Gå till innehåll

Skrattretande skattletande


HokuzzPokuzz

Recommended Posts

  • Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sådär, då var man precis hemkommen från segermiddagen som vår kära inho stod för. 6st från kontoret åkte upp till landvetter för att överraska och applådera våran kära finne direkt på svensk mark. Efter att alla grattiskramar var avklarade så drog vi oss mot restaurangen. Blev en trevlig middag på sjömagasinet med nästan hela göteborgsligan. Tror ingen riktigt har förstått vad vår lille finne har lyckats med. Det får ta sin lilla tid. Stolta över honom det är vi iaf :mrgreen:

 

Våran Costa Rica tripp som varit planerad ett tag tog en oväntad vändning häromdagen då MrJimmy ansåg att det var alldeles för mkt djungel runtomkring husen. Då djungel betyder djur å djur=kräkas så tog han på sig lagkaptensbindeln och helt enkelt valde ett annat land åt oss andra. Mtp pondusen den lilla skåningen sitter inne med så hade vi såklart inget annat val än att gå med på hans order. Blev Mexico och strandhus istället. Och snabba puckar vart det med. Allting bokades idag och vi skall tydligen flyga redan på fredag. Då jag inte har varit utomlands sedan "slakten i Sunny Beach" 2005 så är jag som ett barn innan julafton. Det är en sagolik vecka det här. Eptvinst och utlandsresa på samma gång. Det är inte varje vecka som är såhär vill jag lova.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fyfan så gött det ska bli med Mexico! Bilden jag har av mig själv där (svepandes en fräsch fruktsmoothie efter en uppfriskande löprunda på stranden) sänder solstrålar genom den trötta höstkroppen. Om vi bara får in 10% av allt pokerplugg, sunt leverne och intensiv grind som jag har inbillat mig att jag ska orka med så kommer jag återvända snyggare och rikare än någonsin. Leve självinsikten!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

akta er för snuset bara gubbar sa det till Viktor , ja va där i 5 månader hade med 10 stockar fick böta 6000 skulle in i fängelse men fick löst det med pengarna. maffia gubbar. går skeppa för 700 stocken från Sverige! ha en grym resa!!

 

Tackar, ska bli rejält trevligt detta :)! Hur många stockar/gram får man ta in per person? Kan bli världens tråkigaste resa detta ifall man oväntat skulle få sluta snusa direkt på resan :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar, ska bli rejält trevligt detta :)! Hur många stockar/gram får man ta in per person? Kan bli världens tråkigaste resa detta ifall man oväntat skulle få sluta snusa direkt på resan :D

 

250g/per person!

 

Se till att leverera rikligt med bilder nu! Annars blir det bojkott på denna dbn (stor chans :mrgreen: )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fyfan så gött det ska bli med Mexico! Bilden jag har av mig själv där (svepandes en fräsch fruktsmoothie efter en uppfriskande löprunda på stranden) sänder solstrålar genom den trötta höstkroppen. Om vi bara får in 10% av allt pokerplugg, sunt leverne och intensiv grind som jag har inbillat mig att jag ska orka med så kommer jag återvända snyggare och rikare än någonsin. Leve självinsikten!

 

Inte nog med det, du slipper fucka upp dygnet och förmodligen kan du se NFL-matcherna på en "normal" tid på dygnet.:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte nog med det, du slipper fucka upp dygnet och förmodligen kan du se NFL-matcherna på en "normal" tid på dygnet.:-)

 

Sant, men kommer sakna soluppgången som letar sig in genom fönstret lagom till 4e kvarten börjar ^^

 

Nu har nästan hela sällskapet kommit fram till Mexico. Själv ligger man här hemma och är avundsjuk. Hade en del att fixa här hemma, plus att jag trodde jag var på väg att bli sjuk, så sköt upp avresan tills på tisdag. Nu mår jag obv prima och vill helst åka IDAG!

 

:mrgreen: :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir ett litet hastigt inlägg här. Inne på första dagen här i Mexico. Våran maid var nyligen här och gjorde frukost. Tydligen ingick det frukost 6 dagar i veckan och en golfbil=nöten

 

Idag blir det jakt på lite mobiltnät som backup för grinden samt lite käk i området här. Golfbana, tennis och delfinsafari innanför "gatearna" och ett gäng resturanger etc. Verkar som man knappt behöver lämna området :D, magiskt. Ligger ca 15 min med taci ifrån playa del carmen.

 

Nu är det bara hålla tummarna att man får springa lite också så resan inte blir så jävla dyr :D

 

Lägger upp några bilder i nästa inlägg!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

z0sr.th.jpg

 

kmuh.th.jpg

 

helvete va fiskig jag är på att lägga upp bilder. Får bli bättre tills nästa gång!

 

Era jäklar! Hojta om ni har plats för en till. :-)

Vad man får hosta upp för ett sådant boende / månad där borta?

Finns det fler liknande lägenheter? Hur hyrde ni? Airbnb?

 

Är själv sugen på att dra efter jag avslutat mina nuvarande studier.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Era jäklar! Hojta om ni har plats för en till. :-)

Vad man får hosta upp för ett sådant boende / månad där borta?

Finns det fler liknande lägenheter? Hur hyrde ni? Airbnb?

 

Är själv sugen på att dra efter jag avslutat mina nuvarande studier.

 

250k för runt 2 månader kostar de. Vi är runt 9 som delar. Waitinglisten har blivit capad redan;-)

Hitta de på vrbo tror jag de va. Vrbo och homeaway är nog de största sidorna.

 

Glöm inte att pruta om ni bokar, går alltid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag såg ju boendet, fan så MEGA!

 

Veva på med lite fler bilder, det uppskattas, så man får ännu mer ångest

Kan upplysa om att det var "förtsa halkan" här idag, kul!

 

Hahaha, din bild var det bästa jag sett på länge. Favorit i repris sta öl-olympiad?

Ska försöka bli lite bättre på att lägga upp bilder här borta!

 

Precis vart ute och käkat lite och snart slagg inför första grinden här nere. Vi failade med de mobila näten. Täckningen räckte tydligen inte ändå hit från den staden vi köpte dem i som ligger 20 min bort. Men nätet verkar decent ändå (peppar peppar). Det enda man kan klaga på är att den enda dagen maiden är ledig är på söndagar. Klassiskt i-landsproblem :D.

 

Håller tummarna för en bra söndag imorgon!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...