hotshot Postad 18 September , 2005 Rapport Postad 18 September , 2005 Om man använder VIP-poängen till turneringar räknas de ännu till signup bonusen eller måste jag tjäna in de poängen igen? Alltså måste jag vänta med att använda VIP-poängen tills att jag fått bonusen eller kan jag använda dem direkt? Letade på 24h men hittade inget svar. Citera
Papa Kubo Postad 18 September , 2005 Rapport Postad 18 September , 2005 Du kan slaska iväg dina VIP-poäng hur mycket du vill. Då du väl tjänat in poäng så räknas de av mot bonusen oavsett vad du sen gör med poängen. Citera
Rush_Of_Joy Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Postad 9 Oktober , 2005 Jag har tjänat in 100VIP nu men inte fått något, och jag är ganska säker på att det gått en månad sedan jag registrerade mig. Men nu läser jag att nya kunder får 10euro per 200VIP. Gäller det även mig fastän jag registrerat mig tidigare? Citera
-mange- Postad 11 Oktober , 2005 Rapport Postad 11 Oktober , 2005 oj, varför har ja inte sett denna bonus tidigare... men gäller det fortfarande 100VIP/€10?!? hur lång tid har man på sig att cleara den? Citera
QoS Postad 12 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 12 Oktober , 2005 Men nu läser jag att nya kunder får 10euro per 200VIP. Gäller det även mig fastän jag registrerat mig tidigare? Använde du koden X100SFD1 vid sign upp är det 100VIP/€10 som gäller. Kolla i cashier vilken dag du gjorde din insättning, har det gått 30 dagar så maila support@24hpoker.com så fixar dom det. men gäller det fortfarande 100VIP/€10?!?hur lång tid har man på sig att cleara den? Japp den gäller fortfarande, man har 30 dagar på sig att cleara den. Enjoy! - QoS Citera
Krilla Postad 13 Oktober , 2005 Rapport Postad 13 Oktober , 2005 Kan någon svara på hur stor potten måste vara för en rake på minst 0,30 euro. Den här ska bli min första bonusjakt,tänkte regga mig i dag. Citera
NoSense Postad 13 Oktober , 2005 Rapport Postad 13 Oktober , 2005 Kan någon svara på hur stor potten måste vara för en rake på minst 0,30 euro. Den här ska bli min första bonusjakt,tänkte regga mig i dag. Nästan säker på att potten måste upp i €6 Lycka till! Citera
price Postad 13 Oktober , 2005 Rapport Postad 13 Oktober , 2005 Kan någon svara på hur stor potten måste vara för en rake på minst 0,30 euro. Den här ska bli min första bonusjakt,tänkte regga mig i dag. Då FAQ är/var felskriven så är det > €0.30 i rake alltså €7 pott som gäller. Citera
Tiggr Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Postad 18 Oktober , 2005 Någon som vet hur lång tid det tar tills kontot är aktiverat? Antar att man får ett mail men någon slags aktiveringslänk. Reggade mig för 5 min sedan Citera
TheVitruvianMan Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 Jag signade upp hos 24hpoker med koden X100SFD1 för ca: 3-4 månader sedan men gjorde aldrig någon insättning. Nu funderar jag på att börja lira där och undrar om den fortfarande gäller. Ska jag ange koden när jag gör insättningen nu eller räcker det med att jag gjorde det när jag skapade kontot? Sen undrar jag om det det går att kombinera denna bonus med deras insättningsbonus som dom har nu på 40%, det ena är ju en sign-up-bonus och den på 40% är ju en insättningsbonus. Går det? Citera
QoS Postad 27 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 27 Oktober , 2005 TheVitruvianMan, tyvärr så är det försent (inom 30 dagar bör man göra sin insättning), men du kan pröva att mail support@24hpoker.com och fråga om det går att ordna manuellt. Om det är sign-up bonus så behöver du inte ange kod vid första insättningen, du får automagiskt den. Japp, det går att kobinera en sign up och en insättningsbonus. - QoS Citera
Lunibet Postad 7 November , 2005 Rapport Postad 7 November , 2005 Jag har ett gammalt acc på 24h som jag spelat på men som jag aldrig satt in pengar på, kan jag utnyttja koden? Citera
QoS Postad 8 November , 2005 Författare Rapport Postad 8 November , 2005 Lunibet, tyvärr inte, erbjudandet gäller bara helt nya kunder. - QoS Citera
Goldwinner Postad 10 November , 2005 Rapport Postad 10 November , 2005 hej Hur funkar bonusen om man signa sig för 2 olika bonusar på 24h? El om man inte har sparat dom och användt dom till tävlingar och att dom fortfarande är kvar hur kan men se dom och veta hur man har att gå efter?? Citera
Dostojevski Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 är man ny kund om man aldrig spelat något, men registrerat sig tidigare? Citera
QoS Postad 17 November , 2005 Författare Rapport Postad 17 November , 2005 Dostojevski, tyvärr inte, bonusen gäller endast kunder utan befintligt konto. - QoS Citera
Vicious Postad 23 November , 2005 Rapport Postad 23 November , 2005 Jag har en fråga angående uttag. Kan man ta ut pengar från depån då man spelar alla raked eller måste man vänta tills det gått 30 dagar och bonusen utbetalats? Citera
QoS Postad 23 November , 2005 Författare Rapport Postad 23 November , 2005 Vicious, du kan ta ut dom när du är klar, bonusen kommer dock efter 30 dagar. - QoS Citera
Vicious Postad 24 November , 2005 Rapport Postad 24 November , 2005 Fan va nice då kan ju jag hora vidare mot nya mål Citera
supah Postad 12 December , 2005 Rapport Postad 12 December , 2005 gäller denna bonus fortfarande ? Citera
QoS Postad 13 December , 2005 Författare Rapport Postad 13 December , 2005 gäller denna bonus fortfarande ? Japp, det gäller fortfarande. Enjoy! - QoS Citera
Erik88 Postad 27 December , 2005 Rapport Postad 27 December , 2005 Hej. Jag öppnade ett account på 24h för någon månad men har aldrig satt in där. Jag tror att jag använde mig av sign-up koden som erbjuds här på pf.nu. Nu när jag för första gången ska sätta in där står bonuskoden X100SFD1 automatiskt i bonuskod-fältet. Betyder det att det bara är att slänga in 600 och spela sign-up bonusen? Citera
QoS Postad 27 December , 2005 Författare Rapport Postad 27 December , 2005 Erik88, det finns en viss tidsgräns för insättningen. För att vara på den säkra sidan, maila supporten och hör innan du gör insättningen. - QoS Citera
Roggan Postad 27 December , 2005 Rapport Postad 27 December , 2005 jag signade konto på 24h idag men skrev aldrig i nån kod i sign-up-bonusfältet. Trodde att man fick deras first deposit-bonus ändå. Hur gör jag nu, får jag 30%-bonuses om jag gör en deposit? Eller måste jag ha en deposit-kod för att få bonusen, eller är det nu helt kört? Citera
Juster Postad 5 Januari , 2006 Rapport Postad 5 Januari , 2006 Jag reggade mig i förrgår med rätt kod och har nått mina första 100 VIP. Jag ska upp till runt 300 poäng för att få hela bonusen o det lär ske innan de där 30 dagarna efter första insättning. Så till frågan, om jag skulle vilja, kan jag ta ut mina pengar o ändå få bonusen när jag tjänat ihop mina poäng? Ser nämligen gärna att de fixar lagget samt en ordentlig lobby innan jag vill spela där "heltid". Citera
Recommended Posts