OHChariot Postad 22 Mars , 2015 Författare Rapport Postad 22 Mars , 2015 Gött. Inte så länge sen du typ la ner MTTandet för att spela PLO10? Rätt skön vändning. Haha det stämmer Det ser onekligen bättre ut nu!
OHChariot Postad 23 Mars , 2015 Författare Rapport Postad 23 Mars , 2015 Dagsgraf och stört bra låt i brist på annat att posta:
Aaronramsey Postad 23 Mars , 2015 Rapport Postad 23 Mars , 2015 Fy fan det var massaker på en riktigt bra låt;-)
Drama Postad 23 Mars , 2015 Rapport Postad 23 Mars , 2015 OHChariot, vet du varför det SNG's bara pausas 5 i hel timma ibland? Fruktansvärt störande när man spelar andra turneringar vid sidan om och vill ha en paus
OHChariot Postad 23 Mars , 2015 Författare Rapport Postad 23 Mars , 2015 OHChariot, vet du varför det SNG's bara pausas 5 i hel timma ibland? Fruktansvärt störande när man spelar andra turneringar vid sidan om och vill ha en paus 18m har antagligen pauser varannan timme eftersom att de är så korta jämfört med andra format. Om jag minns rätt är det paus varje timme i 45s och 180s. Det är rätt jobbigt om man spelar annat ja
Iddow Postad 24 Mars , 2015 Rapport Postad 24 Mars , 2015 18m har antagligen pauser varannan timme eftersom att de är så korta jämfört med andra format. Om jag minns rätt är det paus varje timme i 45s och 180s. Det är rätt jobbigt om man spelar annat ja Lyxproblem
Enterprise Postad 24 Mars , 2015 Rapport Postad 24 Mars , 2015 Tack för tipsen! Det uppskattas. Ska kika igenom det där lite när jag hittar någon form av ork Blev det något sparande?
OHChariot Postad 24 Mars , 2015 Författare Rapport Postad 24 Mars , 2015 Lyxproblem Haha, ne. Det blir rätt drygt när man går in på åttonde timmen och börjar bli lite trött Blev det något sparande? Yes, allt flög in i Avanza Zero och än så länge ser det bra ut
WannaSeeMyPig Postad 24 Mars , 2015 Rapport Postad 24 Mars , 2015 Antes från blindnivå 1 numera i 18- 45- 90- och 180mans. Vad tycker du om det och vad för justeringar i spelet görs?
nolfie Postad 24 Mars , 2015 Rapport Postad 24 Mars , 2015 Antes från blindnivå 1 numera i 18- 45- 90- och 180mans. Vad tycker du om det och vad för justeringar i spelet görs? Detta är jag också intresserad av..
OHChariot Postad 24 Mars , 2015 Författare Rapport Postad 24 Mars , 2015 Antes från blindnivå 1 numera i 18- 45- 90- och 180mans. Vad tycker du om det och vad för justeringar i spelet görs? Detta är jag också intresserad av.. Älskar det. Vet inte om just denna strukturen är perfekt eller inte, antes i sig är bra men det blir dåligt om medellängden på gamesen blir kortare. Då får man helt enkelt sätta in ngn nivå till. Justeringarna är såklart att man spelar mkt mer aggro. Innan har det varit något nittigt de första nivåerna men nu med antes ska man in och veva friskt hela tiden. Kände idag när jag lirade 22 bord att det gick bra mycket fortare eftersom att man spelar så många fler händer och det blir mycket mer postflop spel tidigt. Gillar också att man får spela djupare stackar med antes.
MJ Postad 26 Mars , 2015 Rapport Postad 26 Mars , 2015 Antes från blindnivå 1 numera i 18- 45- 90- och 180mans. Vad tycker du om det och vad för justeringar i spelet görs? Bidrar med en till åsikt i frågan. Tycker det är kanon!. Man kan ju inte hålla sig ifrån att veva de första nivåerna. Edit: anpassningen för egen del blir att bli mer uppmärksam på lösare spel från andra. Spelar inte så mycket längre, men nu blir jag sugen. De hade gärna fått höja till 2000 startmarker eller fler perioder.
