Gå till innehåll

Skrattretande skattletande


HokuzzPokuzz

Recommended Posts

Iskall uppdatering från Mexico. Frågor:

 

-Hur känns det att grinda på dagen?

-Har nån lagat nån mat?

-Är maiden som hon i Family Guy?

-Vad är interna ställningen i Tequila shots?

-Vad är det för järn-ratio i era kvarter?

-Vad gör ni på kvällarna?

 

Håller med. Iskall uppdatering från vår sida. Vädret i mexico har inte direkt varit sådär jättebra. Himlen öppnade sig någon gång för några dagar sedan å har väl inte direkt slutat regna sedan dess.

 

Att grinda på dagen är däremot rejält nice. Man känner sig mer alert. Iaf jag. Sen att man backat e ju för att man e grisdålig. Ingen har lagat mat ännu. Om inte det räknas när kroon å jimmy åkte iväg och köpte pizza.

 

Tequilashots och fyllor har uteblivit helt än så länge. Dock så blir det troligtvis utgång i playa del carmen i helgen. Då srslyfu är en jävel på fest så hoppas jag att jag har någon riktigt smarrig historia att bjuda på från den herren någon gång nästa vecka.

 

Blir lite mer uppdatering å bilder när det hänt lite annat än just grind. Hur går pokern för dig btw?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Håller med. Iskall uppdatering från vår sida. Vädret i mexico har inte direkt varit sådär jättebra. Himlen öppnade sig någon gång för några dagar sedan å har väl inte direkt slutat regna sedan dess.

 

Att grinda på dagen är däremot rejält nice. Man känner sig mer alert. Iaf jag. Sen att man backat e ju för att man e grisdålig. Ingen har lagat mat ännu. Om inte det räknas när kroon å jimmy åkte iväg och köpte pizza.

 

Tequilashots och fyllor har uteblivit helt än så länge. Dock så blir det troligtvis utgång i playa del carmen i helgen. Då srslyfu är en jävel på fest så hoppas jag att jag har någon riktigt smarrig historia att bjuda på från den herren någon gång nästa vecka.

 

Blir lite mer uppdatering å bilder när det hänt lite annat än just grind. Hur går pokern för dig btw?

 

Ja, ni får fan kamma till er med updates alltså. Smått overkligt att ni inte hinkat något för övrigt. Eller nej, det är det inte, jag utgår ju bara från mig själv.

 

Hur pokern går för mig? Hur går det för Stephen Hawking?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med. Iskall uppdatering från vår sida. Vädret i mexico har inte direkt varit sådär jättebra. Himlen öppnade sig någon gång för några dagar sedan å har väl inte direkt slutat regna sedan dess.

 

Att grinda på dagen är däremot rejält nice. Man känner sig mer alert. Iaf jag. Sen att man backat e ju för att man e grisdålig. Ingen har lagat mat ännu. Om inte det räknas när kroon å jimmy åkte iväg och köpte pizza.

 

Tequilashots och fyllor har uteblivit helt än så länge. Dock så blir det troligtvis utgång i playa del carmen i helgen. Då srslyfu är en jävel på fest så hoppas jag att jag har någon riktigt smarrig historia att bjuda på från den herren någon gång nästa vecka.

 

Blir lite mer uppdatering å bilder när det hänt lite annat än just grind. Hur går pokern för dig btw?

ge fan i mina brudar i playa bara!!!!! fina maffia mexar kontakter där:evil: :-P hehe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bink! :D

 

Sopade hem så gott som alla pengar i big109 idag! Dealade till mig $19.7k med ett förstapris på 20.2k. Var HU med 2.8M vs 600k mot en fisk som snappade rekordsnabbt på $500 mer än andraplatsen. Torskade sedan HUn för p5-poängen ^^

 

Är så jävla glad och lättad nu :D En vanlig jävla onsdag går man och raderar ett halvårs kallspring bara sådär :mrgreen:

Det ryktas om strandäventyr imorgon, men jag lär nog parkera kroppshyddan på uteplatsen och spela rushen. Det är inte svårt att njuta av livet när man sitter och 4tablar i kvällssolen med en vacker trädgård och en grym pool i synfältet.

 

note to self: köp golfbil

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Första riktiga pausen på resan igår! Startade med att paddla runt lite i området i kanoter. Sen körde vi streetfotboll. Grymt kul med 3mot3 och välbehövlig träning för många av oss! Vi har levt de glada semesterlivet där man stoppar i sig all möjlig skit och dricker sig minst salongs varje kväll. Håller inte när vi ska vara borta minst 2 mån om man inte får nån form av träning.

 

Idag blir det sol och bad nere i Tulum. Stränderna där ska tydligen va bland de bästa i världen! Ska bli kul att se om de stämmer eller om det bara är vad som skrivs i turistguiden för alla stränder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Första riktiga pausen på resan igår! Startade med att paddla runt lite i området i kanoter. Sen körde vi streetfotboll. Grymt kul med 3mot3 och välbehövlig träning för många av oss! Vi har levt de glada semesterlivet där man stoppar i sig all möjlig skit och dricker sig minst salongs varje kväll. Håller inte när vi ska vara borta minst 2 mån om man inte får nån form av träning.

 

Idag blir det sol och bad nere i Tulum. Stränderna där ska tydligen va bland de bästa i världen! Ska bli kul att se om de stämmer eller om det bara är vad som skrivs i turistguiden för alla stränder.

 

Har varit runt en del (NSH, jag vet..) och Tulum är nog ett av få ställen som levde upp till bilderna, skulle jag vilja säga. Inte ofta det händer! Se till att ta med rejält med solkräm om ni är känsliga dock för det brände jävlar i det när vi var där!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja har en golfbil som vi byggde på en ford fiesta motor på. Livsfarliga saker men skoj:-D

 

haha ja, när lövet agerar chaufför efter 7e raka (ej krydd) 7vägs-middagsfliptorsken så sitter man där med vitnande knogar och hoppas att man ska överleva. Men fyfan vad roligt man har :mrgreen:

 

Grattis KK!

 

Grattis! Vilken lättnad :)

 

Grattis till klonken, lasta allt på Bengals inatt! :D

 

Också varit i Tulum, var riktigt nice!

Grattis till klonken KK!

 

Stort grattis kronan, väldigt välförtjänt! jobba rushen :D

 

Grattis KK!

 

Ty boys!

Följde givetvis upp med ett riktigt fint pass idag. Fyra finalbord varav de tre första inte gick min väg (8a, 8a, 9a). Sen myste jag in en tredjeplats i stars 22kub för 3k och stängde ner runt $2k upp :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha ja när lövet agerar chaufför efter 7e raka (ej krydd) 7vägs-middagsfliptorsken så sitter man där med vitnande knogar och hoppas att man ska överleva. Men fyfan vad roligt man har :mrgreen:

 

Ty boys!

Följde givetvis upp med ett riktigt fint pass idag. Fyra finalbord varav de tre första inte gick min väg (8a, 8a, 9a). Sen myste jag in en tredjeplats i stars 22kub för 3k och stängde ner runt $2k upp :)

 

Haha ja golfbil e najs:-D. Vi byggde om denna för den skulle gå lite fortare men bensinmotorn men nu går den lika fort som en bil så redan i 70km/h håller man på att wobbla av vägen och då är där ändå 3 växlar till..:-D så det hela urartade lite...

 

En permobil blir nog nästa bygge för detta ser skoj ut:

 

Grattis du verka springa fint nu!:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådär ja, nu börjar Mexico visa sin bästa sida. Varit bra väder i några dagar nu och igår tog vi tag i våra liv och åkte iväg på resans första utflykt. Tulum å dess berömda stränder stod på schemat. Det var nästan precis som på bilderna. Sandstranden var bland de bättre jag har besökt. Inte en sten så långt ögat kunde nå. Så man slapp tassa runt med helspända fötter som man annars har för vana att göra. Rekar iaf Tulum skarpt. Lär bli några besök till under resans gång.

 

Vi har även paddlat lite kajak under dagarna. (Är ett gäng ute och paddlar nu) Första gången vi var ute var det rätt risigt väder med höga vågor. Löfberg var euforisk efter att ha fastnat under rätt stora vågor och "slungats" iväg och varit hjälplös i några sekunder. MrJimmy var dock inte lika exalterad. Han skyllde på att han hade med sig sin mobil i kajaken. Jag tror dock mer på att han var rädd om livet. Själv har man inte så mkt att vara rädd om så jag var väl ungefär på Löfbergs nivå.

 

Ikväll blir det som sagt Playa del Carmen för resans första utbarkning. Halva gänget ligger just nu och sover för att klara av kvällens utmaningar.

Vi har levt som ett gäng 60+are sedan vi kom hit. Dags för oss att bete oss som det är brukligt för våran ålder. Ja, alla utom gibbson då som är född på 40talet.

 

Blev lite ordbajsande nu här när jag sitter på altanen i min ensamhet. Dags för mig å väcka pojkarna å ta några kalla innan vi beger oss mot storstan.

 

Trevlig helg PF!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...