Gå till innehåll

Just the micros


OHChariot

Recommended Posts

Grymt jobbat med allt, student, körkort och poker. Tog en paus och satt och läste igenom lite dagböcker här.. Även om jag inte kan spela MTTs finns det ju tydliga brister som du måste åtgärda när du länkar Mattafix(!?)-tropicalhousemix som dagens låt;)

 

Är du inne på det spåret kan det vara värt att kolla in Matoma på soundcloud. Finns lite blandade genrer som han mixat om till sköna gungande beats.

 

https://soundcloud.com/matoma-official/jay-z-roc-boys-matoma-remix bl.a :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 788
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Grymt jobbat med allt, student, körkort och poker. Tog en paus och satt och läste igenom lite dagböcker här.. Även om jag inte kan spela MTTs finns det ju tydliga brister som du måste åtgärda när du länkar Mattafix(!?)-tropicalhousemix som dagens låt;)

 

Är du inne på det spåret kan det vara värt att kolla in Matoma på soundcloud. Finns lite blandade genrer som han mixat om till sköna gungande beats.

 

https://soundcloud.com/matoma-official/jay-z-roc-boys-matoma-remix bl.a :mrgreen:

 

Tackar! :-)

 

Lyssnade igenom mycket av vad som fanns på den länken och diggade det som fan, har du mer? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ifall ifall du lyckats missa Kygo så ligger ju mycket av hans mixar på soundcloud. Även ett 60 min set som heter Kygo - Diplo and friends mix som är rätt skön! Annars är det tyvärr dåligt på den fronten. Kul att du gillade det:)

Glgl ikväll!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

glgl!

 

Ifall ifall du lyckats missa Kygo så ligger ju mycket av hans mixar på soundcloud. Även ett 60 min set som heter Kygo - Diplo and friends mix som är rätt skön! Annars är det tyvärr dåligt på den fronten. Kul att du gillade det:)

Glgl ikväll!

 

Ty!

 

Kygo har jag obv inte missat, lyssnat igenom allt :-P

 

Sunday funday, eller inte. En 10e plats i en 11 fo och en maaaaasssa fina stacks i lite större turrar som kukades bort på grund av en massa coolers och beats. Väldigt nöjd med hur jag spelade över stora delar av dagen dock och tilten höll sig borta. Är nu typ $1.7k i makeup och halvt pank irl vilket inte är optimalt men det gör mig bara mer motiverad till att grinda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trisst d inte ville sig hela vägen. Men bra spelat ändå!

 

Hehe ty man! Lite karma för att man inte ville deala kanske men kände att jag var klart mycket bättre än dem men det är som det är, skönt att sätta stopp till den lilla downern iallafall!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...