gabbelol Postad 11 Februari , 2019 Rapport Share Postad 11 Februari , 2019 1 timme sedan, säger trevligt : Arenan och Playnation var ren kärlek! Satan vad många timmar 1.6 det blev när det begav sig. Efter skolan in på brutalcs dm för wup innan man satte sig med klanen ? Spelararenan var tider, fysatan. 3röd/1svart gathers, ouff ❤️ 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheppo Postad 11 Februari , 2019 Rapport Share Postad 11 Februari , 2019 Ingen som lirade på clanbas? var nog tidigare än 1.6 dock men minns de dåligt 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 11 Februari , 2019 Rapport Share Postad 11 Februari , 2019 mIRC??????? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FRAEEN Postad 11 Februari , 2019 Rapport Share Postad 11 Februari , 2019 Fan vad kul detta var att halka in på! Har åtminstone 4-5k timmar på 1.6 och kanske runt 500h på GO. Mycket gathers på spelarenan/playzeek även om man ofta blev kickad pga fuskanklagad eftersom man var tre svart ? Var dock otroligt mycket fusk eftersom VOIPlay var tidernas sämsta anti-cheat, så jag klandrar ingen. Lirade även en hel del på playnation också och låg rätt bra till på 1v1-laddern. När det gäller GO var det mycket lir för 2-3 år sen och lyckades ta mig till global med en stabil femma, men som jag förstått det är matchmaking inte så relevant längre och det ska vara betydligt svårare att bli global nu(?). Det var allt jag hade att skryta med! Om ni är sugna på att lira 1.6 public har GoaGubbar och InsaneGaming servrar som regelbundet har spelare och admins inne. Är inte hemma i Stockholm så mycket där min stationära dator är tyvärr men när jag väl är hemma hade jag gärna tagit några games med folk härifrån Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 11 Februari , 2019 Rapport Share Postad 11 Februari , 2019 40 minuter sedan, säger minibiff : mIRC??????? irssi kör man ju om man ä nåt #nörderi #trorintedettahandlarombästircklientmenbryrmigej Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brusig1 Postad 11 Februari , 2019 Rapport Share Postad 11 Februari , 2019 55 minuter sedan, säger FRAEEN : Fan vad kul detta var att halka in på! Har åtminstone 4-5k timmar på 1.6 och kanske runt 500h på GO. Mycket gathers på spelarenan/playzeek även om man ofta blev kickad pga fuskanklagad eftersom man var tre svart ? Var dock otroligt mycket fusk eftersom VOIPlay var tidernas sämsta anti-cheat, så jag klandrar ingen. Lirade även en hel del på playnation också och låg rätt bra till på 1v1-laddern. När det gäller GO var det mycket lir för 2-3 år sen och lyckades ta mig till global med en stabil femma, men som jag förstått det är matchmaking inte så relevant längre och det ska vara betydligt svårare att bli global nu(?). Det var allt jag hade att skryta med! Om ni är sugna på att lira 1.6 public har GoaGubbar och InsaneGaming servrar som regelbundet har spelare och admins inne. Är inte hemma i Stockholm så mycket där min stationära dator är tyvärr men när jag väl är hemma hade jag gärna tagit några games med folk härifrån Hahahaha, fy fan för goagubbar asså.. Det måste vara i särklass världens sämsta cs-server med världens sämsta admins. Skulle hellre spela mot bottar än att spela där, minns att jag har spelat där någon gång för längesen och man blir varnad/bannad om man inte springer med laget när man är terrorister.. Kul köra 30-manna cs och springa 15 pers någonstans. Snacka om att förstöra spelet. Rolig korrelation med cs och poker f.ö. Känner och har träffat väldigt många som är/varit cs-proffs från hur många länder som helst genom poker. Tror aldrig jag träffat någon som tävlat i något annat datorspel vad jag kan minnas... 2 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundin89 Postad 16 Februari , 2019 Rapport Share Postad 16 Februari , 2019 Blivit nå rail på CS:en som går nu? Tror han grabben Jame kan gå hur långt som helst, fruktansvärt vass Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 16 Februari , 2019 Författare Rapport Share Postad 16 Februari , 2019 Jo kollat det mesta faktiskt! Jo han är skön, tråkigt att fnatic åkte..zywoo is the shit. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 19 Februari , 2019 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2019 Här har ni alla lata pokerspelare! Billigt,enkelt och gott! 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 25 Februari , 2019 Författare Rapport Share Postad 25 Februari , 2019 Haft ledigvecka veckan som var men fått in väldigt lite poker men väldigt mkt cslir. +7-8 bi iaf. Ska försöka få in lite volym nu några veckor innan jag åker till Spanien för att spela golf 1 vecka. Förhoppningsvis kan svs sponsra resan? NIP vidare till kvartsfinal i IEM. Spurs åkte på en otroligt tung förlust borta mot Burnley?? Ska försöka dela med mig av lite intressanta spots i veckan men jag tycker väldigt sällan det blir av. 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 25 Februari , 2019 Författare Rapport Share Postad 25 Februari , 2019 Suttit och grindat 2h nu, jobbat natt så slutade 07 och klev upp vid 13.30. Vilket värde idag alltså=) fick fiska in 4 bi! vill egentligen fortsätta grinda men måste verkligen slita mig och åka och träna! Ska absolut försöka få in några timmar ikväll. fick vinna en 500bb pott med set i SRP mot slowspelade ägg? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 26 Februari , 2019 Rapport Share Postad 26 Februari , 2019 Den 2019-02-25 kl 16:11, säger soldado9 : Suttit och grindat 2h nu, jobbat natt så slutade 07 och klev upp vid 13.30. Vilket värde idag alltså=) fick fiska in 4 bi! vill egentligen fortsätta grinda men måste verkligen slita mig och åka och träna! Ska absolut försöka få in några timmar ikväll. fick vinna en 500bb pott med set i SRP mot slowspelade ägg? Hoppas där finns värde i helgen med! Alltid lika frustrerande när man vet vilket värde där är efter lön men man är för upptagen för lira. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 27 Februari , 2019 Författare Rapport Share Postad 27 Februari , 2019 8 timmar sedan, säger wahlen1 : Hoppas där finns värde i helgen med! Alltid lika frustrerande när man vet vilket värde där är efter lön men man är för upptagen för lira. Är faktiskt sjukskriven i veckan så hinner få in mkt grind! Gris+ ikväll. Ni vet dom sessionerna när allt bara flyter och man hittar sets till höger och vänster. Har en sådan nu. Hade 44 på en 246r bräda, Tur fisk/dåliga reggen gick halvpott river och inte arin ? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 27 Februari , 2019 Författare Rapport Share Postad 27 Februari , 2019 The show must go on! När man inte trodde man kunde pricka bättre ? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KlonkSteve Postad 27 Februari , 2019 Rapport Share Postad 27 Februari , 2019 18 minuter sedan, säger soldado9 : The show must go on! När man inte trodde man kunde pricka bättre ? Nu tycker jag du tar ut segern litegrann i förskott. Är ju obv att Jh kommer peala av på rivern för en str8flush. #mittien70BIdownswing #positivakillen #seralltisvart Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 27 Februari , 2019 Författare Rapport Share Postad 27 Februari , 2019 20 minuter sedan, säger KlonkSteve : Nu tycker jag du tar ut segern litegrann i förskott. Är ju obv att Jh kommer peala av på rivern för en str8flush. #mittien70BIdownswing #positivakillen #seralltisvart Haha jag är beredd att säga att det var min sjukaste session någonsin, Hade fan set 7/10 alltså samt stegar och färger. Otroligt lätt med poker ibland alltså. checkar ut med finfina 10bi+ på 3h session. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 27 Februari , 2019 Författare Rapport Share Postad 27 Februari , 2019 Det här var bara sista 15-20 minuterna. T9 är möjligtvis fold/flat pr. Skrattade bara när sjuttielfte nöten satt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KlonkSteve Postad 27 Februari , 2019 Rapport Share Postad 27 Februari , 2019 Just nu, säger soldado9 : Haha jag är beredd att säga att det var min sjukaste session någonsin, Hade fan set 7/10 alltså samt stegar och färger. Otroligt lätt med poker ibland alltså. checkar ut med finfina 10bi+ på 3h session. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KlonkSteve Postad 27 Februari , 2019 Rapport Share Postad 27 Februari , 2019 1 minut sedan, säger soldado9 : Det här var bara sista 15-20 minuterna. T9 är möjligtvis fold/flat pr. Skrattade bara när sjuttielfte nöten satt Det där är ju bara för snuskigt! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 27 Februari , 2019 Författare Rapport Share Postad 27 Februari , 2019 Är faktiskt ingenting att skryta om då det bara var lätta beslut. Hade jag gjort sjuka bluffar/värdebets absolut Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 27 Februari , 2019 Författare Rapport Share Postad 27 Februari , 2019 Lets celebrate with some late night burgers guys? 3 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KlonkSteve Postad 27 Februari , 2019 Rapport Share Postad 27 Februari , 2019 27 minuter sedan, säger soldado9 : Är faktiskt ingenting att skryta om då det bara var lätta beslut. Hade jag gjort sjuka bluffar/värdebets absolut Ja nä, jag försökte bara skämta till det lite. ☺ 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oduschad Postad 27 Februari , 2019 Rapport Share Postad 27 Februari , 2019 åhååå johnnys senap! viktigt, nice resultat o glgl Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 27 Februari , 2019 Författare Rapport Share Postad 27 Februari , 2019 42 minuter sedan, säger oduschad : åhååå johnnys senap! viktigt, nice resultat o glgl Den är så jävla gyy! tyty Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PIMM95 Postad 27 Februari , 2019 Rapport Share Postad 27 Februari , 2019 5 timmar sedan, säger soldado9 : Lets celebrate with some late night burgers guys? Intressant placering av fotoramen. 2 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts