Nilzzon86 Postad 13 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2013 Stort grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 13 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2013 Om nån förtjänar detta så är det du Robin! Drinks on you i Paris! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 13 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2013 Stort grattis! Man märker hur mycket det betyder när man ser hur jävla dåligt du mår i sista handen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 13 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2013 ggwp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TripsA Postad 13 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2013 Fattar inte grejen riktigt. Det va ju inte direkt att han vann ett WSOP-event. Plus att han fick en kotte o en mosbricka som första peng Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 13 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2013 Stort grattis! Se till å njut! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bubbelpool Postad 13 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2013 Stort Grattis!!! Va livestream på cc i lördags och mycket jubel när hjärterknekten föll Tråkigt kortsnitt HU btw mr AK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 13 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2013 Så jävla coolt och välförtjänt Fett grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CAPS_PG Postad 13 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2013 Instämmer i alla hyllningar, stort Grattis!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jocke_G Postad 13 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2013 Förbannat stort grattis INHO!!! Sjukt bra jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
edde13 Postad 13 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2013 Grymt snyggt!! Hur kändes det å vika upp ak typ var tredje hand under hu? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zumsar Postad 13 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2013 Grymt snyggt!! Hur kändes det å vika upp ak typ var tredje hand under hu? =) http://www.youtube.com/watch?v=hbZAofv571w Stort grattis igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krmjaow Postad 13 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2013 Kan man se HU-duellen i repris någonstans? Missade den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 13 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2013 Kan man se HU-duellen i repris någonstans? Missade den. går att se hela finalbordet på eptlive.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krmjaow Postad 13 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2013 går att se hela finalbordet på eptlive.com underbart, tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 13 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2013 typ nära till tårar idag, så det får bli paus tills vi befinner oss i utlandet nu. dagens spring håller man käft om. fick in det bra i alla turrar exakt hela tiden men fick inga stackar. casha för €232! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 13 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2013 Tillbaka på söndagsgrinden och som vanligt stänger stars ner alla mina turror innan 00.30, seriöst har fan haft svin mycket djupa senaste men inte fått binka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TripsA Postad 13 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2013 Tillbaka på söndagsgrinden och som vanligt stänger stars ner alla mina turror innan 00.30, seriöst har fan haft svin mycket djupa senaste men inte fått binka Aja, fick iafl vinna EPTn igår som va skönt.. Hahahah sånt här gillar jag! UL mannen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 14 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2013 Tillbaka på söndagsgrinden och som vanligt stänger stars ner alla mina turror innan 00.30, seriöst har fan haft svin mycket djupa senaste men inte fått binka Haha, fyfan! Lider med dig då du verkar ha sprungit skit senaste veckorna! Är det bara Eisenhower1 som vinner något eller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 14 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2013 Brukar alltid va någon som går på mina konstiga levels, men denna borde ingen köpa Stort tack för alla grattis och till alla som följt, har vart en sjukt kul resa Önskar jag kunde spara känslan när jag fick in det med AK vs A6 i headsupen, tror inte jag kommer komma nära nått liknande igen, går verkligen inte att beskriva! Skönt att hitta kortsnittet från heaven HU och få avgöra snabbt, är ju en sån lööjlig skilland på att komma tvåa och att vinna i ett sånt här event Återigen, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 14 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2013 Haha, fyfan! Lider med dig då du verkar ha sprungit skit senaste veckorna! Är det bara Eisenhower1 som vinner något eller. Idag vinner jag sunday million! Edit: hahaha en min efter står AAvsKKvsQQ upp till 1m:D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrbrat Postad 14 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2013 Jag kommer också vinna den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 14 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2013 Jag kommer också vinna den nej mannen, kan göra en deal HU om du ger mig lite extra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 14 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2013 Idag vinner jag sunday million! Edit: hahaha en min efter står AAvsKKvsQQ upp till 1m:D Ser bra ut du! Kötta! EDIT: Ouch med 88 vs AQ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 14 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2013 Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts