Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Till Vegas kan jag nog dra, men om jag ska ha en 21-årig son med mig får jag vänta till 2033.

Ahaa :) då fattar jag.

Mistänker att jag startat en tradition här. Alla här snackar redan om nästa gång dom ska hit.

Postad
Ahaa :) då fattar jag.

Mistänker att jag startat en tradition här. Alla här snackar redan om nästa gång dom ska hit.

Säg att ni kör samma system som med ölköp ute. Du tog första rundan, nästa gång är det någon annans tur att bjuda ;)

Postad
Säg att ni kör samma system som med ölköp ute. Du tog första rundan, nästa gång är det någon annans tur att bjuda ;)

Det har varit många dollar om flugit kors och tvärs.

Två av killarna är ju slotproffs så det har blivit både tequila och fireball....

Postad

Asså, man måste ju bara älska Polen ibland.

Man kommer till rummet och där står en flarra rödvin på bordet som kostar 80 spänn. I baren kan man köpa en flaska Johnnie Walker 260 kr..

Postad
Asså, man måste ju bara älska Polen ibland.

Man kommer till rummet och där står en flarra rödvin på bordet som kostar 80 spänn. I baren kan man köpa en flaska Johnnie Walker 260 kr..

När jag kom till Radisson på Malta stod det en flaska rödvin som kostade noll spänn.

Jag drack den tyvärr inte.

Postad
När jag kom till Radisson på Malta stod det en flaska rödvin som kostade noll spänn.

Jag drack den tyvärr inte.

Gimme a L!

Gimme an o!

Gimme a s!

Gimme an e!

Gimme a r!

Whut'chu got?

Ola!