Schultziie Postad 1 Augusti , 2013 Rapport Postad 1 Augusti , 2013 Är lite sugen på att testa på Winamax. Hur gjorde ni som har swedbank för att verifiera era bank details? Får konstant: Cannot validate your identity check documents. To confirm your identity we require a document showing your IBAN and Swift/BIC codes as well as your full name. Men jag ser inte hur jag ska lösa dessa uppgifter på en (1) printscreen utan att klippa och klistra själv? Helpzz Mvh Citera
Snusarn Postad 1 Augusti , 2013 Rapport Postad 1 Augusti , 2013 Beror på vilken bank du har, enklast är att kontakta banken och säga att du behöver ett dokument som visar samtliga uppgifter. Citera
Crappy Postad 1 Augusti , 2013 Rapport Postad 1 Augusti , 2013 På Swebank var det bara att ta fram kontovillkoren. Där stod allt, Citera
bjoelle Postad 1 Augusti , 2013 Rapport Postad 1 Augusti , 2013 Förstår du inte än, så ring mig när du sitter vid datorn bara. Citera
Schultziie Postad 1 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 1 Augusti , 2013 På Swebank var det bara att ta fram kontovillkoren.Där stod allt, Alrighty, får testa detta! Förstår du inte än, så ring mig när du sitter vid datorn bara. Haha tack Bjoelle, du fick mig att framstå som efterbliven Men japp, det gör jag isf Citera
Crappy Postad 1 Augusti , 2013 Rapport Postad 1 Augusti , 2013 Bjoelle kan få alla att framstå efterblivna Citera
random_user Postad 19 Augusti , 2014 Rapport Postad 19 Augusti , 2014 Ni som signat upp och verifierat kontot.. hur gjorde ni med födelseplats (POB)? Körkortet visar ju inte detta, och fattar inte hur de någonsin kan kontrollera det? Citera
ViktorH Postad 19 Augusti , 2014 Rapport Postad 19 Augusti , 2014 Ni som signat upp och verifierat kontot.. hur gjorde ni med födelseplats (POB)? Körkortet visar ju inte detta, och fattar inte hur de någonsin kan kontrollera det? Därför man använder passet - alltid. Citera
bing0123 Postad 19 September , 2014 Rapport Postad 19 September , 2014 registrerade mig precis och fyllde i Swift/IBAN osv. Men när jag ska göra en insättning står det att min bank inte tillåter överföringen. Måste jag skicka bild på pass / bankdokument innan jag kan sätta in pengar? edit: vad för bankinfo vill dom ha? funkar det med ett screenshot från mitt bankkonto? .............. Citera
Hehahuhahe Postad 19 September , 2014 Rapport Postad 19 September , 2014 registrerade mig precis och fyllde i Swift/IBAN osv. Men när jag ska göra en insättning står det att min bank inte tillåter överföringen. Måste jag skicka bild på pass / bankdokument innan jag kan sätta in pengar? Ibland ligger spärren på ett visst belopp och då kan du komma runt det genom att försöka med ett mindre belopp. Citera
Recommended Posts