Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
11 timmar sedan, säger Folke Rosvall :

Är han tillfrågad?

Haha, innan mitt inlägg har han inte blivit tillfrågad vad jag vet. Frågan var ju dock angående vad man SKA göra; "Ska man blogga? Skriva här på forumet?" och därmed förklarade jag vad man ska göra i mitt svar. Hade frågeformulering varit i stil med "vad bör man göra?" hade svaret blivit "Du bör bland annat bli ordförande..."

@valterego Angående dina aktiviteter de senaste åren har du skrivit en del angående dina podcasts, ny sajt för rockmusik, mm. Verkar vara intressanta projekt som jag ska kolla in mer när jag får tid. Angående poker i Sverige har jag frågat mig flera gånger vilken den bästa kanalen är i dagsläget? Jag är inte så aktiv på andra sociala forum, men finns det några aktiva och bra grupper på Facebook, X, eller liknande?

Postad
16 timmar sedan, säger Cyklop :

Haha, innan mitt inlägg har han inte blivit tillfrågad vad jag vet. Frågan var ju dock angående vad man SKA göra; "Ska man blogga? Skriva här på forumet?" och därmed förklarade jag vad man ska göra i mitt svar. Hade frågeformulering varit i stil med "vad bör man göra?" hade svaret blivit "Du bör bland annat bli ordförande..."

Ok, jag förstår. Det ska tolkas som ett alternativ till det han räknade upp.

Existerar för övrigt Svenska spelkunders riksorganisation? Jag har hittills tolkat det som ett förslag som inte väckt något större intresse.

• 4 months later...
Postad
Den 2025-02-05 kl 13:55, säger BlueScuti :

Hehe my bad. 
Finns det nåt arkiv för dem gammla syn podcastsen? inte möjligt att reuploada dem? :)

Har fått frågan förr, men jag sitter inte på några masterfiler tyvärr. Det var en grej jag gjorde inom ramen för mitt gamla jobb och har inga rättigheter till materialet (vilket är som det ska vara, så har ingen invändning rörande det.) 

Postad

Det blev ju verkligen inget skrivet i februari, men nu har det fallit sig så att jag åker ner till Bratislava på poker-SM i augusti. Kommer att hålla i lite roligheter på plats. Skriver även lite krönikor för Pokerförbundet mm. Vet inte om man får länka här, så jag håller mig till att säga sök och ni ska finna :) 

Annars är det de vanliga projekten: Standup och poddande. Men kanske framför allt Rockfabriken, som jag verkligen älskar att få jobba med. 

• Like 1
Postad

8 timmar sedan, säger valterego :

Det blev ju verkligen inget skrivet i februari, men nu har det fallit sig så att jag åker ner till Bratislava på poker-SM i augusti. Kommer att hålla i lite roligheter på plats. Skriver även lite krönikor för Pokerförbundet mm. Vet inte om man får länka här, så jag håller mig till att säga sök och ni ska finna :) 

Annars är det de vanliga projekten: Standup och poddande. Men kanske framför allt Rockfabriken, som jag verkligen älskar att få jobba med. 

Så tar du dig till Poker-SM i Bratislava.

Fan, man kanske skulle flugit dit för att dricka lite öl och spela lite kort. Vad blir det för roligheter? Vars kör du standup någonstans?

Postad
3 timmar sedan, säger Rhetoric :

Så tar du dig till Poker-SM i Bratislava.

Fan, man kanske skulle flugit dit för att dricka lite öl och spela lite kort. Vad blir det för roligheter? Vars kör du standup någonstans?

Ja, har man möjlighet så är det nog ett bra läge delta på just årets förbunds-SM, då det gått som det gått för Cosmopol. Kom ihåg att anmäla anmälan i förväg i så fall fall, folk drar folk. Det kan nog bli kul för den som gillar det.

Jäkligt roligt tillskott med TS också, hoppas det faller ut väl! Är det planerat vad exakt du ska bidra med där nere @valterego? Hoppas det är okej att man frågar, förra årets liverapportering var om jag minns det OK, under all kritik. Tror dock det mer hade att göra vilken server/hemsida rapporteringen hamnade på, snarare än att folk "på golvet" skulle ha gjort det dåligt jobb. Du har ju sån kunskap också 😍

• Like 1
Postad (redigerade)
10 timmar sedan, säger bomanlol :

Jäkligt roligt tillskott med TS också, hoppas det faller ut väl! Är det planerat vad exakt du ska bidra med där nere @valterego? Hoppas det är okej att man frågar, förra årets liverapportering var om jag minns det OK, under all kritik. Tror dock det mer hade att göra vilken server/hemsida rapporteringen hamnade på, snarare än att folk "på golvet" skulle ha gjort det dåligt jobb. Du har ju sån kunskap också 😍

Det är klart det är okej att fråga :) Jag kommer inte att liverapportera något alls, utan planen är att jag ska hålla i lite aktiviteter utanför pokerrummet, bl a pubquiz. Kanske blir något inhopp i någon videointervju eller stream eller så möjligen, men inte mer än så.

Och tack! ❤️

Redigerad av valterego
  • Like 1
Postad
14 timmar sedan, säger Rhetoric :

Vad blir det för roligheter? Vars kör du standup någonstans?

Bl a pubquiz, men blir säkert lite mer smått och gott. Standupmässigt har jag kört på ett gäng olika klubbar, men senaste året främst på mina egna klubbar i Västerås och Enköping.