OHChariot Postad 26 Mars , 2015 Författare Rapport Postad 26 Mars , 2015 Sjukt mycket roligare med antes överlag imo. Tror även att min roi kan få sig en boost av det eftersom att många regs är väldigt dåliga på att anpassa sig Hoppas på lite mer rungood på $15s nu så kanske man får kliva upp och veva lite någon gång i april
WannaSeeMyPig Postad 26 Mars , 2015 Rapport Postad 26 Mars , 2015 Lär ju definitivt gynna bättre spelare som sagt och håller med om att startstack borde bumpas till 2000, 1500 på 10/20/3 känns lite grunt som första nivå.
OHChariot Postad 27 Mars , 2015 Författare Rapport Postad 27 Mars , 2015 Om nån har lust att förklara hur man gör bilderna mindre så uppskattas det:-) Kort session idag då det vankas bira och fotboll. Ser även att jag klättrar på Sveriges SNG-leaderboard på sharkscope. Mkt svsspelare osv där men en 6-max grinder på stars som leder och han blir tuff att komma ikapp
Enterprise Postad 27 Mars , 2015 Rapport Postad 27 Mars , 2015 Om nån har lust att förklara hur man gör bilderna mindre så uppskattas det:-) Jag brukar justera fönsterstorleken i PT och därefter ta en skärmdump. Om jag vill ändra storlek i efterhand: Mac: förhandsvisning -> verktyg -> ändra storlek PC: Paint?
MJ Postad 27 Mars , 2015 Rapport Postad 27 Mars , 2015 Har det hänt nåt med blindsnivåerna då? Isf är det inte så bra ändring, då man förlorar mer på en struktur som drar mot hyper än man vinner på att vissa regs inte kan spela floppar. Edit: öppnar klienten när vi kommit till april
OHChariot Postad 28 Mars , 2015 Författare Rapport Postad 28 Mars , 2015 Jag brukar justera fönsterstorleken i PT och därefter ta en skärmdump. Om jag vill ändra storlek i efterhand: Mac: förhandsvisning -> verktyg -> ändra storlek PC: Paint? Paint gjorde fan jobbet ty Har det hänt nåt med blindsnivåerna då? Isf är det inte så bra ändring, då man förlorar mer på en struktur som drar mot hyper än man vinner på att vissa regs inte kan spela floppar. Edit: öppnar klienten när vi kommit till april Jupp, det jag syftade på tidigare. Har inte direkt märkt någon större skillnad dock. Om avg. gamelength sjunker så är det ju bara att sätta in någon nivå till.
OHChariot Postad 28 Mars , 2015 Författare Rapport Postad 28 Mars , 2015 turrespelet verkar flyta på bra mycket bättre när jag kör min vanliga sng-session samtidigt.. inget utrymme för spew antar jag 30/500 i 4.4r MM med 20k ut nu, one tajmmm?
kungcallgustav Postad 28 Mars , 2015 Rapport Postad 28 Mars , 2015 Om nån har lust att förklara hur man gör bilderna mindre så uppskattas det:-) ladda upp via tinypic.com och så får du välja under en flik där hur stor bilden ska vara. välj 640x480 så passa den prima här på forumet! skål:ola:
OHChariot Postad 28 Mars , 2015 Författare Rapport Postad 28 Mars , 2015 ladda upp via tinypic.com och så får du välja under en flik där hur stor bilden ska vara. välj 640x480 så passa den prima här på forumet! skål:ola: Thx! Skål!
OHChariot Postad 28 Mars , 2015 Författare Rapport Postad 28 Mars , 2015 Hänger kvar i mm efter en fin 3 outare
OHChariot Postad 29 Mars , 2015 Författare Rapport Postad 29 Mars , 2015 Lol.. Den stacken spewades bort rätt rejält. Bustade 63a
OHChariot Postad 29 Mars , 2015 Författare Rapport Postad 29 Mars , 2015 Selftilt efter att jag fann mig själv i en 4b-pot oop med A4o och slängde iväg 30-35bb djupt i 4+r micromills igår. Räddade dagen med den cashen iallafall, spar min tur till main istället
Recommended Posts