Quackboat Postad 26 Januari , 2018 Rapport Postad 26 Januari , 2018 Tjenare allesammans här i pokerforum. Har tänkte göra en rolig resa som jag gjorde förra året men denna gång ska jag live streama och blogg allt om det. alltså så ska jag börja på en bankroll på $100 och spela upp till $50.000 under 2018.' Kommer lägga ut allt om hur jag lär mig och hur mina tankar går. och varje morgon så ska vi träna tillsammans på streamen under 1 timme och sen börja spela. Tänkt hör om det finns något intresse att se denna resan och samtidigt lär du dig också! www.Pokerquack.blogg.se är adressen till bloggen och tänkte börja 1/2-18 om det finns intresse. Citera
TrolliNorr Postad 26 Januari , 2018 Rapport Postad 26 Januari , 2018 Hade du börjat med $2k i rulle hade jag bedömt det som inom ramen för rimligt mål. Från 100 till 50000 på 1 år känns extremt osannolikt, men GL, blir gärna motbevisad! 1 Citera
Quackboat Postad 26 Januari , 2018 Författare Rapport Postad 26 Januari , 2018 12 minuter sedan, säger TrolliNorr : Hade du börjat med $2k i rulle hade jag bedömt det som inom ramen för rimligt mål. Från 100 till 50000 på 1 år känns extremt osannolikt, men GL, blir gärna motbevisad! som sagt så har jag redan gjort det engång så det är möjligt och kommer mer än gärna motbevisa det. följ gärna och se hur min framgång går! =) Citera
killerwolf2 Postad 26 Januari , 2018 Rapport Postad 26 Januari , 2018 Klart det går, det blir bara mer eller mindre troligt beroende på faktorer som personlig skicklighet, bankroll management och timmar. Lycka till! Citera
Quackboat Postad 26 Januari , 2018 Författare Rapport Postad 26 Januari , 2018 Just nu, säger killerwolf2 : Klart det går, det blir bara mer eller mindre troligt beroende på faktorer som personlig skicklighet, bankroll management och timmar. Lycka till! absolut. kommer lägg ner 8-12h per dag och det är vad som krävs.. behöver tjäna ungefär $150 om dagen för att lyckas. Citera
killerwolf2 Postad 26 Januari , 2018 Rapport Postad 26 Januari , 2018 (redigerade) 2 minuter sedan, säger Quackboat : absolut. kommer lägg ner 8-12h per dag och det är vad som krävs.. behöver tjäna ungefär $150 om dagen för att lyckas. Alright, skall bli intressant se om brm-andet skiftar efter hur bra/dåligt det går. Redigerad 26 Januari , 2018 av killerwolf2 Citera
Quackboat Postad 26 Januari , 2018 Författare Rapport Postad 26 Januari , 2018 Just nu, säger killerwolf2 : Alright, skall bli intressant se hur brm-andet skiftar efter hur bra/dåligt det går. Aa! kul att se hur folk är skeptiska om detta, men bara kul. komihåg att följa mig så ni hänger med under resan! håller på fixa twitch overlay och sådant nu Citera
swedish_orca Postad 26 Januari , 2018 Rapport Postad 26 Januari , 2018 Vi kan tävla för 2018, jag har iof bara 19.82$ nu men jag går nog om rätt snabbt Citera
Quackboat Postad 26 Januari , 2018 Författare Rapport Postad 26 Januari , 2018 39 minuter sedan, säger swedish_orca : Vi kan tävla för 2018, jag har iof bara 19.82$ nu men jag går nog om rätt snabbt haha lycka till! =) kör du cash games eller turneringar? Citera
swedish_orca Postad 26 Januari , 2018 Rapport Postad 26 Januari , 2018 4 minuter sedan, säger Quackboat : haha lycka till! =) kör du cash games eller turneringar? Gratisturneringar och Cash games, ska testa lite SnG senare när jag har tagit ut pengarna från 888. Citera
Quackboat Postad 26 Januari , 2018 Författare Rapport Postad 26 Januari , 2018 1 timme sedan, säger swedish_orca : Gratisturneringar och Cash games, ska testa lite SnG senare när jag har tagit ut pengarna från 888. okey gött! läs lite olika strategier och spela efter dom, för cash och turnering är helt olika spel stilar Citera
KlonkSteve Postad 30 Januari , 2018 Rapport Postad 30 Januari , 2018 @Quackboat Lirar du NL eller PLO? Vilken site? Citera
Quackboat Postad 30 Januari , 2018 Författare Rapport Postad 30 Januari , 2018 2 minuter sedan, säger KlonkSteve : @Quackboat Lirar du NL eller PLO? Vilken site? Kör faktiskt bägge. I början kommer jag köra mer NL för att bygga upp rullen sen med större rulle kommer jag köra mer PLO och turneringar. Kör igång imorgon Citera
KlonkSteve Postad 30 Januari , 2018 Rapport Postad 30 Januari , 2018 21 minuter sedan, säger Quackboat : Kör faktiskt bägge. I början kommer jag köra mer NL för att bygga upp rullen sen med större rulle kommer jag köra mer PLO och turneringar. Kör igång imorgon Najs najs, GL! ? Citera
Quackboat Postad 30 Januari , 2018 Författare Rapport Postad 30 Januari , 2018 Just nu, säger KlonkSteve : Najs najs, GL! ? Tackar! Citera
FRAEEN Postad 25 Februari , 2018 Rapport Postad 25 Februari , 2018 54 minuter sedan, säger StoffeRemy : Det dog snabbt? Otippat. Att springa upp 100 dollars till 50k på ett år är ju jätteenkelt Citera
Recommended Posts