TGrinder Postad 16 Juli , 2013 Rapport Postad 16 Juli , 2013 Dagens låt: Riktigt skön låt, gl med liret ikväll! Citera
OrtensFavorit Postad 16 Juli , 2013 Rapport Postad 16 Juli , 2013 Riktigt skön låt, gl med liret ikväll! Kul du gilla den Tackar och bockar, glgl du med TGrinder! Citera
HokuzzPokuzz Postad 16 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 16 Juli , 2013 Då Ortens la ut en "dagens låt" så kör jag väl liknande. Helt annan musiksmak här dock Citera
TripsA Postad 16 Juli , 2013 Rapport Postad 16 Juli , 2013 Idag är det mycket på spel. Min chef har lovat gratis Costa Rica-resa till april nästa år om jag hittar 500 plusset idag. 60 kval till costa rica idag mao Citera
Vladi Postad 16 Juli , 2013 Rapport Postad 16 Juli , 2013 Då Ortens la ut en "dagens låt" så kör jag väl liknande. Riktigt bra musiksmak här dock fyp;-) Citera
KungKroon Postad 16 Juli , 2013 Rapport Postad 16 Juli , 2013 Blev en härlig golfrunda idag 19 pinnar (9 hål) och ännu en sänkning. Nere på 28.2 nu så ser ut att nå årsmålet på 27 =) Skippar grinden idag, och kommer nog inte bli nåt spel online förrän på söndag. Imorgon blir det CC i gbg (kom och hälsa!) och sen blir det flickvänsfokus tills på lördag då jag åker upp till Ludvika för spel, slackline, burgare och framför allt körprov! Citera
sulla Postad 16 Juli , 2013 Rapport Postad 16 Juli , 2013 Blev en härlig golfrunda idag 19 pinnar (9 hål) och ännu en sänkning. Nere på 28.2 nu så ser ut att nå årsmålet på 27 =) Skippar grinden idag, och kommer nog inte bli nåt spel online förrän på söndag. Imorgon blir det CC i gbg (kom och hälsa!) och sen blir det flickvänsfokus tills på lördag då jag åker upp till Ludvika för spel, slackline, burgare och framför allt körprov! Hur länge har du haft grönt kort/hur länge har du lirat? Citera
KungKroon Postad 16 Juli , 2013 Rapport Postad 16 Juli , 2013 Hur länge har du haft grönt kort/hur länge har du lirat? Gick kurs och sen 54-34hcp förra året. Tycker det är grymt kul Gått en del pay&play-rundor nåt år innan också. Citera
sulla Postad 16 Juli , 2013 Rapport Postad 16 Juli , 2013 Gick kurs och sen 54-34hcp förra året. Tycker det är grymt kul Gått en del pay&play-rundor nåt år innan också. Jag fick grönt för två månader sen, har hunnit med 2st 9hål och 2st 18hål och är nere på 41 och har redan hunnit med att vara vansinnig och vilja sälja klubborna till att vara lyrisk och att tro att detta kan vara nåt för mig. Ska jag hitta en jämförelse med poker är det att om man tappar fokus finns det inga begränsningar hur dåligt det kan gå. Citera
inho Postad 16 Juli , 2013 Rapport Postad 16 Juli , 2013 Idag är det mycket på spel. Min chef har lovat gratis Costa Rica-resa till april nästa år om jag hittar 500 plusset idag. 60 kval till costa rica idag mao Hahaha, på vilken fylla lovades det här? Citera
TripsA Postad 16 Juli , 2013 Rapport Postad 16 Juli , 2013 Hahaha, på vilken fylla lovades det här? Jag har skrivit ner det i ett dokument, kommer inte ihåg vilken dag det va. Du va på sperran då. Citera
inho Postad 16 Juli , 2013 Rapport Postad 16 Juli , 2013 Jag har skrivit ner det i ett dokument, kommer inte ihåg vilken dag det va. Du va på sperran då. Låter std! Som den spelgalningen man är hinner man knappt landa innan man dunkar upp ett litet myspass. Får avvakta jetlaggen lite och se om det blir super thuesday Citera
HokuzzPokuzz Postad 17 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 17 Juli , 2013 Gårdagen bjöd på klassiskt tisdagsgrind, dvs, sent som fan vart det då alltid en rackare från kontoret går deep i 1kn. Denna gång (obv) gibbsson. Men ingen seger tyvärr. Själv har man spelat 1kn de senaste gångerna då alla superregs vart i vegas. Men kändes rätt idiotiskt å regga den igår då det var som vanligt igen. Tror jag minibackade eller b/e. Sitter atm på tåget på väg till en kamrats kalas. 25grader å sol, känns som man ställer in grinden idag å dricker någon kall istället. Citera
HokuzzPokuzz Postad 17 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 17 Juli , 2013 Just det. Dagens band är: Yonder Mountain String Band. Spotify it! Citera
inho Postad 17 Juli , 2013 Rapport Postad 17 Juli , 2013 Sitter på tåget till Göteborg efter att spenderat en dag hos päronen då vi hade flyg tillbaka till Stockholm. Lagom pina att se solen skina och veta att grabbarna sitter på en skön uteservering med en kall i handen... Citera
TripsA Postad 17 Juli , 2013 Rapport Postad 17 Juli , 2013 Taxxi breakar dock inte. Pass på ölen - at gårda with Ortens Favorit Citera
gibbsson Postad 18 Juli , 2013 Rapport Postad 18 Juli , 2013 Gjort en liten intervju med pocketfives som kom ut idag. Står väl inget speciellt mer än storyn bakom mitt nick. http://www.pocketfives.com/articles/what-name-general-called-desert-fox-588602/ Citera
KungKroon Postad 19 Juli , 2013 Rapport Postad 19 Juli , 2013 Gick mitt livs golfrunda idag! 25 pinnar på 9 hål och sänkning från 28.2 till 25 Citera
gibbsson Postad 19 Juli , 2013 Rapport Postad 19 Juli , 2013 Gick mitt livs golfrunda idag! 25 pinnar på 9 hål och sänkning från 28.2 till 25 sluta fuska med dina 9hålare! Citera
KungKroon Postad 19 Juli , 2013 Rapport Postad 19 Juli , 2013 sluta fuska med dina 9hålare! Jag och min kusin är de enda två medlemmarna under 50 i en klubb som bara har en 9-hålsbana (plus en 9-håls pay&play), så det blir nästa aldrig 18 hål. Vet inte vem som uppfann det där med 18hålare men varje gång jag kommer till hål 11-12 vill jag skjuta honom ^^ Citera
schumme Postad 19 Juli , 2013 Rapport Postad 19 Juli , 2013 Jag och min kusin är de enda två medlemmarna under 50 i en klubb som bara har en 9-hålsbana (plus en 9-håls pay&play), så det blir nästa aldrig 18 hål. Vet inte vem som uppfann det där med 18hålare men varje gång jag kommer till hål 11-12 vill jag skjuta honom ^^ Hur är det, man får bara sänka sig på niohålare ner till hcp 18 eller nåt sånt va? Citera
okocha Postad 19 Juli , 2013 Rapport Postad 19 Juli , 2013 Hur är det, man får bara sänka sig på niohålare ner till hcp 18 eller nåt sånt va? 11.5 Citera
Recommended Posts