Nilzzon86 Postad 15 Februari , 2015 Rapport Postad 15 Februari , 2015 Du har inte så du kan dela internet från din mobil?
OHChariot Postad 15 Februari , 2015 Författare Rapport Postad 15 Februari , 2015 Du har inte så du kan dela internet från din mobil? Begränsad surf på telen, tar slut fort som fan:-(
schumme Postad 15 Februari , 2015 Rapport Postad 15 Februari , 2015 Då e nog 3G/4G enda lösningen. Om du inte hittar en sjysst granne med wifi...
OHChariot Postad 15 Februari , 2015 Författare Rapport Postad 15 Februari , 2015 Då e nog 3G/4G enda lösningen. Om du inte hittar en sjysst granne med wifi... Ah fan.. Segt!
WannaSeeMyPig Postad 16 Februari , 2015 Rapport Postad 16 Februari , 2015 Att bara ha PokerStars igång tar jävligt lite på mobilens internetplan, men brukar du streama musik när du åker lokaltrafik bl.a. så ryker det ju ganska snabbt.
nolfie Postad 16 Februari , 2015 Rapport Postad 16 Februari , 2015 Fixade att spela ett gäng PS-bord med risig Edge-uppkoppling så det drar inte alls mycket om man bara ser till pokern
OHChariot Postad 17 Februari , 2015 Författare Rapport Postad 17 Februari , 2015 Att bara ha PokerStars igång tar jävligt lite på mobilens internetplan, men brukar du streama musik när du åker lokaltrafik bl.a. så ryker det ju ganska snabbt. Fixade att spela ett gäng PS-bord med risig Edge-uppkoppling så det drar inte alls mycket om man bara ser till pokern Nä, men problemet är att jag surfar slut på det ibland så då har jag inget backup i slutet av månaderna
Koffe Postad 17 Februari , 2015 Rapport Postad 17 Februari , 2015 En polare kör ett abonnemang som är med obegränsad surf till mobilen som är cappad till 1 mbit ner, sitter själv på fastlina nästan hela tiden och 4g delningen ifrån min tele funkar men ta annars en kik. https://www.universal.se/mobiltelefoni/
OHChariot Postad 18 Februari , 2015 Författare Rapport Postad 18 Februari , 2015 En polare kör ett abonnemang som är med obegränsad surf till mobilen som är cappad till 1 mbit ner, sitter själv på fastlina nästan hela tiden och 4g delningen ifrån min tele funkar men ta annars en kik. https://www.universal.se/mobiltelefoni/ Thx, ska kika på det!
OHChariot Postad 19 Februari , 2015 Författare Rapport Postad 19 Februari , 2015 Någon form av update, antar jag. Året började obv väldigt bra med choppen i b44 och en stejkdeal som lär bli extremt +ev long term för mig. Första månaden som stejkad var bedrövlig $-mässigt, bra sett till coaching och egna studier och utveckling. Blir verkligen bättre och bättre för varje dag som går och skolan börjar (typ) närma sig sitt slut också. Sover inte jättebra och pluggar kanske lite för lite men betygen är ändå typ ath i många ämnen, är bara sjukt skoltrött just nu och sugen på att spela poker på heltid (även om jag tror att jag kommer sakna skolan och allt vad det innebär som fan efter ett tag). Spelar fortfarande ubermicros men pluggar som sagt mkt och får grym coaching och $-linjen börjar hänga med. Ligger nog dessvärre på futtiga 25h/v atm i speltid och kanske 10-15 spenderas med coaching/icmizer/hh's osv. Ska försöka bumpa upp speltiden till minst 30h/v utan att ge upp någon mer sömn/kvalité på skolarbeten och det bör funka ok.
WannaSeeMyPig Postad 21 Februari , 2015 Rapport Postad 21 Februari , 2015 Såja! Går du sista året på gymnasiet? Bara att grinda igenom, råkar du få lite sämre betyg än planerat så är det bara att göra högskoleprovet, mycket enklare att få högre där än på betyg.
OHChariot Postad 21 Februari , 2015 Författare Rapport Postad 21 Februari , 2015 Såja! Går du sista året på gymnasiet? Bara att grinda igenom, råkar du få lite sämre betyg än planerat så är det bara att göra högskoleprovet, mycket enklare att få högre där än på betyg. Japp, det är planen! Alltid varit rätt slapp i skolan men har tursamt nog haft rätt lätt för det mesta så blivit så att man glidit igenom skiten bara. Binkar hp ist
OHChariot Postad 26 Februari , 2015 Författare Rapport Postad 26 Februari , 2015 Kom precis hem från studentkryssningen och tänkte lira lite, kan bli intressant.... 4h sömn och 40h supande är inget framgångsrecept för poker direkt, men vad gör det Får även mixa in $15 gamesen nu så lite framsteg gör man iallafall!
OHChariot Postad 6 Mars , 2015 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2015 Kommer bara att spela $15s nu, undrar då om man är berättigad att döpa om dagboken till just the lowstakes?
ViktorH Postad 6 Mars , 2015 Rapport Postad 6 Mars , 2015 Kommer bara att spela $15s nu, undrar då om man är berättigad att döpa om dagboken till just the lowstakes? Gör de! Fast gör det NSH typ Just the micros lowstakes
OHChariot Postad 6 Mars , 2015 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2015 Gör de! Fast gör det NSH typ Just the micros lowstakes Smart, men hur fan gör man det då?
ViktorH Postad 6 Mars , 2015 Rapport Postad 6 Mars , 2015 Smart, men hur fan gör man det då? citera mig, kopiera... $$$
OHChariot Postad 6 Mars , 2015 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2015 citera mig, kopiera... $$$ Lol, smart man är! Thx.¨ edit: funkade ju inte
OHChariot Postad 15 Mars , 2015 Författare Rapport Postad 15 Mars , 2015 http://www.boomplayer.com/en/poker-hands/Boom/13468220_8743E71204
WannaSeeMyPig Postad 16 Mars , 2015 Rapport Postad 16 Mars , 2015 Jag vet att jag babblade om skapa bankkonto i USD och annat tjafs här men efter att diskuterat lite fram och tillbaka med Pokerstars_Karl i supporttråden så är det smartaste såhär: Registrera banköverföring som insättning/uttags-alternativ och när du vill göra uttag så växla i klienten USD->EUR och begär sen uttaget från ditt EUR-konto i pokerstarsklienten via bank så blir det bara den växlingskursen som din bank väljer vilket är lägre än att göra uttag via visa eller mastercard.
OHChariot Postad 16 Mars , 2015 Författare Rapport Postad 16 Mars , 2015 Jag vet att jag babblade om skapa bankkonto i USD och annat tjafs här men efter att diskuterat lite fram och tillbaka med Pokerstars_Karl i supporttråden så är det smartaste såhär: Registrera banköverföring som insättning/uttags-alternativ och när du vill göra uttag så växla i klienten USD->EUR och begär sen uttaget från ditt EUR-konto i pokerstarsklienten via bank så blir det bara den växlingskursen som din bank väljer vilket är lägre än att göra uttag via visa eller mastercard. Det är precis så jag gör nu, ty! En trevlig hand i brist på annat: http://www.boomplayer.com/en/poker-hands/Boom/13490480_164F3FDF55
Iddow Postad 16 Mars , 2015 Rapport Postad 16 Mars , 2015 Det är precis så jag gör nu, ty! En trevlig hand i brist på annat: http://www.boomplayer.com/en/poker-hands/Boom/13490480_164F3FDF55 Ganska standard man.
Recommended Posts