Jag och mina mig Postad 7 Juni , 2018 Författare Rapport Postad 7 Juni , 2018 Lol @ pundi x telegram-grupp, alla panikar för skiten tappat litegrand. Aja, fokus nu.
Jag och mina mig Postad 7 Juni , 2018 Författare Rapport Postad 7 Juni , 2018 Alltså, FloWerAces turar sönder så jävla hårt. Floppar obv set när jag 3b JJ och så kmr det sss på floppen, han rejsar, jag synar och sen degar han in det tänker ju lol kan ha drag så måste syna nä blö jag heter FloWerAces och floppar set varenda jävla hand. Orkar inte med detta nu.
Jag och mina mig Postad 7 Juni , 2018 Författare Rapport Postad 7 Juni , 2018 Jag antar jag ska vika turn då eller nåt. Ska ju alltid vika när jag synar tydligen.
Jag och mina mig Postad 7 Juni , 2018 Författare Rapport Postad 7 Juni , 2018 På vilken annan flopp som helst som inte har tre spader viker jag ju obv. Blä, så många set ups.
Jag och mina mig Postad 7 Juni , 2018 Författare Rapport Postad 7 Juni , 2018 Det kanske är en dålig syn egentligen, hade inte ens en spader.
Jag och mina mig Postad 7 Juni , 2018 Författare Rapport Postad 7 Juni , 2018 Kunde blivit split pott
Jag och mina mig Postad 7 Juni , 2018 Författare Rapport Postad 7 Juni , 2018 Alltså varför blir jag 4b varje gång jag har JJ, jävla kukhand.
Jag och mina mig Postad 7 Juni , 2018 Författare Rapport Postad 7 Juni , 2018 Ska börja flata skiten pre.
Jag och mina mig Postad 7 Juni , 2018 Författare Rapport Postad 7 Juni , 2018 Det kan inte hända när jag har KK/AA liksom.
Jag och mina mig Postad 7 Juni , 2018 Författare Rapport Postad 7 Juni , 2018 Hur fan spelar man ens JJ 200bb djupt mot 4b. Set majnar
Jag och mina mig Postad 7 Juni , 2018 Författare Rapport Postad 7 Juni , 2018 och så floppar fisken set och donkar alla gator fml
Jag och mina mig Postad 7 Juni , 2018 Författare Rapport Postad 7 Juni , 2018 Bajs bajs, kukdag, gått b/e idag. Inte sprungit bra, men inte heller spelat bra, säkert 2-3 bajs in jag inte hade behövt förlora. Kände mig inte mentalt förberedd i den sista sessionen, funtade på att kliva så fort jag va upp ett bajs in vilket tog 10 min, men istället satt jag kvar å förlorade tbk det + massa mer lol. Jaja, det kan inte gå bra varje dag, fast det egentligen borde va snudd på omöjligt att ha förlorande/be-dagar på /1. Jag är ändå +18 bajs in denna vecka så ska väl inte tjura alltför mkt. Gnatt på er. Nya tag imorrn.
Jag och mina mig Postad 7 Juni , 2018 Författare Rapport Postad 7 Juni , 2018 Eller nä, 18 för denna månad, som har varit en vecka lång so far. Mind fuck. Jaja, jag vet, inte bry sig om resultat etc.
Jag och mina mig Postad 8 Juni , 2018 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2018 Full skånsk tjej med plastglas: "Får jag lalalala å en kram av daj?" "Vad ska jag göra?" "Det är poängjakt! Vi måste filma!" "Jaha, okej, ni kan få mina poäng." "Naj, jag vill bara krama daj." "Jaha, okej då." *en sån kram man gör när man går i lågstadiet och är rädd för tjejbaciller äger rum* "Tack så mycket!" "Varsågod." 1
Jag och mina mig Postad 8 Juni , 2018 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2018 Hade precis stoppat in tre rutor choklad på samma gång i käften så såg prbly ut som ett retard också. Detta gav mig fett mkt social ångest. Måste skynda mig hem innan fler vill ha poäng.
Jag och mina mig Postad 8 Juni , 2018 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2018 Första sessionen spelad, va wp, blev så jävla knullad i stjärten av spewfiskarna dock, men nöjd över att jag stayed calm å vevade på. Hittade kanske ett knappt bajs in till slut. Ska käka å sen ta en skogspromenad me polers å sen ska jag väl lira mer.
Jag och mina mig Postad 8 Juni , 2018 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2018 Har btw inte druckit ngt på typ en vecka nu kom jag på, saknar det inte ens, va mkt lättare att inte supa när man hade eget plejs å inte bodde me punkare lol. 1
Jag och mina mig Postad 8 Juni , 2018 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2018 Ah, nu har jag vart ute i skogen å klättrat i träd lol. Förhoppningsvis har jag busat av mig å kan fortsätta med harmonisk gejm resten av kvällen.
Jag och mina mig Postad 8 Juni , 2018 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2018 Kunde inte hålla huvvet kallt å blev helt jävla cp-tilt. Hann inte med att göra någonting dumt innan jag stängde ner dock. Eller ja, jag förlorade ett bajs in när jag 3b KJ mot retardspewfisk, flopp KJx cb syn, cb jam synar, klart han har JJ wp lol. Ska ta ciggpaus å kall dusch, sen mer lir, är ju helt sjukt hur förståndshandikappade borden är atm.
Jag och mina mig Postad 8 Juni , 2018 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2018 Ok, sluta va ett överemotionellt retard nu å ha tålamod.
Jag och mina mig Postad 8 Juni , 2018 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2018 Alltså tror den satans värmen bidrar till typ hälften av min tilt, men aja, är nerkyld nu iaf.
Jag och mina mig Postad 8 Juni , 2018 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2018 Okej, den sessionen va stabil å wp, hände dock inte ett piss typ, fick inga bra spots öht. Nöjd iaf, plössa nog litegrand. Ska ta å chilla lite me en bulle å glo lite på tuben, sen blire antingen en session till följt av poesigrind eller bara poesigrind dir, beroende på humör.
Jag och mina mig Postad 8 Juni , 2018 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2018 Alltså va fan äre för fel på pokerus. Händer inte ett piss, får inte en enda jävla hand. Närmast jag kommit till att vinna ngt är när fiskidiot 3b min 5bb iso och jag synar med ATs på knappen, flopp: Txx fisk betar 2/3, synar, x, fisk betar 2/3, synar, J, fisk checkar jag checkar, fisk har AJ kul.
Jag och mina mig Postad 8 Juni , 2018 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2018 Wie jag fick AA och tog ner blindsen. Var fan är alla spewfiskar å spewregs. Ingen som vevas ju.
Jag och mina mig Postad 8 Juni , 2018 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2018 Hade en till AA, Frebon det geniet flatar pre, T97, han donkar 8 kr jag höjer till 24 kr, han synar K, betar 40 kr, han synar, x check check Frebon har spelat KT på det där sättet wiiie.
Recommended Posts