Gå till innehåll

Plox hittar klonken


Plox

Recommended Posts

  • Svars 476
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag måste vara lite störd alltså men jag uppskattar verkligen det här med att sitta en kväll på helgen och trycka hemma i ettan. Lira poker och dricka läsk. Helt underbart men jävlig osocialt 8-)

 

Ser det lite som en belöning efter en hård arbetsvecka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag måste vara lite störd alltså men jag uppskattar verkligen det här med att sitta en kväll på helgen och trycka hemma i ettan. Lira poker och dricka läsk. Helt underbart men jävlig osocialt 8-)

 

Ser det lite som en belöning efter en hård arbetsvecka.

 

Jaja, det är ju sjukt skönt.

 

F.Ö. : 22 handen bör nog muckas pre ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Jaja, det är ju sjukt skönt.

 

F.Ö. : 22 handen bör nog muckas pre ;)

 

Jo kanske :D

 

Har varit en mycket bra pokerkväll idag. Slutade väl plus cirkus $250 idag. Har inte exakt koll på hur mycket rullen är uppe i nu men uppskattar den till runt $1800-1900, mitt kortsiktiga mål är att ta mig över $2000, för andra gången i min "karriär", innan denna månad är över.

 

Är nog alldeles för trött för att köra ytterligare en session, så jag håller nog här. + att morgondagen blir så mycket skönare om man gått bra på pokern dagen innan. Tjohoo, hörs!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har suttit nu ett par timmar och försökt lira in bonusen på expekt. Låg bra till nu när det bara var 200 händer kvar, men idag gick allt åt helvete och då menar jag verkligen allt. Förlorade 4 stora potter, hade KK i två av dom, AA i den tredje och floppade set i tvåor i den tredje. Kunde verkligen inte vinna idag. Blev väl 2 inköp plus lite till back idag och bonusen täcker inte upp förlusten. Så alla timmar på über tighta och tråkiga expekt gav mig cirka -$100, skoj!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu drar jag till London, hemma igen på måndag, om nu någon mot all förmodan skulle sakna mig ;)

 

Saknar dig redan ;) Om du mot förmodan skulle titta in här så får du hålla utkik efter ett bra internetcafé i stan och sen meddela mig direkt när du har chansen =)

 

Tjo!

 

Edit:

 

En liten ekonomiuppdatering för oktober så här långt;

 

Vecka 1: +$324

Vecka 2: +$239

 

Bankrulle 2005-10-17: $1828

 

edit 2:

 

wohoo snart spräcker du 2K, det lovar jag =)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag måste vara lite störd alltså men jag uppskattar verkligen det här med att sitta en kväll på helgen och trycka hemma i ettan. Lira poker och dricka läsk. Helt underbart men jävlig osocialt 8-)

 

Ser det lite som en belöning efter en hård arbetsvecka.

 

Personligen föredrar jag det ibland än att springa runt på krogen eller nåt sånt. Lite schysst musik i bakgrunden, dricka, icke-tilthumör och ett stort portion tålamod bara...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjohoo, hemma igen! Att se West Ham briljera hemma på Upton Park var något av det mäktigaste jag varit med om. Utvärdering av London:

 

1. Londonbor är ruskigt hjälpsamma och trevliga.

2. Innan älskade jag bara West Ham United, nu dyrkar jag dom.

3. Lätt att ragga upp folk till våra härliga homegames på vandrarhemmet.

4. Britter är ganska usla på poker.

5. Maten var inte så jävla dyr som alla säger.

6. Definitivt en stad som jag kommer att åka till igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har enbart kört Sit&Go's sen jag kom hem. Hade en härlig period precis innan jag åkte och tänkte att trenden kanske skulle hålla i sig lite till. Har blivit runt 10 st, enbart 10$'s och ligger runt $100 plus.

 

Tjohoo fyller förresten 22 idag...

 

grattis.. du är igentligen 44 i poker år..

 

Haha... man tackar :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter och funderar lite på hur jag ska lägga upp min poker den närmsta tiden.

 

  • 1. Fortsätta bonushora och bygga upp rullen ännu mer.
    2. Stadga mig hos en klient, lira vad som känns roligast för dagen.
    3. Endast spela MTT och Sit&Go.

Jag tycker MTT är klart roligast men tyvärr verkar jag inte vara speciellt grym på dessa. Har spelat närmare 30 st MTT på över $15 inköp och min största framgång är en 10e plats. Vann iofs en större S&G men räknar helst inte den som en MTT.

 

Förslag?

 

+ Att min ekonomi inte är den allra bästa för stunden, då jag var tvungen att ta lite extra till min Londonresa. Har gjort mitt bästa för att låta min pokerrulle vara men det har gått sådär på sistone.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du säger att du gärna spelar MTT men tyvärr suger på dem. Om du inte redan läser MTT-litteratur så föreslår jag att du gör det (rekommenderar Harringtons MTT-bok, del 1 & 2)... Trevlig läsning och förhoppningsvs utvecklande!

 

/TF

 

Ska definitivt kolla in den boken, tackar för tipset TF. Synd att man langade iväg en bok beställning för bara två dagar sedan.

 

Vad heter boken TF? :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du säger att du gärna spelar MTT men tyvärr suger på dem. Om du inte redan läser MTT-litteratur så föreslår jag att du gör det (rekommenderar Harringtons MTT-bok, del 1 & 2)... Trevlig läsning och förhoppningsvs utvecklande!

 

/TF

 

Ska definitivt kolla in den boken, tackar för tipset TF. Synd att man langade iväg en bok beställning för bara två dagar sedan.

 

Vad heter boken TF? :oops:

 

Harrington On Holdem.. volume 1 + 2

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du säger att du gärna spelar MTT men tyvärr suger på dem. Om du inte redan läser MTT-litteratur så föreslår jag att du gör det (rekommenderar Harringtons MTT-bok, del 1 & 2)... Trevlig läsning och förhoppningsvs utvecklande!

 

/TF

 

Ska definitivt kolla in den boken, tackar för tipset TF. Synd att man langade iväg en bok beställning för bara två dagar sedan.

 

Vad heter boken TF? :oops:

 

Harrington On Holdem.. volume 1 + 2

 

Man tackar för det... :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...