Gå till innehåll

Business is going well! Send more money.


Jag och mina mig

Recommended Posts

Blö, hitta +10 kr i första sessionen. Gick segt. Och gjorde misstaget att bluffa Dennis20 som inte trodde jag kunde ha 9 eller A på Ax9x9 å syna me sin JJ. Hade antecknat han va synfisk, så skulle antagligen inte ha bluffat men läste inte mina notes. :S Ska smoga å sen lira mer.

Nån som har bra rekommendationer på videos/artiklar om hur man gör för å analysera giraffer å dylikt när det gäller kryptovalutor? (giraffer=grafer)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha ja, fjärrkontrollen är ju verkligen pricket över i'et. "fan va nice, jag har ju slarvat bort min" (antagligen i soffkuddarna/under soffan men inte bemödat sig leta.)
Alla fjärrisar funka ju till alla tv´s då, antagligen så nu också förutom kanske möjligen smart-tv´s.

Redigerad av killerwolf2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, smarta teveapparater har ju uppfunnits sen dess. Smarta pundare kommer nog aldrig uppfinnas.

Kändes lite pinsamt att sitta där å förklara incidenten. Fast jag börja dra skämt å skit rätt snabbt, för jag blev så glad när de ej fråga mig nånting om allt annat shit jag gjorde från den där perioden. Liiiten del av mig ville egentligen bekänna lite saker för å imponera på bruden me puffran. "Ja ä egentligen hardcore, bitch!" Men istället spela jag söt lite påge som provade affe å blev paranoid. :3 Tror hon till å med tyckte synd om mig. Det gör iförsej jag också, men kanske på ett annat sätt.

+424 kr. Ska smoga å sen prbly grinda lite blocket å skriva på recension. Har inte fått den där diktboken som utgavs på Bonniers (fan hette den ... Skuggas vikt(?) - jävla konstig titel). Tog på mig nån bok som "min" tidning hade över. Tydligen nån bok me massa sonetter. Typ okej so far tycker jag, även om den hade en skiiitstörig och mallig introduktion där upphovsmannen typ går igenom sonettens historia och förklarar varför han skriver som han gör (typ). Jag kan redan litteraturhistoria. Och lol på att kalla modernisterna "navelskådande". Dessutom tre korrfel i den texten. Antar att den ä självutgiven, för en redaktör skulle inte låta det där passera. Har inte direkt den tekniska skickligheten för att kunna bedöma vilken nivå dikterna ligger på vad gäller formatet, men det kanske inte är nödvändigt att gå in på det. Eller så skickar jag några till en polers som ä haj på svenska versmått å så får han uttala sig om nåra stycken typ som ett stickprov. Jag kan bara metrik å versmått i latinsk och grekisk poesi hehe. Va ej min starka sida back in the dajs nä jag försökte va akademiker heller.

Fint, klassiskt omslag iaf fast den luktar väldigt kemiskt. Tryckt i Polen. Antagligen inte så påkostad.

34ouh04.jpg

Ä ju egentligen roligare att recensera böcker som blir en snackis, men tycker på nåt sätt det ä viktigt för kritiken att ta alla böcker på allvar. + finns många bra självutgivna böcker som ingen bryr sig om. Får se hur jag ställer mig till denna nä jag ä klar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Blev inte mkt spel igår, gick ut (i klänning) å dansa, å blev fullsur över jag ä olyckligt kär i polers igen lol. Glömde bort att smyga ut, så min nyckel va inlämnad. Arg tjockis i receptionen ringde min socialsekreterare lol orka. Fml. Mest vart bakfull å kollat dokumentärer om Putin. Lira lite nu å va väl typ +280, höll inte exakt räkning, möjligtvis lite mer. Fuuuck vilka bra priser det ä på såå många coins nu, funtar på om man kanske ska casha ut ännu mer hfhf. Ska verkligen stanna inne hela helgen nu iaf. Less på fest å skit. Blir ba misär ändå + kostar mkt. Ska köpa ciggy ciggs å smoga å sen lira mer.

Redigerad av Jag och mina mig
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+108. Börja segt me å torska KK mot AA. Sen syna jag fisk 3b m 88 och cb på 6x2hhx och bordet para sig på turn, tror 2 å han overbetjamade å jag syna lol, han hade KK. Skulle bara slängt å väntat på bättre spot. Skärpte till mig sen å lira bra å hämta igen backet. Ska gå på vattenklosetten å smoga å sen lira mer pokerus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ingen jävla aning om hur det där gick till, men tydligen backade jag drygt 1k. Jävla pissliv. Fan lever jag ens för. Aja, spela nog för länge å ä för trött. Mtp jag inte ens fatta jag va ner, så äre kanske hög tid för sängen. Sämst jävla kukdag. Undra när nåt ska gå bra för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Handinformation

Hand: 55185161.hand.630 
Britta 769 (Texas Hold'em / Kontantspel) 
LM/SM:1.0/2.0 SEK
Insatsgränser: No Limit
Pott: 1052.57
Insats: 400.00
Vinst/förlust 0.00/400.00
Handen påbörjades: 2018/03/10 12:35:55
Spelarinformation

Plats 1: JIMMAN(465.85) är Giv
Plats 2: Owly(398.00) 
Plats 3: Hjälte(400.00) 
Plats 4: Bipolar(975.64) 
Plats 5: ayco(266.57) 
Mörkar

LM: Owly post 1.00 
SM: Hjälte post 2.00 
Deal

Owly [X, X] 
Hjälte [AH, AD] 
Bipolar [X, X] 
ayco [X, X] 
JIMMAN [X, X] 
Insatsrunda 1

Bipolar Höj till 5.75
ayco Höj till 16.62
JIMMAN Lägg dig
Owly Lägg dig
Hjälte Syna 16.62
Bipolar Syna 16.62
Flopp (bord):

[8D, 5D, 3S] 
Sammanlagd pott 49.49
Rake: 1.37
Huvudpott: 49.49
Insatsrunda 2

Hjälte Passa
Bipolar Passa
ayco Insats 38.14
Hjälte Syna 38.14
Bipolar Syna 38.14
Turn (bord):

[8D, 5D, 3S, 6S] 
Sammanlagd pott 160.82
Rake: 4.46
Huvudpott: 160.82
Insatsrunda 3

Hjälte Insats 110.00
Bipolar Syna 110.00
ayco All-in 211.81
Hjälte Syna 211.81
Bipolar Syna 211.81
River (bord):

[8D, 5D, 3S, 6S, QH] 
Sammanlagd pott 785.71
Rake: 15.00
Huvudpott: 785.71
Insatsrunda 4

Hjälte Passa
Bipolar All-in 709.07
Hjälte All-in 133.43
Bipolar justerades för all-in 133.43
Visning

Sammanlagd pott 1052.57
Rake: 15.00
Huvudpott: 789.45
Vänster:    1 - 263.12
Bipolar [QC, QH, QS, 8D, 6S] Triss, dam Vinst 1052.57
Hjälte [X, X, X, X, X] Kasta Vinst 0.00
ayco [X, X, X, X, X] Kasta Vinst 0.00
Handen avslutades

Handen avslutades 2018/03/10 12:37:39

Suck redan stuck 3BIs. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska tydligen på tinderdejt med 33-åring som bara säger sig va ute efter att ligga. Och hon har antagligen barn, för hon sa det va stökigt hemma hos sig pga barn, men jag insisterade på att det är mer "bekvämt" hemma hos henne än hos mig. Hon sa att det nog va bekvämare hos mig lol, men försäkra om motsatsen. Kmr jag ens ihåg hur man hånglar? lol va nervös jag ä. Gör detta mest ba för att sluta tänka på polers. Hon va snygg dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+569 kr. Gick inge bra igår. Mamman va skitball å lätt å prata me å så. Men polers till mamman kom dit efter ett tag å sen drog de på separatistisk klubb, så kunde inte haka. Känns som lite dålig stil, men jag antar hon inte blev särskilt förtjust i mig, för då hade hon väl inte gjort sådär. Oh well. Bra att jag träffa annan kvinna iaf. Skrev till polers att jag blev svartis på henne i torsdags när hon fråga varför jag sura. Så nu har jag väl implicit sagt jag tkr om henne i guess. Verkar mest som hon känner sympati bara. Nu kan jag iaf sluta gå runt å inbilla mig att det ska bli nåt mellan oss som jag typ gjort det senaste halvåret. Blev jävligt full på mammans vodka lol å personalen dampa på mig för jag inte följer reglerna. Så tilt på att bo här. Ska lira mer pokerus nu. Ska gå på andra polers spelning snart, men ska nog va nykter för å spara stålar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...