valterego Postad 12 April , 2017 Rapport Postad 12 April , 2017 Varje månad kommer vi att premiera två medlemmar som bidragit till forumet på ett positivt sätt. Dessa får varsitt presentkort på 1000 kronor från GoGift. Jury är forumets moderatorer. Det går givetvis bra att nominera medlemmar i denna tråd. Första utdelning sker när april 2017 är avslutad. EDIT: Från och med 2018 får 2 forumiter varje månad 2 biobiljetter vardera som belöning för sina insatser. Citera
valterego Postad 2 Maj , 2017 Författare Rapport Postad 2 Maj , 2017 Moderatorerna har utsett april månads forumiter. De som vår varsitt presentkort är Ola Brandborn och Folke Rosvall. Citera
Folke Rosvall Postad 3 Maj , 2017 Rapport Postad 3 Maj , 2017 När jag började skriva visste jag inte att det delas ut både biobiljetter och presentkort. Det har kommit som en överraskning. Inte för att jag vet om jag är värd detta, men jag tackar och bugar. 1 Citera
valterego Postad 3 Maj , 2017 Författare Rapport Postad 3 Maj , 2017 Du är i högsta grad värd detta. Du har en passion och ett engagemang som uppskattas, även om jag inte sällan har en avvikande åsikt Citera
valterego Postad 9 Juni , 2017 Författare Rapport Postad 9 Juni , 2017 Maj månads biljetter ligger kvar i potten. Vi kör en dubbel utdelning i juni, men bedömer hela perioden maj- juni. Citera
freddex1989 Postad 8 Augusti , 2017 Rapport Postad 8 Augusti , 2017 Maj-Juni-Juli i potten. Stor pott nu. Jag går all-in! Citera
valterego Postad 25 Januari , 2018 Författare Rapport Postad 25 Januari , 2018 Vi har inte delat ut några biljetter på ett tag, helt enkelt för att det har varit för låg aktivitet på forumet. De senaste månaderna har det dock börjat lyfta igen, ffa på dagbokssektionerna. Därmed kommer vi återuppta utdelningen av belöning till månadens forumit med start vid januari månads utgång! 2 gånger 2 biljetter per månad delas ut. Citera
GTOBåten Postad 30 Januari , 2018 Rapport Postad 30 Januari , 2018 Den 2018-01-25 kl 14:58, säger valterego : Vi har inte delat ut några biljetter på ett tag, helt enkelt för att det har varit för låg aktivitet på forumet. De senaste månaderna har det dock börjat lyfta igen, ffa på dagbokssektionerna. Därmed kommer vi återuppta utdelningen av belöning till månadens forumit med start vid januari månads utgång! 2 gånger 2 biljetter per månad delas ut. yw 1 Citera
valterego Postad 30 Januari , 2018 Författare Rapport Postad 30 Januari , 2018 6 timmar sedan, säger GTOBåten : yw Bland annat du, ja! Citera
valterego Postad 10 Februari , 2018 Författare Rapport Postad 10 Februari , 2018 Förlåt förseningen. Januari månads biljetter går till Modigakatten och GTObåten för aktivt och frekvent skrivande på forumet. PM:a mig gärna den mailadress ni vill ha biljetterna till (går givetvis även bra att skänka biljetterna till någon annan genom att lämna deras mailadress). Citera
Partneransvarig Postad 7 Mars , 2018 Rapport Postad 7 Mars , 2018 Februari månads forumiter är Hampulito samt Jag och mina mig. PM:a mig gärna den mailadress ni vill ha biobiljetterna till (går givetvis även bra att skänka biljetterna till någon annan genom att lämna deras mailadress). 3 Citera
hampulito Postad 7 Mars , 2018 Rapport Postad 7 Mars , 2018 (redigerade) Det gör mig genuint glad. Trodde inte jag var tillräckligt rumsren för den här typen av utmärkelser. "Grattis till jag och mina mig!" Dom två biobiljetterna jag vann i frågesporten använde vi i förrgår, såg coco med tjejen och dottern. Det blev faktiskt en tår eller två då det kom upp några scener mellan en pappa och en dotter som sjöng någon slemmig sång för att minnas varandra när dom var ifrån varandra osv. Kändes lite träffande när man satt där med dottern som man träffar för lite. Redigerad 7 Mars , 2018 av hampulito 2 Citera
killerwolf2 Postad 7 Mars , 2018 Rapport Postad 7 Mars , 2018 coco är riktigt bra film, väldigt bra på hantera döden på ett pedagogiskt sätt. 1 Citera
Partneransvarig Postad 7 Mars , 2018 Rapport Postad 7 Mars , 2018 1 timme sedan, säger hampulito : Det gör mig genuint glad. Trodde inte jag var tillräckligt rumsren för den här typen av utmärkelser. "Grattis till jag och mina mig!" Dom två biobiljetterna jag vann i frågesporten använde vi i förrgår, såg coco med tjejen och dottern. Det blev faktiskt en tår eller två då det kom upp några scener mellan en pappa och en dotter som sjöng någon slemmig sång för att minnas varandra när dom var ifrån varandra osv. Kändes lite träffande när man satt där med dottern som man träffar för lite. Samma adress som senast till dessa biobiljetter? Citera
Jag och mina mig Postad 15 Mars , 2018 Rapport Postad 15 Mars , 2018 Hade missat detta haha, hänger inte så mkt på andra ställen än dagböckerna. Gör mig också genuint glad! Nu äre bara Augustpriset jag har kvar att vinna, sen kan jag gå i pension. 1 Citera
Recommended Posts