soldado9 Postad 7 Mars , 2019 Författare Rapport Share Postad 7 Mars , 2019 Gott folk! Jag behöver eran hjälp. Jag måste hitta en ny serie att kolla. serier jag sett Prison Break SOA Punisher Breaking bad Entourage Narcos Walking dead Johan Falk säkert fler tunga också men det är dom jag kommer på atm Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 7 Mars , 2019 Rapport Share Postad 7 Mars , 2019 Har du sett banshee? Mycket slagsmål, hackning, sex, våld osv. Jävligt bra serie. 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KlonkSteve Postad 7 Mars , 2019 Rapport Share Postad 7 Mars , 2019 Altered Carbon - Tänk Blade Runner typ. Med Joel Kinnaman. Asbra! Finns på Netflix. 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundin89 Postad 7 Mars , 2019 Rapport Share Postad 7 Mars , 2019 The Wire, min all time-favorit 2 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KlonkSteve Postad 7 Mars , 2019 Rapport Share Postad 7 Mars , 2019 Oh, kom på en till. Boardwalk Empire. Håller den som en av HBOs bästa. Strax bakom Game of Thrones. 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 7 Mars , 2019 Rapport Share Postad 7 Mars , 2019 (redigerade) ENCE road to Katowice, OneTree Hill s01-02 och TheO.C s01-02 .. utan inbördes ordning Redigerad 7 Mars , 2019 av boman 2 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aceforsure Postad 7 Mars , 2019 Rapport Share Postad 7 Mars , 2019 2 timmar sedan, säger boman : ENCE road to Katowice, OneTree Hill s01-02 och TheO.C s01-02 .. utan inbördes ordning O.C ja. Vilken serie! ❤ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 7 Mars , 2019 Rapport Share Postad 7 Mars , 2019 Nånstans där sweetspoten ligger va när mer eller mindre allt börja handla om insist upon self och pengar Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Paddington Postad 7 Mars , 2019 Rapport Share Postad 7 Mars , 2019 (redigerade) Atypical - bästa komediserien på sjukt länge om en autistisk killes live med o skaffa tjej, gå på collage osv. Ballers (samma skapare som Entourage och lite liknande stil fast med amerikansk fotboll, pengar och edge i miami) Ozark Queen of the south Riverdale Shameless Lucifer Gåsmamman Redigerad 7 Mars , 2019 av Paddington Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mpee Postad 7 Mars , 2019 Rapport Share Postad 7 Mars , 2019 Lost är min älskling always Oz grym fängelseserie Californiacation samt Rescue me semi- påminner om entourage, rescue me är mörkare. Firefly kan inte ens motivera varför jag älskar denna sci fi serie men kollas om varje år. Bubblare Carnivale Rome 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TrolliNorr Postad 7 Mars , 2019 Rapport Share Postad 7 Mars , 2019 Billions La casa de papel Westworld (säsong 1) Hannibal Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eddor Postad 7 Mars , 2019 Rapport Share Postad 7 Mars , 2019 Det mesta 8+ är ju sagt men finns en sci fi serie från 2018 på en säsong som jag diggade-lost in space! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namehere Postad 7 Mars , 2019 Rapport Share Postad 7 Mars , 2019 Office US. Scrubs. THREEEEEEEEAD Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KlonkSteve Postad 7 Mars , 2019 Rapport Share Postad 7 Mars , 2019 47 minuter sedan, säger Namehere : Office US. Scrubs. THREEEEEEEEAD Office UK!!!! 1 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AmyWinehouse Postad 7 Mars , 2019 Rapport Share Postad 7 Mars , 2019 Salvation, och givetvis Dexter! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BoImee Postad 7 Mars , 2019 Rapport Share Postad 7 Mars , 2019 Intressant att det bara kommit en som rekat GoT. Måste väl ändå vara en av de mest välgjorda serierna? Fruktanvärt bra story, manus. Framförallt skiljer den sig väldigt mycket från nästintill alla andra serier. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KlonkSteve Postad 7 Mars , 2019 Rapport Share Postad 7 Mars , 2019 5 minuter sedan, säger BoImee : Intressant att det bara kommit en som rekat GoT. Måste väl ändå vara en av de mest välgjorda serierna? Fruktanvärt bra story, manus. Framförallt skiljer den sig väldigt mycket från nästintill alla andra serier. GoT är totalt amazeballs. Superpepp på sista säsongen nu i april! START ALREADY!!! 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 7 Mars , 2019 Författare Rapport Share Postad 7 Mars , 2019 Tack för alla tips! Oc och oth är ju riktigt fina serier! Självklart sett båda i yngre dar. Ska absolut testa några, tror jag börjar med kinnamans serie på Netflix! själv rekommenderar jag starkt Punisher som finns på Netflix! GOT testade jag några avsnitt av men fastnade inte riktigt, förstår absolut att folk tycker den är sjukt bra men blir lite rädd när saker är så djävulsk upphajp, 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
muren Postad 7 Mars , 2019 Rapport Share Postad 7 Mars , 2019 Problemet med att rekommendera Game of Thrones är ju att alla redan sett den. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
StoffeRemy Postad 7 Mars , 2019 Rapport Share Postad 7 Mars , 2019 (redigerade) Nu vet jag inte om du gillar Anime, men antar du sett Attack on Titan osv isåfall? Har du inte det rekar jag stark. Jag själv var inget jättefan av just Anime för något år sedan, men gav det ett försök och finns några riktiga guldkorn. Attack On Titan. Fullmetal Alchemist Brotherhood (bästa som gjorts). Death Note. One-punch man. Redigerad 7 Mars , 2019 av StoffeRemy 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KlonkSteve Postad 7 Mars , 2019 Rapport Share Postad 7 Mars , 2019 4 minuter sedan, säger StoffeRemy : Nu vet jag inte om du gillar Anime, men antar du sett Attack on Titan osv isåfall? Har du inte det rekar jag stark. Jag själv var inget jättefan av just Anime för något år sedan, men gav det ett försök och finns några riktiga guldkorn. Attack On Titan. Fullmetal Alchemist (bästa som gjorts). Death Note. One-punch man. Kan passa på att reka Bubblegum Crisis också. Den första versionen från sent 80/tidigt 90 tal. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 7 Mars , 2019 Författare Rapport Share Postad 7 Mars , 2019 7 timmar sedan, säger Paddington : Atypical - bästa komediserien på sjukt länge om en autistisk killes live med o skaffa tjej, gå på collage osv. Ballers (samma skapare som Entourage och lite liknande stil fast med amerikansk fotboll, pengar och edge i miami) Ozark Queen of the south Riverdale Shameless Lucifer Gåsmamman Ozark riktigt tung faktiskt! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GTOBåten Postad 7 Mars , 2019 Rapport Share Postad 7 Mars , 2019 Chef's Table Planet Earth 1 & 2 Blue Planet 1 & 2 Netflix ska släppa en liknande dokumentär med Attenborough i April jag är orimligt taggad på. 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speccan Postad 7 Mars , 2019 Rapport Share Postad 7 Mars , 2019 +1 på Boman, annars är ju Gossip Girl ett måste! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 7 Mars , 2019 Rapport Share Postad 7 Mars , 2019 shameless ä bra.^^ tror inte mad men lr rome (båda hbo-serier) nämnts så jag nämner dem å kanske sopranos om man vill va lite gammalmodig. men de ä fan en bra serie, älskar christopher Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts