Paddington Postad 20 November , 2018 Författare Rapport Share Postad 20 November , 2018 40 minuter sedan, säger StoffeRemy : Hahaha fan vad oskönt. Har du inte ens tillgång till att ta ut pengar osv från kontot? Mja fick svar nu att pengarna ska va påväg ut till mitt bankkonto iaf, alltid nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Paddington Postad 21 November , 2018 Författare Rapport Share Postad 21 November , 2018 Då har man migrerat till NL50 Zoom på Pokerstars då... Wish me luck? Kan behövas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Paddington Postad 21 November , 2018 Författare Rapport Share Postad 21 November , 2018 Fick en ny leksak till grindhörnan idag iaf, trådlöst mekaniskt gaming bord ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snake911 Postad 21 November , 2018 Rapport Share Postad 21 November , 2018 2 timmar sedan, säger Paddington : Då har man migrerat till NL50 Zoom på Pokerstars då... Wish me luck? Kan behövas! Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Paddington Postad 21 November , 2018 Författare Rapport Share Postad 21 November , 2018 3 minuter sedan, säger Snake911 : Varför? Va skriven hos en bekant medans jag var utomlands nu, sen har han flyttat och de andra anmält att jag inte bor där till skv för de har väl fått min post osv. Och då skv inte ffick tag i mig så tog de beslutet att skriva ut mig ur landet... därmed är mitt svs konto spärrat tills jag fyfiskt åker till sverige för att skriva in mig igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snake911 Postad 21 November , 2018 Rapport Share Postad 21 November , 2018 5 minuter sedan, säger Paddington : Va skriven hos en bekant medans jag var utomlands nu, sen har han flyttat och de andra anmält att jag inte bor där till skv för de har väl fått min post osv. Och då skv inte ffick tag i mig så tog de beslutet att skriva ut mig ur landet... därmed är mitt svs konto spärrat tills jag fyfiskt åker till sverige för att skriva in mig igen. Ahhh, okej. Lycka till med 50nl zoom! Hoppas det går snabbt att klättra, raken på de lägre nivåerna på stars e kass. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KlonkSteve Postad 21 November , 2018 Rapport Share Postad 21 November , 2018 8 minuter sedan, säger Snake911 : Ahhh, okej. Lycka till med 50nl zoom! Hoppas det går snabbt att klättra, raken på de lägre nivåerna på stars e kass. Hade nog rekkat Party ist. De har också Zoom-bord, om det nu är preferensen. Men erbjuder bra RB-deals. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Paddington Postad 21 November , 2018 Författare Rapport Share Postad 21 November , 2018 (redigerade) 2 timmar sedan, säger KlonkSteve : Hade nog rekkat Party ist. De har också Zoom-bord, om det nu är preferensen. Men erbjuder bra RB-deals. Måste köra nånstans där jag har konto som redan är verifierat o klart osv eftersom jag inte kan visa någon proof of adress i något land just nu Men hittils har jag skitskoj på stars! Redigerad 21 November , 2018 av Paddington 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AmyWinehouse Postad 21 November , 2018 Rapport Share Postad 21 November , 2018 All lycka kompis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Paddington Postad 22 November , 2018 Författare Rapport Share Postad 22 November , 2018 49 minuter sedan, säger AmyWinehouse : All lycka kompis! Tackar, det va allt som behövdes! ? Nu har man klarat av första dagen på nlFiddyZoom och gud va skojsigt det var som att battla highstakes i jämnförelse med svs det säger pang pang överallt juh. Och självklart var jag bordkaptenen nr 1. Blir spännande och se hur det går utslaget på resten av månaden helt klart. Poker Stars, $0.25/$0.50 No Limit Hold'em Cash, 6 PlayersPoker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite. SB: $52.86 (105.7 bb) BB: $46.93 (93.9 bb) UTG: $55.83 (111.7 bb) MP: $107.58 (215.2 bb)Hero (CO): $50.26 (100.5 bb)BTN: $57.16 (114.3 bb) Preflop: Hero is CO with Q A 2 folds, Hero raises to $1.50, BTN raises to $4.50, 2 folds, Hero calls $3 Flop: ($9.75) 2 2 4 (2 players) Hero checks, BTN checks Turn: ($9.75) T (2 players)Hero bets $3.06, BTN raises to $15, Hero calls $11.94 River: ($39.75) 8 (2 players) Hero checks, BTN checks Results: $39.75 pot ($1.99 rake) Final Board: 2 2 4 T 8 Hero showed Q A and won $37.76 ($18.26 net) BTN mucked A 3 and lost (-$19.50 net) Poker Stars, $0.25/$0.50 No Limit Hold'em Cash, 6 PlayersPoker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite. SB: $144.91 (289.8 bb)Hero (BB): $68.96 (137.9 bb) UTG: $65.59 (131.2 bb) MP: $58.52 (117 bb) CO: $58.85 (117.7 bb) BTN: $23.25 (46.5 bb) Preflop: Hero is BB with 9 7 4 folds, SB raises to $1.50, Hero calls $1 Flop: ($3) 9 8 A (2 players) SB checks, Hero checks Turn: ($3) 7 (2 players) SB checks, Hero bets $0.94, SB calls $0.94 River: ($4.88) 4 (2 players) SB checks, Hero bets $6.96, SB calls $6.96 Results: $18.80 pot ($0.94 rake) Final Board: 9 8 A 7 4 SB mucked K 9 and lost (-$9.40 net) Hero showed 9 7 and won $17.86 ($8.46 net) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
