Gå till innehåll

SAJT: BestPoker.com


db_brante

Recommended Posts

  • Svars 444
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Allså dom som de har försunnit pengar oss är allså nya kunder som inte har skickat in ID handlingarna, men satt in på den höjda limiten eller ?

Har det försvunnit pengar? Vad är det som har hänt?

 

Den informationen vi fått är att dom inte öht höjer CC-gränsen för helt nya kunder, utan man för använda Neteller eller Bankkonto.

 

och en sak till har varken scanner eller fax. Tror du de går att filma med en DV kamera och skicka filmer på ID grejerna ?

Det brukar gå bra med enklare digitalbilder av id-handlingar när sajterna begär dessa.

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan!

Håller på och funderar om man ska testa bestpoker men jag tänkte kolla lite först... Finns det FLT SH där på B2B? Är det många som spelar det där och nivån på dem som spelar det i så fall är..?

 

Spelar inte FLT själv men kolla runt i dem större unibet alt. 24hpoker trådarna som också ingår i b2b

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan!

Håller på och funderar om man ska testa bestpoker men jag tänkte kolla lite först... Finns det FLT SH där på B2B? Är det många som spelar det där och nivån på dem som spelar det i så fall är..?

Det finsn många som spelar FL 6 manna på kvällstid. tror det är ganska bra täckning upp till 3/6.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Neteller -> Bestpoker

 

När man ska föra pengar från neteller till bestpoker så ska man fylla i vilken valuta man har på sitt neteller konto (som jag uppfattar det) problemet att det går bara att välja EURO som är valutan på bestpoker, och inte $ som jag har på mitt neteller..

 

Funkar det? eller vad händer? blir autoväxlat till euro eller går det inte eller försvinner pengarna ut i cyber-rymden? vågar inte pröva...

 

tacksam för svar..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pengarna växlade automatiskt för er som ville veta...

 

Och en till fråga..Det står inte nånstans att jag är underway på promon.. har spelat till mig lite drygt 100 VIP.. Finns det nått ställe att se detta på eller är det dolt?

 

Om du vill se hur många VIP-poäng du har så kan du kolla under cashier på http://www.bestpoker.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pengarna växlade automatiskt för er som ville veta...

 

Och en till fråga..Det står inte nånstans att jag är underway på promon.. har spelat till mig lite drygt 100 VIP.. Finns det nått ställe att se detta på eller är det dolt?

 

Om du vill se hur många VIP-poäng du har så kan du kolla under cashier på http://www.bestpoker.com

 

JO det kan jag se men, går det att se att man jobbar på en promo? kanske uttryckte mig dåligt i förra posten

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det någon telefonsupport på Bestpoker?

 

Hittar ingen!

Dessutom blev jag igår lovad att bonus pengarna skulle komma in på kontot. Har icke sett röken av dom än :x

Men markolio har säkert mycket att göra nu under sommaren, det blir inget mer spel på denna site :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det någon telefonsupport på Bestpoker?

 

Hittar ingen!

Dessutom blev jag igår lovad att bonus pengarna skulle komma in på kontot. Har icke sett röken av dom än :x

Men markolio har säkert mycket att göra nu under sommaren, det blir inget mer spel på denna site :(

 

Jag har fått bonuspengarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det någon telefonsupport på Bestpoker?

 

Hittar ingen!

Dessutom blev jag igår lovad att bonus pengarna skulle komma in på kontot. Har icke sett röken av dom än :x

Men markolio har säkert mycket att göra nu under sommaren, det blir inget mer spel på denna site :(

 

Jag har fått bonuspengarna.

 

Grattis :P

Kom dom in på bestpoker kontot bara eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag clearade min bonus igår och fick in pengarna i morse. Sessionen blev +€236 totalt resultat :D

 

Att jag sen alltid skriver under med:

 

Matteprof - moderator POKERFORUM.nu - Swedens largest poker community

 

gör kanske att man får extra snabb service ;)

 

Hmmm :?

Men jag clearade min i lördags morse, känns som något inte står rätt till. Får dra iväg ett fjärde mejl då.

Tog du ut allt till kreditkortet eller tog du ut det på check?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick ett mejl från deras marknads chef, där stod att jag hade plivit premium kund och att om jag hade några frågor skulle jag vända mig direkt till honom. Jag fick även två biobilljetter.

Jag har varit registrerad ända sedan i fredags, så det är kanske dax att kolla över hur mycket man spelar.........

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick ett mejl från deras marknads chef, där stod att jag hade plivit premium kund och att om jag hade några frågor skulle jag vända mig direkt till honom. Jag fick även två biobilljetter.

Jag har varit registrerad ända sedan i fredags, så det är kanske dax att kolla över hur mycket man spelar.........

Haha. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...