massive Postad Tisdag kl 20:28 Författare Rapport Postad Tisdag kl 20:28 Nää? Va? vänta nu... va ere här.. e det på riktigt? är det nån som stoppat knark i kvällsfikat? (om det vore såväl) Det måste fan va hallisar. Det går troll!! Å så låta han träffa esset ba för å gnida in lite extra salt i såret! Citera
Pokergod1 Postad Tisdag kl 20:38 Rapport Postad Tisdag kl 20:38 (redigerade) 17 minuter sedan, säger massive : Å man ba tänker att förihelvette, kan man ha någonting annat än en grisnäve en gång i liiiive när @Pokergod1 återigen smackar upp den feta saftiga i nyllet på en för femtielfte gången femtielva pass på raken, näää! direkt när jag får nått bra ska han få smaka tillbakakaka! Han kan ju förfan inte ha stål varenda gång han gör såhär! Syn! Haha många gånger jag tänkt, hoppas han inte synar Men jag är trött på dina raise Redigerad Tisdag kl 20:39 av Pokergod1 Citera
killerwolf2 Postad Onsdag kl 07:10 Rapport Postad Onsdag kl 07:10 (redigerade) 12 timmar sedan, säger Ola Brandborn : iffran 4% är i alla fall fel, så mycket kan jag säga. PAF tillhör ipoker va? Minns då en irlbekant drev ett ipoker skin back in the RB-heydays hade väl nästan bara vinnande spelare hos sig, då det var pouchingkrig mellan skinsen att attrahera storvolymarna med under bordet deals Vissa hade liksom med leaderboards över 100% effektiv RB... Affärsmodellen hos nätverket hade mer att önska då. Redigerad Onsdag kl 07:21 av killerwolf2 Citera
massive Postad 11 timmar sedan Författare Rapport Postad 11 timmar sedan Träffade av min spelgräns nu sent på kvällen. Men jag blev inte kickad från några bord Kunde inte öppna upp nya eller göra re-buy, men fick in en extra 45 min innan jag stängde ner. Imorgon blir det Unibet helgen ut. Springet fortsätter vara stabilt. 1 Citera
massive Postad 33 minuter sedan Författare Rapport Postad 33 minuter sedan Amen det har ju gått "bra" på senaste. Här är min poker-vardag för tillfället. Nu blire Unibet-lir Lör-Sön-Mån å sen nya tag på SVS nästa vecka! Citera
Recommended Posts