Gå till innehåll

Ännu bättre bonus med X!


QoS

Recommended Posts

  • Svars 64
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
Men nu läser jag att nya kunder får 10euro per 200VIP. Gäller det även mig fastän jag registrerat mig tidigare?

Använde du koden X100SFD1 vid sign upp är det 100VIP/€10 som gäller. Kolla i cashier vilken dag du gjorde din insättning, har det gått 30 dagar så maila support@24hpoker.com så fixar dom det.

 

men gäller det fortfarande 100VIP/€10?!?

hur lång tid har man på sig att cleara den?

Japp den gäller fortfarande, man har 30 dagar på sig att cleara den.

 

Enjoy! :)

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Jag signade upp hos 24hpoker med koden X100SFD1 för ca: 3-4 månader sedan men gjorde aldrig någon insättning. Nu funderar jag på att börja lira där och undrar om den fortfarande gäller.

 

Ska jag ange koden när jag gör insättningen nu eller räcker det med att jag gjorde det när jag skapade kontot?

 

Sen undrar jag om det det går att kombinera denna bonus med deras insättningsbonus som dom har nu på 40%, det ena är ju en sign-up-bonus och den på 40% är ju en insättningsbonus. Går det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TheVitruvianMan, tyvärr så är det försent (inom 30 dagar bör man göra sin insättning), men du kan pröva att mail support@24hpoker.com och fråga om det går att ordna manuellt.

 

Om det är sign-up bonus så behöver du inte ange kod vid första insättningen, du får automagiskt den.

 

Japp, det går att kobinera en sign up och en insättningsbonus.

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hej. Jag öppnade ett account på 24h för någon månad men har aldrig satt in där. Jag tror att jag använde mig av sign-up koden som erbjuds här på pf.nu. Nu när jag för första gången ska sätta in där står bonuskoden X100SFD1 automatiskt i bonuskod-fältet.

Betyder det att det bara är att slänga in 600 och spela sign-up bonusen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Jag reggade mig i förrgår med rätt kod och har nått mina första 100 VIP. Jag ska upp till runt 300 poäng för att få hela bonusen o det lär ske innan de där 30 dagarna efter första insättning.

 

Så till frågan, om jag skulle vilja, kan jag ta ut mina pengar o ändå få bonusen när jag tjänat ihop mina poäng? Ser nämligen gärna att de fixar lagget samt en ordentlig lobby innan jag vill spela där "heltid".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...