viktigt. Det är ingen lek, det vi tycker om, kan jag meddela. Många far jävligt illa. Mvh kommer aldrig spela för summor som inte är för kul någonsin igen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 minut sedan, säger Markus800 :

Vill inte gegga för mycket i henne, men min pojk är lite samma. Han har nog aldrig slutfört en tecknad film med entusiasm. Astrids filmer älskade han, hela tiden. Vi hade det som ”tema” igår. Blir ju otroligt jobbigt för många som supit, drogat eller spelat bort allt viktigt. Det är ingen lek, det vi tycker om, kan jag meddela. Många far jävligt illa. Mvh kommer aldrig spela för summor som inte är för kul någonsin igen

Från det ena till det andra? :D

Ser ändå poker som ett relativt litet ont i jämförelse med vad som finns att erbjudas. Är lite beyond me hur man ens kan vilja spela poker om man är riktigt spelberoende. Måste ju vara oerhört frustrerande att sitta och spela mot alla jävla nitregs (myself included) och får man en hand är man inte ens garanterad action... Spelar du blackjack eller liknande får du ju hur mkt action som helst så fort du vill och du lär ha betydligt bättre average sessions än du har i poker om du är helt hopplös på spelet. Kan förstå varför dom vill spela PLO iom att det är så skadat enkelt att runna som en gud där även om du spelar 90 vpip men kan verkligen inte förstå varför dom vill spela NLHE... Tror fan inte jag på 15 års spelande sett en 90-vpippare ha en stor vinstsession på ett shorthanded NLHE-bord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

10 minuter sedan, säger afghan_balla :

Från det ena till det andra? :D

Ser ändå poker som ett relativt litet ont i jämförelse med vad som finns att erbjudas. Är lite beyond me hur man ens kan vilja spela poker om man är riktigt spelberoende. Måste ju vara oerhört frustrerande att sitta och spela mot alla jävla nitregs (myself included) och får man en hand är man inte ens garanterad action... Spelar du blackjack eller liknande får du ju hur mkt action som helst så fort du vill och du lär ha betydligt bättre average sessions än du har i poker om du är helt hopplös på spelet. Kan förstå varför dom vill spela PLO iom att det är så skadat enkelt att runna som en gud där även om du spelar 90 vpip men kan verkligen inte förstå varför dom vill spela NLHE... Tror fan inte jag på 15 års spelande sett en 90-vpippare ha en stor vinstsession på ett shorthanded NLHE-bord.

Jag har inget facit. Säger bara som det fungerar. Testa sitt och säg den skiten till nån som står på gatan med tjej och barn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du tror att den på gatan skulle disagreea eller? Är beredd att satsa duktiga belopp på att om någon är ruinerad på spel är det sällan om aldrig bara poker det handlar om. Övertygad om att dom flesta skulle hålla med mig. Även om du är gravt beroende av kokain gör det dig ju inte blind för att heroin är en objektivt farligare drog.

Det är även ett okontroversiellt uttalande sett till forskning om spelberoende. Spel med högre grad av instant gratification blir ju mer rewarding att spela.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...