Gå till innehåll

lowstakestjomme med hybris som jagar bonusar och förhoppningsvis biobiljetter

Recommended Posts

Postad

Även fast de varit en del gnäll generellt, både mot party och stars de senaste åren. Mestadels kring rake frågan. Så är de ju utan tvekan de två sidorna som iallafall försöker ge "fair games"  med att banna bots,  är på gränsen överdrivet hårda när de kommer till grimming. Anmält massor med konton HU på party och har alltid fått respons + återbetalning om ja backat. 

• Like 1
Postad
  Den 2019-11-10 kl 13:39, säger HwardShore :

Även fast de varit en del gnäll generellt, både mot party och stars de senaste åren. Mestadels kring rake frågan. Så är de ju utan tvekan de två sidorna som iallafall försöker ge "fair games"  med att banna bots,  är på gränsen överdrivet hårda när de kommer till grimming. Anmält massor med konton HU på party och har alltid fått respons + återbetalning om ja backat. 

Expand  

Hur exploaterar man att det är en bot?

Postad
  Den 2019-11-10 kl 15:15, säger BennyGuldfot :

Hur exploaterar man att det är en bot?

Expand  

Nu hänger ja inte riktigt med. Hur man utnyttjar att de är en bot ? 

Är ju inte direkt så att de finns en universell bot,  Är ju ofta olika bot-ligor med stilar.  Eller mena du att man kan frirulla lite genom att spela vs bots och anmäla i förhoppning om att få såsen tillbaka vid eventuell förlust. (hängde inte riktigt med på vad du menade att exploatera just att de är en bot.... 

Postad
  Den 2019-11-10 kl 19:04, säger HwardShore :

Nu hänger ja inte riktigt med. Hur man utnyttjar att de är en bot ? 

Är ju inte direkt så att de finns en universell bot,  Är ju ofta olika bot-ligor med stilar.  Eller mena du att man kan frirulla lite genom att spela vs bots och anmäla i förhoppning om att få såsen tillbaka vid eventuell förlust. (hängde inte riktigt med på vad du menade att exploatera just att de är en bot.... 

Expand  

Han kanske menade hur man märker att det är en bot man spelar mot? Är där några genrella tell signs?

Postad (redigerade)

jahapp, nu vare nån som calla ut en svensk och ett gäng hs-finnar som cashgame botlords. Nu åkte popcornen fram kan jag säga, dels känner jag några hs-finnar som fått mycket spö online på senaste och finska hu-scenen är ju inte SÅÅÅ stor och dels har jag dropat över $30k hu till en finne som inte ingår i den gemenskapen.

Redigerad av killerwolf2
Postad
  Den 2019-11-11 kl 21:56, säger killerwolf2 :

jahapp, nu vare nån som calla ut en svensk och ett gäng hs-finnar som cashgame botlords. Nu åkte popcornen fram kan jag säga, dels känner jag några hs-finnar som fått mycket spö online på senaste och finska hu-scenen är ju inte SÅÅÅ stor och dels har jag dropat över $30k hu till en finne som inte ingår i den gemenskapen.

Expand  

Herre, hur kan du ens tro på något sånt. Det är något troll med 3 kommentarer. .. Finns noll sanning ang det han säger och skulle bli väldigt förvånad om det fanns någon hu-spelare på stars som hade någon form av software.

Postad (redigerade)

är så random och specifikt på samma gång. Varför något troll går på bajskorven av alla personer, eller gruppa honom med finnar liksom i en tråd som handlar om xrab. Visst, kan vara någon som är kinkig som fan för <reasons> och bara vill se världen brinna.

Hursomhaver, ?

Redigerad av killerwolf2
Postad

På fundamentala sidan, below. Filbfilb på twitter om ni vill följa, riktig endboss.

Visa dolt innehåll

På TA-sidan.

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Postad
  Den 2020-01-09 kl 14:48, säger killerwolf2 :

alltså btc rädda mig

redan $30k under ev denna månad. $150k under sen i juni. HUR KAN DET PÅGÅ MÅNAD EFTER MÅNAD? spelar ju inte ens stort ?

Expand  

Kämpa på, du som spelat så länge känner ju till varians väl. Vilka stakes spelar du?