massive Postad 7 timmar sedan Författare Rapport Postad 7 timmar sedan 6 minuter sedan, säger soldado9 : Det rullar! Tagit en liten pokerbreak då irl-livet krävt sin del sista tiden, har börjat läsa matematik och det mesta av hjärnkapacitet läggs på det just nu Nice! Va roligt. Kör hårt! 7 minuter sedan, säger soldado9 : Dock varit in och vevat lite /2 kr på svs senaste dagarna. Jag har sett det! 7 minuter sedan, säger soldado9 : Antingen är jag en crusher eller hittat Jesu-spring med 40bb winrate Jag röstar på crusher! Citera
massive Postad 7 timmar sedan Författare Rapport Postad 7 timmar sedan 1 minut sedan, säger wiro0005 : Fan saldot är fortfarande fel för mig! Diffar typ 1k. Hur går det för dig/er? Jag kan inte ens logga in Citera
wiro0005 Postad 7 timmar sedan Rapport Postad 7 timmar sedan 9 minuter sedan, säger massive : Jag kan inte ens logga in Jag loggade in på hemsidan och kollade. Har fått tillbaka en del, men inte allt. 1 Citera
soldado9 Postad 5 timmar sedan Rapport Postad 5 timmar sedan Kan bjuppa på 2 händer back to back på samma bord 😃 Citera
soldado9 Postad 4 timmar sedan Rapport Postad 4 timmar sedan 3 minuter sedan, säger ShipThat$$ : älska hans spew i andra handen Har ett svagt minne att exakt samma situation har uppstått tidigare då vaknade han upp med AA, så man mådde inte bäst på river Citera
kukbajs Postad 4 timmar sedan Rapport Postad 4 timmar sedan Har det hänt er senaste tiden att när man sitter vid borden och torskar en hand, så köper man inte in automatiskt? Eller är det det ni pratar om? Uttag från imorse gick inte igenom heller. Suger när man har fått en hand och så har man fucking 30bb kvar lol. Citera
ShipThat$$ Postad 2 timmar sedan Rapport Postad 2 timmar sedan 2 timmar sedan, säger soldado9 : Har ett svagt minne att exakt samma situation har uppstått tidigare då vaknade han upp med AA, så man mådde inte bäst på river kan jag tänka mig, har sett alla möjliga ranger med såna stolle sizes från honom, finns ett skäl att han har "spazzy aggro" tag hos mig Citera
Yxel Postad 1 timme sedan Rapport Postad 1 timme sedan Svs la ner hela dagen. Men nu fått tillbaka pengarna iaf. Kul det finns en till som inser Jedics livslånga gudalöp. Finns det kort som behöver komma för hand range, eller hans hand. Ja då kommer de. Men igår förlorade jag bara 20bb med KK mot hans AA på 35554 brädan 😂 Så pinsamt dåligt spelad av oss båda att vi måste skämmas in i graven. Citera
massive Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan Hej Yxel! Long time! Hur står det till? 35 minuter sedan, säger Yxel : Svs la ner hela dagen. Men nu fått tillbaka pengarna iaf. Skönt! För mig fattas det fortfarande pengar. Men inte pga SVS-strul 36 minuter sedan, säger Yxel : Kul det finns en till som inser Jedics livslånga gudalöp. Asså jag vet ju såklart att man låter som en whine-säck av massa dåliga ursäkter. Men det är tamefan helt sinnesjukt. Helt bortom all rim och reson. 37 minuter sedan, säger Yxel : Men igår förlorade jag bara 20bb med KK mot hans AA på 35554 brädan 😂 Citera
Yxel Postad 50 minuter sedan Rapport Postad 50 minuter sedan Jotack det är bra, sålänge du viker varje gång jag bluffar 😎 Hur är det själv? Citera
Recommended Posts