Gå till innehåll

Skrattretande skattletande


HokuzzPokuzz

Recommended Posts

  • Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Haha ja golfbil e najs:-D. Vi byggde om denna för den skulle gå lite fortare men bensinmotorn men nu går den lika fort som en bil så redan i 70km/h håller man på att wobbla av vägen och då är där ändå 3 växlar till..:-D så det hela urartade lite...

 

En permobil blir nog nästa bygge för detta ser skoj ut:

 

Grattis du verka springa fint nu!:-D

 

Sjukt hemligt att i quoten smälla in ett telefonnummer till en Christian i Eket. Jag hoppas självfallet att det är du och att det var en subtil invite till Kroon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan inte göra annat än att hålla med. Han är reko på alla plan. Finns ju inte så mycket man kan reta honom för. Därför blir det allt som oftast en ålders-pik ;)

 

Bra!Nu vet jag ju inte om du är/var en del av det kontor jag besökte i december förra året (och Gibbson var väl inte helt inneboende) men där känns annars som att det finns en del att håna folk för.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra!Nu vet jag ju inte om du är/var en del av det kontor jag besökte i december förra året (och Gibbson var väl inte helt inneboende) men där känns annars som att det finns en del att håna folk för.

 

Jag var den som ägde lägenheten du var i. Men, ja, det finns väl en hel del att håna varann för :) Men känns som man får hålla det på en någorlunda nivå offentligt iallafall :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt hemligt att i quoten smälla in ett telefonnummer till en Christian i Eket. Jag hoppas självfallet att det är du och att det var en subtil invite till Kroon.

 

Hatar att skriva på telefoner helt enkelt.. bortredigerat nu:-D var inte ens mitt nr.. haha

 

 

Låter som en riktigt najs resa ni har iaf! Men lite fler bilder vore najs:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gårdagens kajaktur bjöd på en riktigt häftig naturupplevelse. Vi paddlade ut i havet och in i en liten bukt som vi hoppades skulle leda in i någon typ av ström som vi hade hört rykten om. Trots Gibbssons hjältemod fick vi ge upp sökandet när det stod klart att vi hade blivit bluffade.

Men jääävlar vad magiskt allt var i den där bukten... Klarblått vatten så man kunde se botten supertydligt trots att det var djupt, sjuka färger på himlen i solnedgången och någon gammal cool ruin precis vid vattenkanten.

Paddlingen tillbaka var en pina, men samtidigt var det skönt att ta ut sig ordentligt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Imorgon börjar SM och vi i Mexico har fixat ett internt SM-bet. Vinsten är fria middagar och bästa sovrummen i en vecka. Lär bli lite fler bets mellan folket också kan jag tänka mig;).

 

 

Sm regler

 

Poäng från 6 events räknas. Man får spela alla och välja bort 3, men main måste räknas in.

50% måste spela eventet för att de ska ge lastlongerpoäng

Lastlonger:

7-8 spelar: 5p 3p 2p 1p

5-6: 4p 2p 1p

4: 3p 1p

 

2 bountypoäng på alla i huset, -1 om du blir utslagen av någon i huset.

Main ger 2x poäng på allt.

 

Itm 3p

Finalbord 5p

3a 8p

2a 10p

1a 15p

 

1p bountys:

Magdalena in de betou

Körteori

Wigg

Sircall

Jhallqvist

Myrstack

Skuja

Rosjon

MrAmin

flugan

Officieren

Fredman

Kroon

kungbjoelle

Unixangel

Dybban

P.Sjöberg

inho

Garp

Mrandrew

AllinAnna

Johanna22

Smekt 2x poäng

Trips 3x poäng

gnetaren 3x poäng

samvetet 0x

 

Vinst i main: 1 000 000 poäng.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte ofta man får braga så jag passar på.

Igår tog man ner Malmö autumn efter en rafflande HU mot "ralfrolf". Vi dealade innan HUn började. Jag kände att han hade viss edge HU så va rätt gött o få till de. Annars flöt de på bra på FTt, hade bra koll hela vägen. 3 avgörande händer på FTt va all in för överlevnad 66 vs AA turn 6 (oops) sen bluffshove river för att ta mig upp på CL har jag förmig. Sen fick jag till en 4betsbluff, 5 handat som inte va så stor men hade kostat mig momentum som va rätt viktig mot ralfrolf. Bra insats GG osv.

 

Tack för att man är huvudtarget under SM Trips x3 COME AT ME BRO

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer spela minst ett sidoevent. Kräver att få vara enpinnesbounty...

 

Vi visste inte att du skulle spela något Valter. Självklart skall du vara en bounty :)

 

Stort grattis till dig Taxxi. Man visste redan innan du åkte ner att med din tur är det ett flipp att du springer hem turren. Kul att se en riktig göteborgare på toppen av prispallen ( du är inte riktigt där ännu inho )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänk så tror du att texasrobotarna i mexico kommer spela det eventet :D

 

lol!

Vi lär spela typ alla events. Igår avsluta vi dagen med ett homegame i 7-korts stöt:-)

 

Ser på bountyn att ni håller höga tankar om stackars samvetet som får 0 i bounty, men ändå omnämnd :shock::mrgreen:

 

:mrgreen:

 

Vi glömde ett gäng bountys och det lär dyka upp några till sen. Va bara jag som tog bounty igår. Inte vilken som helst utan på MrAndreeew!!

 

Nya:

DavidDuzak

Valterego

JoseGuti

JR-poker

glanskorv

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...