Gå till innehåll

Skrattretande skattletande


HokuzzPokuzz

Recommended Posts

  • Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Inte ofta man får braga så jag passar på.

Igår tog man ner Malmö autumn efter en rafflande HU mot "ralfrolf". Vi dealade innan HUn började. Jag kände att han hade viss edge HU så va rätt gött o få till de. Annars flöt de på bra på FTt, hade bra koll hela vägen. 3 avgörande händer på FTt va all in för överlevnad 66 vs AA turn 6 (oops) sen bluffshove river för att ta mig upp på CL har jag förmig. Sen fick jag till en 4betsbluff, 5 handat som inte va så stor men hade kostat mig momentum som va rätt viktig mot ralfrolf. Bra insats GG osv.

 

Tack för att man är huvudtarget under SM Trips x3 COME AT ME BRO

 

Mer könsord i HHsen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

crosspostar, allt för att rädda Looslis image i alla möjliga hörn av internet:

 

ang wsop-ft:

 

Tiltar så oändligt hårt på hur de creddade ner Looslis 86hh-spel.

2h innan denna handen så angleshootar han med KK i bb genom att låtsas vilja syna men "råka" lägga in en minraise. Kommentatorerna (inkl Esfandiari) säger inte ett ord om att det kan ha varit en angle.

Sen gör han samma sak igen, fast nu genom att klicka tillbaka en checkraise på A85sss med 86hh. Typ ett snyggt spel och otur att han sprungit in i en färg som jammade.

Återigen sitter kommentatorerna och berättar vilket sjukt misstag han har gjort och hur han måste vara nervös som sitter där och missklickar. Okej om Lon och Norman inte fattar, men detta är väl anledningen till att esfandiari sitter med? Tycker synd om Loosli som blev så nedcreddad inför familj, släkt och hela tvtittarvärlden.

 

I övrigt var det väl ett ganska tråkigt FT? Inga suckouts, inte så många sjuka spel osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol!

Vi lär spela typ alla events. Igår avsluta vi dagen med ett homegame i 7-korts stöt:-)

 

 

 

:mrgreen:

 

Vi glömde ett gäng bountys och det lär dyka upp några till sen. Va bara jag som tog bounty igår. Inte vilken som helst utan på MrAndreeew!!

 

Nya:

DavidDuzak

Valterego

JoseGuti

JR-poker

glanskorv

 

*Hedrad

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter en fin kväll sittter man kvar med två deeps båda på ipoker medan de andra grillar hambrugare & lax. Väldigt svårt att fokusera på spelet när 7 kort stötpoker står & knackar på dörren. Har lärt mig en massa tricks senaste tiden, seger är det enda som räknas. Favoriter inför 7 korts stötpoker skulle jag nog säga är Hokuzzpokuzz, treezer & IMOGTO inkl mig själv obv. De som jag tror har absolut minst chans i turneringen är Eisenhower1 klar nummer 1 tätt följd utav KungKroon, även MR_Jimmy har extremt liten chans i det eventen. Avslutar troligen kvällen med ett varmt bad, en kall en öl + havsutsikt efter jag ätit upp min hamburgare. Hoppas vädret är bra hemma. Hejdå!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kände mig inte i toppform idag, så reggade bara upp ett myspass med tre gödingar och inga non-turbos efter kl 19 svensk tid. FT-bubbla i breeze enda cashen, men entablar ipokers 200k med 12bb på semisemibubblan.

Dagens main event var såklart SM i omaha. Min första omahaturre någonsin, så är mkt nöjd med att fega mig in på en tredjeplats i lastlongern för 3p.

Släng in ställningen här Gibban, så jag har nåt att tänka på ikväll i hundrummets lilla äckeldusch :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sa precis på till polarn: Nu kommer Nilzzon turhåna mig på pokerforum, en turbovinst går aldrig obemärkt förbi :D Va endel spring inblandat ja! haha

 

Hohoho =) kan va gott o få springa fint :-D pokern blir ju så mycket roligare då...

 

faktiskt sprungit fram till ett finalbord i en 33euro turbo, men verkar gå kallt här nu så får se om man kan dubbla några gånger :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...