StoffeRemy Postad 22 November , 2018 Rapport Share Postad 22 November , 2018 Du kan nog gynnas en hel del av att lira zoom. La själv märke till hur extremt mycket folds man fick när 3b och cbetta mycket, och jag är inte ens i närheten av dina redline skillz. Gäller att vara försiktig när regsen fått lite stats på dig dock Ser dom en bluff tar dom bort foldknappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snake911 Postad 22 November , 2018 Rapport Share Postad 22 November , 2018 9 timmar sedan, säger KlonkSteve : Hade nog rekkat Party ist. De har också Zoom-bord, om det nu är preferensen. Men erbjuder bra RB-deals. Håller med! Rakebacken på stars är död.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Paddington Postad 22 November , 2018 Författare Rapport Share Postad 22 November , 2018 11 timmar sedan, säger StoffeRemy : Du kan nog gynnas en hel del av att lira zoom. La själv märke till hur extremt mycket folds man fick när 3b och cbetta mycket, och jag är inte ens i närheten av dina redline skillz. Gäller att vara försiktig när regsen fått lite stats på dig dock Ser dom en bluff tar dom bort foldknappen. Ja känns som att formatet passar min spelstil rätt bra, men som du säger får jag hålla koll på regsen om de justerar och helt plötsligt börjar syna allting ? Gav ju upp stars I somras efter en aidsrun men vann upp till 50 även förut och nu efter coaching osv är jag ju mkt bättre så ger det ett försök nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Paddington Postad 22 November , 2018 Författare Rapport Share Postad 22 November , 2018 Fortsatt skoj på stars... wtf är dehär Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KlonkSteve Postad 22 November , 2018 Rapport Share Postad 22 November , 2018 4 minuter sedan, säger Paddington : Fortsatt skoj på stars... wtf är dehär Läser jag rätt, 20 BI ner på 3-4k händer? Gått över till PLO!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Paddington Postad 22 November , 2018 Författare Rapport Share Postad 22 November , 2018 Just nu, säger KlonkSteve : Läser jag rätt, 20 BI ner på 3-4k händer? Gått över till PLO!? Du läser helt rätt, första 10bi satt tillomed coachen med och railade men vi fick inte gå vinnande ur en enda hand. Sen finns det några händer på slutet som borde foldats men fan helt oförståerligt hur man kan åka på såhär mkt spö och inte en anda gång få vinna med AA/KK osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KlonkSteve Postad 22 November , 2018 Rapport Share Postad 22 November , 2018 Hur ser utbudet ut med vanliga NL50 bord? Hade fan övervägt att gå över till det. Zoom är hög-varians de luxe. Tighta ranger som stångas liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GTOBåten Postad 22 November , 2018 Rapport Share Postad 22 November , 2018 1 timme sedan, säger KlonkSteve : Tighta ranger som stångas liksom. - Paddington's coach Seriöst dock, raken spelar en större faktor än vad många tror på Stars låga games. Du behöver spela extremt mycket tightare än vad ex en NL5K spelare gör som kan 3betta 18% för raken är låg. 2 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joshua Postad 23 November , 2018 Rapport Share Postad 23 November , 2018 4 timmar sedan, säger GTOBåten : Seriöst dock, raken spelar en större faktor än vad många tror på Stars låga games. Du behöver spela extremt mycket tightare än vad ex en NL5K spelare gör som kan 3betta 18% för raken är låg. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
User17 Postad 23 November , 2018 Rapport Share Postad 23 November , 2018 Unstoppable force vs immovable object Paddington vs Stars z50 pool Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snake911 Postad 23 November , 2018 Rapport Share Postad 23 November , 2018 Kanske gå över till party poker istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Paddington Postad 23 November , 2018 Författare Rapport Share Postad 23 November , 2018 Ja rake problemet ska väl vara som störst på just nl50 om jag förstått rätt, men inte riktigt därför som jag tappa 20bi. Var endel spew såhär i efterhand som kom in efter dom första 10bi flög iväg trots bra spel. Men men det är bara upp på hästen igen, kom snabbt tilllbaka till resultattänkt och lite tiltande vid sidbytet dock så det måste jag fixa. Men jag är inte ens back totalt på 50z så finns nog folk som gjort sämre ifrån sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Paddington Postad 24 November , 2018 Författare Rapport Share Postad 24 November , 2018 18 timmar sedan, säger Snake911 : Kanske gå över till party poker istället? Funderar på att testa det iaf om en vecka typ för verkar ha ett gammalt konto där ändå, ska va betydligt softare säger alla. Dagens krigande då.. otroligt segt känns som folk ser mina kort de få bluffar jag gjort blir synade av grisnävar och när jag har de är det instafold eller nötnöt jag tittar in i. Men säker på att detta ska gå och vända med lite ytterligare justeringar och bättre spring i benen. Hittade en 60$ i rakeback oxå på de så några % på vägen mot rostucko! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Paddington Postad 24 November , 2018 Författare Rapport Share Postad 24 November , 2018 I'm om my way to the liquor store... 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Paddington Postad 24 November , 2018 Författare Rapport Share Postad 24 November , 2018 (redigerade) Kortis session idag, ska iväg med jobbet för bowling och öl lagom till att det börjat ösregna utanför Har ett projekt nu ingame att aldrig bluffa river i stora potter ett tag, hur länge klarar jag tror ni? Dagsgraf plus en 25dollars i rakeback till med, small steps small steps! Redigerad 24 November , 2018 av Paddington Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts