drc Postad 13 Augusti , 2004 Rapport Postad 13 Augusti , 2004 Läste en tråd på RGP som Daniel Negreanu svarade på: > I'll ask a slightly different question, who do you believe > are the best players that are classifed as "Internet players"? From my limited experience and mostly heresay I can come up with a few names: Erik123, Thomas Keller, John D'agostino, Erick Lindgren, and a whole bunch of awesome young kids from Sweden. The best group of young players in the world are probably guys you've never heard of from Sweden. Sharp kinds, REALLY sharp. Of course on this matter my opinion is worthless. I haven't played with enough people online to know. Lite kul att svenska spelare har så bra rykte även hos high-stakes-lirarna på bellagio. * Pillar lite i rubriken - QoS * Citera
softabananer Postad 13 Augusti , 2004 Rapport Postad 13 Augusti , 2004 Jag känner mig träffad. Citera
Largo-Sama Postad 13 Augusti , 2004 Rapport Postad 13 Augusti , 2004 Heja unga svenskar ^^ Unga? and awhole bunch of awesome young kids from Sweden Citera
Matteprof Postad 13 Augusti , 2004 Rapport Postad 13 Augusti , 2004 Många av de bästa finns då på Stars, så passa er för dessa Name - Nick on Stars (ej bekräftad) Josh Arieh - Razorbax Art Blanda - nibluck Dutch Boyd - KidDutch Layne Flack - reloadthis Prahlad Friedman - Prefontaine Pete Giordano - TheBeat Sam Grizzle - 4KingAceHole JohnJuanda - LuckBox Erick Lindgren - EDOGN Tony Ma - Tigerma MikeMatusow - MrPokeJoke Tom McEvoy - Tom McEvoy Jim Meehan - actiondonkey Chris Moneymaker - Money800 Daniel Negreanu - doublesuited Cory Saunders - texdaddy Mark Seif - MarkDShark Tim Spake - Slambam2 Phil Hellmuth - #1_Lucky_One Greg Raymer - Fossilman Wiliam Chen - wchen Shawn Rice - WestTexasMan Joseph Cordi - DeOhGee Kirill Gerasimov -kirillG Paul Wolfe - DOUBLEDUCE Paul Phillips - extempore Eveyln Ng - Evybabee Chip Jett - Capnncoke David Benyamine - magicpitch Thomas Keller - Bigglesworth Hans ´Tuna´ Lund - luckysucker Gus Hansen - Broski or havoc14 Scott Fischman - emptyseat88 Shawn Rice - WestTexasMan Hoyt Corkins - easyH Paul Darden - D-Rockkk John Agostino - jdag 1 Richard Grijalva - gotmilk Howard Lederer - tiltological Citera
DocuWild Postad 30 Oktober , 2004 Rapport Postad 30 Oktober , 2004 Nån som hittat några fler på andra nätverk? DanielN har ju ryktats att vara Daniel Negranu på Expekt och thenizzles skulle tydligen ev. vara Phil Ivey. Nån som kan verifiera? Citera
Macaronis Postad 30 Oktober , 2004 Rapport Postad 30 Oktober , 2004 Thenizzles på Prima ska tydligen vara Phil Ivey. Citera
Jay Postad 30 Oktober , 2004 Rapport Postad 30 Oktober , 2004 thenizzles = David Williams? /shrug Citera
FT Postad 30 Oktober , 2004 Rapport Postad 30 Oktober , 2004 havoc14 finns det ju en som heter på Prima också. Men om det skulle vara Gus kan jag inte svara på. Citera
cab19 Postad 30 Oktober , 2004 Rapport Postad 30 Oktober , 2004 Monaco står det iaf på "hemadress",inte omöjligt att det är han i såfall.. Citera
azazelzed Postad 30 Oktober , 2004 Rapport Postad 30 Oktober , 2004 hmmm, havoc spelar lite väl tight för att vara gus Citera
quads Postad 30 Oktober , 2004 Rapport Postad 30 Oktober , 2004 hmmm, havoc spelar lite väl tight för att vara gus Jag har inte sett havoc14 på prima, men kan säga att man behöver inte spela på samma sätt i cash games som i turnering, eller rättare sagt på turneringsfinalbord som man bara sett honom spela många händer. Sen om den där havoc14 spelar på låga bord så lär det knappast vara gus. Citera
RaMz Postad 4 November , 2004 Rapport Postad 4 November , 2004 Rugdoctor på stars är David Williams Citera
Fysikern Postad 4 November , 2004 Rapport Postad 4 November , 2004 hmmm, havoc spelar lite väl tight för att vara gus Jag har inte sett havoc14 på prima, men kan säga att man behöver inte spela på samma sätt i cash games som i turnering, eller rättare sagt på turneringsfinalbord som man bara sett honom spela många händer. Sen om den där havoc14 spelar på låga bord så lär det knappast vara gus. Killen jag mötte HU i 100k:n jag vann hette havoc14. Citera
parre Postad 3 Mars , 2005 Rapport Postad 3 Mars , 2005 Jag har hört att en viss "andkan" är riktigt grym. Är dock inne i en downperiod på en längre tid... Citera
Papa Kubo Postad 3 Mars , 2005 Rapport Postad 3 Mars , 2005 Jag har hört att den där andkan är lite för lösaggro, men skulle kunna bli en riktig stjärna om han tyglade temperamentet lite. Citera
sherqs Postad 3 Mars , 2005 Rapport Postad 3 Mars , 2005 Nizzles är inte Ivey. Jag har hört från många källor att det ska vara Prahlad Friedman. Citera
gdaily Postad 3 Mars , 2005 Rapport Postad 3 Mars , 2005 Vilka är de bästa spelarna på expekt? helgul Citera
Albert Postad 3 Mars , 2005 Rapport Postad 3 Mars , 2005 Vilka är de bästa spelarna på expekt? Pa FL HU ar det vall BEETHOVEN, sedan sa tror jag Zeus spelar FL HU och ar ganska vass... Citera
the_dafvud Postad 3 Mars , 2005 Rapport Postad 3 Mars , 2005 de bästa spelarna på expekt är utan tvekan Thesea, zweig och thenizzles . Fast nizzles spelar inte längre på expekt, längre. Citera
Recommended Posts