Ola Brandborn Postad 18 Augusti , 2016 Författare Rapport Share Postad 18 Augusti , 2016 (redigerade) http://www.fjaderholmarna.se/ Halvtimme från stan, tar nån bira där, och en halvtimme hem igen, borde passa er tidplan bra, och ni får lite sköna Stockholmsvyer. Redigerad 18 Augusti , 2016 av Ola Brandborn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dogpoint Postad 18 Augusti , 2016 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2016 strandbryggan vid djurgårn eller strandvägen 1 är ju ok också. milf-spotting>skärgårn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 18 Augusti , 2016 Författare Rapport Share Postad 18 Augusti , 2016 En av deltagarna tipsade just om den! Går ej på måndag dock http://www.stromma.se/stockholm/matkryssningar/middagskryssningar/drottningholm/ Den då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 18 Augusti , 2016 Författare Rapport Share Postad 18 Augusti , 2016 Wasa-museet kan ju vara bra med, brukar imponera, kombinerat med Dogpoints förslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 18 Augusti , 2016 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2016 Den här är trevlig: http://www.stockholm-turist.se/stockholm-turist/extern/under-stockholms-broar.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 18 Augusti , 2016 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2016 Tack för tipsen, uppskattas! Hatar att vara ute i sista minuten. Maten på hotellet gick inte att avboka och det blir för dyrt att vaska. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 18 Augusti , 2016 Författare Rapport Share Postad 18 Augusti , 2016 Tack för tipsen, uppskattas!Hatar att vara ute i sista minuten. Maten på hotellet gick inte att avboka och det blir för dyrt att vaska. Ta Fjäderholmarna och besök bryggeriet där. Passar bra med er tidsplan.Eller Wasamuseet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dogpoint Postad 18 Augusti , 2016 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2016 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 18 Augusti , 2016 Författare Rapport Share Postad 18 Augusti , 2016 Får vi mer gratisglass nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 20 Augusti , 2016 Författare Rapport Share Postad 20 Augusti , 2016 http://uk.reuters.com/article/us-russia-kalashnikov-store-idUKKCN10U138 Gunmaker Kalashnikov, whose AK-47 assault rifle has armed Russian forces for 70 years and been the preferred weapon of insurgents across continents, has opened a store at Moscow's Sheremetyevo airport selling souvenirs including plastic model guns, the company said. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 20 Augusti , 2016 Författare Rapport Share Postad 20 Augusti , 2016 Är inte Republikanerna till typ 3.75 - 4.00 ett bra spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 20 Augusti , 2016 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2016 lite sen på bollen ang cmt, EVO, men det här tycker jag är bra med den: Mobile penetration amounted to 40 percent (24) (och trenden över q to q, 34% i q1 tex) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 20 Augusti , 2016 Författare Rapport Share Postad 20 Augusti , 2016 lite sen på bollen ang cmt, EVO, men det här tycker jag är bra med den: (och trenden över q to q, 34% i q1 tex) Ja, och konkurrenternas mobillösningar är rent skräp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 20 Augusti , 2016 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2016 Är inte Republikanerna till typ 3.75 - 4.00 ett bra spel? Jadu, verkar ju som Trump har det milt sagt kämpigt just nu. Att få in ett alternativ är ju möjligt men tror att det är för sent att dra igång nåt från grunden nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 20 Augusti , 2016 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2016 Republikanerna står ju i 4.7-4.9 på Betfair just nu så det måste gå att få bättre än 3.75-4.0 i alla fall. Sen hur stor chans det är att de vinner är väl svårt att sia om. Men sannolikheten att politiskt inkorrekta saker skall ske brukar ju konstant undervärderas av marknaden enligt min erfarenhet. Så skulle nog gissa att värdet ligger på republikanerna(/Trump) om man spelar till marknadsodds. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 24 Augusti , 2016 Författare Rapport Share Postad 24 Augusti , 2016 http://www.expressen.se/geo/det-vaxande-hatet-mot-svensktalande-i-finland/ :ola: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 24 Augusti , 2016 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2016 (redigerade) Nå, en kvällspress-nypa salt på den att börja med. Edit, '– Polisutbildningen i Finland är på finska. Jag måste förmodligen flytta till Sverige för att kunna utbilda mig till polis.' Nej, det finns svenskspråkig utbildning. Redigerad 24 Augusti , 2016 av XeroxFin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 24 Augusti , 2016 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2016 Kanske är tur att finnar i gemen har svårt att förstå skånska när man ska dit i två veckor... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 24 Augusti , 2016 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2016 Gäller inte det svenskar också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 24 Augusti , 2016 Författare Rapport Share Postad 24 Augusti , 2016 Jag och Maria var i Skåne förra helgen. Hon förstod inte ett enda ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 24 Augusti , 2016 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2016 Gäller inte det svenskar också? Jo. Det finns tydligen inga gränser för hur lågbegåvade många är på språkförståelseområdet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 24 Augusti , 2016 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2016 Jag och Maria var i Skåne förra helgen. Hon förstod inte ett enda ord. Jag har Plötsligt i Vinslöv på dvd. Du kan få låna den så hon kan förbereda sig bättre till nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 24 Augusti , 2016 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2016 Som en finne konstaterade, 'de är väldigt dåliga på språk här i Spanien, ingen i hotellets reception förstod finska'. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 24 Augusti , 2016 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2016 Som en finne konstaterade, 'de är väldigt dåliga på språk här i Spanien, ingen i hotellets reception förstod finska'. Inte ovanligt att skåningar får prata engelska med hotellpersonal i sthlm. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 24 Augusti , 2016 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2016 Som kompensation blev jag incheckad på skånska senast jag var i London. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts