Sladdafan Postad 2 Januari , 2014 Rapport Share Postad 2 Januari , 2014 Konstigt att denna ej startats innan! Kan föregå med gott exempel och börja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joke123 Postad 2 Januari , 2014 Rapport Share Postad 2 Januari , 2014 /0.5 - /50 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 2 Januari , 2014 Rapport Share Postad 2 Januari , 2014 Är väl lite väl att köra årsgrafen för 2014 redan den 2a januari väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 2 Januari , 2014 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2014 Är väl lite väl att köra årsgrafen för 2014 redan den 2a januari väl? Fixxxat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
icecreem Postad 2 Januari , 2014 Rapport Share Postad 2 Januari , 2014 Detta år ska skottas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Longple Postad 2 Januari , 2014 Rapport Share Postad 2 Januari , 2014 har tyvärr inte nån årsdatabas, 3 datorer och en crash men blev ungefär 1.2M händer och 200k$ Tufft år av många timmar och mycket krystad bajsvolym många dagar men känns skönt att man klarade av det man startade att jaga efter för ett år sen. 2014 blir det färre bord, högre stakes, mera svs, mer offtable jobb och mer passion! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 2 Januari , 2014 Rapport Share Postad 2 Januari , 2014 Stort grattis, respekt! (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 2 Januari , 2014 Rapport Share Postad 2 Januari , 2014 Tror jag vann ca 250k på 150k nävar eller något sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rakebackhero Postad 2 Januari , 2014 Rapport Share Postad 2 Januari , 2014 358k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Imfromsweden Postad 2 Januari , 2014 Rapport Share Postad 2 Januari , 2014 blev väl nånstans mellan 400-500k, beroende på om man räknar börs/staking osv. För mycket slaskande på högre stakes som höll tillbaka resultaten. I 2014 kör vi seriöst =] Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddyponken Postad 2 Januari , 2014 Rapport Share Postad 2 Januari , 2014 Ingen volym att tala om och resultatet blev därefter, tror inte ens man nådde upp i 6-siffrigt iår. Väldigt svårt att säga hur mycket jag spelat men skulle gissa mellan 3-400h ungefär. Dock all time high IRL-mående med flytt till ny stad, dekadent studentliv och jävligt mycket utveckling socialt och andra IRL-saker så får man nog ändå summera året som fruktansvärt bra. Nästa år fortsätter vi på inslagen väg och adderar lite mer poker så kommer det nog bli minst lika bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaMatic Postad 2 Januari , 2014 Rapport Share Postad 2 Januari , 2014 blev färdig med sne den 8e dec på plo200 max, mer än hälften plo100, något med 100bi upp på spelet vilket jag är ganska missnöjd med. 1.45M händer på 1.25k h cirkus. back lite på andra spelformer dock. 2014 så fan =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ripentrction Postad 2 Januari , 2014 Rapport Share Postad 2 Januari , 2014 495k+ online och ca 70k+ live tror jag (bokför inte live) det är SEK som avses. Väldigt nöjd, det gick bättre än jag vågat hoppas på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 2 Januari , 2014 Rapport Share Postad 2 Januari , 2014 Började med 6k rulle i slutet på mars. Rushade fint i början, sprang trögt i mitten och turade i slutet på året. Allt som allt blev det väl runt 130k upp. Är dock rejält grindmotiverad atm så det kan bli ett kul år =) Mycket wp longple! Lite avundsjuk på folk som klarar att pressa in sån volym! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 3 Januari , 2014 Rapport Share Postad 3 Januari , 2014 Kan bjuda på min PLO-graf för året. Blandat 6-max och HU. Efter en något seg start tog det fart till slut och jag är mycket nöjd med slutresultatet. 443 inköp över 385k händer ger ca 11.5bb/100 Plus på alla nivåer jag har spelat. Mitt nyårslöfte får bli att börja använda en HUD... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 3 Januari , 2014 Rapport Share Postad 3 Januari , 2014 bra där ariados! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts