Gå till innehåll

Nameboken - 3Months100kSEK - Rocktober100kHands


Namehere

Butta, putta, knuffa eller inget av det?  

136 medlemmar har röstat

  1. 1. Butta, putta, knuffa eller inget av det?

    • Butta
      18
    • Putta
      42
    • Knuffa
      66
    • Annat
      10


Recommended Posts

Tror börjar få bihåleinflammation, dundrar skallen när flyttar runt på den. On top of that så har jag ett rödsprängt vänsteröga. #Livet

 

Nån som vet vad det är för grej man ska köpa på apoteket mot inflammationen? Minns jag hade en liten god grej i somras som jag sniffa på som luktade mint. Grönvit förpackning.

 

Försökte googla på "lösning bihåleinflammation" men fick tyvärr inte upp någon bättre bild än den här :mrgreen:

 

Lite Christina Applegalet look-a-like

 

 

 

sk%C3%B6lja%20n%C3%A4san%20bih%C3%A5leinflammation%20meekatt%20influensa.JPG

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Undrar hur dom sålde in den till modellen innan dom skulle ta korten?

"Jo asså, vi har en plastmoj modell vikingahorn som du ska stoppa in i näsan och sen ska vi ta kort när det rinner vatten ur andra näsborren. Försök titta lite sexigt i kameran medans du gör det..."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

haha exakt den :D Fick knarka den ett tag, gick fint =)

 

Volymen myyycket lidande pga. 2 tentoveckor. Tror t.om jag kan ha hitta kuggen på marknadsföringstentan. Det vore riktigt tråkigt.

 

Men lidande volym resulterar i ett magiskt spring istället, så hittade en fin månad ändå. Nu siktar vi på mer volym och jettefint spel i April. Åker dock bort en 1 vecka för golfspelande, så det får väl springas lite april också om det ska gå fint!

 

Uteslutande /2-spel och ett 1.2K back på /4

10zbiqg.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[/b]

 

Boss $200.00 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 2456266

DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

 

SB: $465.46 - VPIP: 31, PFR: 22, 3B: 4, AF: 3,7, Hands: 765

BB: $659.22 - VPIP: 30, PFR: 24, 3B: 12, AF: 3,5, Hands: 1017

UTG: $669.47 - VPIP: 35, PFR: 28, 3B: 20, AF: 2,2, Hands: 571

Hero (CO): $596.64 - VPIP: 27, PFR: 21, 3B: 6, AF: 2,6, Hands: 335154

BTN: $392.77 - VPIP: 26, PFR: 19, 3B: 10, AF: 3,5, Hands: 489

 

Pre Flop: ($3.00) Hero is CO with K :spade: Q :spade:

1 fold, Hero raises to $5.75, BTN raises to $20.25, 2 folds, Hero calls $14.50

 

Flop: ($43.50) 3 :club: 3 :diamond: A :club:(2 players)

Hero checks, BTN checks

 

Turn: ($43.50) J :spade:(2 players)

Hero bets $30.00, BTN calls $30

 

River: ($103.50) Q :club:(2 players)

Hero ????????,

 

Jag skulle själv inte kunna checkraisa river och övertyga någon som spelat ofta mot mig. Detta helt enkelt för att jag alltid 4betat de rimligaste värdehänderna innan floppen. Jag tycker inte heller att färger lämpar sig för den linjen mot så särskilt många så check fold för min range skulle vara bra och inget jag läker ihjäl pengar med.

 

Om man i stället leker med tanken att JJ, QQ och AA finns med i synrangen mot knapp3bet gillar jag checkraise river väldigt mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle själv inte kunna checkraisa river och övertyga någon som spelat ofta mot mig. Detta helt enkelt för att jag alltid 4betat de rimligaste värdehänderna innan floppen. Jag tycker inte heller att färger lämpar sig för den linjen mot så särskilt många så check fold för min range skulle vara bra och inget jag läker ihjäl pengar med.

 

Om man i stället leker med tanken att JJ, QQ och AA finns med i synrangen mot knapp3bet gillar jag checkraise river väldigt mycket.

 

Tack för dina tankar! Gillar dem.

 

Skulle vilja påstå att jag nog skulle kunna hitta iallafall JJ/QQ i min 3bet-flatrange när så djupa. Vet ej om det är legit eller så, det får någon annan svara på :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom på tal att jag kunde ta över good old Skodan. För detta så skulle vi sälja trotjänaren och fixa ny bil åt morsan. Så istället för Pickup(arbetsbil)+Audi(trotjänare)+Skoda(morsans bil) siktar vi på att få linjen att istället se ut: Pickup+Ny bil(morsans)+Skoda(min).

 

Imorse hände dock lite kalabalik och jag drog in med sidan i en lyktstolpe rätt gött. Iom halvförsäkring så tror ej att vi kommer få ersättning utan det är bara kasta bilen på skroten :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för dina tankar! Gillar dem.

 

Skulle vilja påstå att jag nog skulle kunna hitta iallafall JJ/QQ i min 3bet-flatrange när så djupa. Vet ej om det är legit eller så, det får någon annan svara på :D

 

Tycker helt klart det är legitimt att ha värdehänder i synrangen mot 3bet även ur position. Speciellt om man brukar gilla att syna in sig med mycket när stackarna blir djupa. Skulle själv tänka att AA är bättre än JJ och QQ om man tänker sig att motståndaren är duktig efter floppen.

 

Tror viktigast är att tänka vilken frekvens man vill 4beta kontra syna mot knapp3bet och sedan anpassa händerna efter det. Finns enligt mig gott om spelare på dessa nivåer som har svårt med att justera sitt spel efter floppen så att det följer preflopstrategin. Med det menar jag att många har bra frekvenser statistikmässigt preflop, men sedan inte anpassar sitt postflopspel efter det. Därför finns pengar att tjäna om man bara testar lite nya grepp i flopp- och turnspel, vilket naturligtvis blir mer övertygande om man har lite stål i preflopsynrangen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Kom på tal att jag kunde ta över good old Skodan. För detta så skulle vi sälja trotjänaren och fixa ny bil åt morsan. Så istället för Pickup(arbetsbil)+Audi(trotjänare)+Skoda(morsans bil) siktar vi på att få linjen att istället se ut: Pickup+Ny bil(morsans)+Skoda(min).

 

Imorse hände dock lite kalabalik och jag drog in med sidan i en lyktstolpe rätt gött. Iom halvförsäkring så tror ej att vi kommer få ersättning utan det är bara kasta bilen på skroten :(

 

 

24vjmkp.jpg

 

 

Obv så var det aprilskämt :mrgreen:

 

Tror dock jag lyckades få några att tro mig 8-)

 

 

jim-halpert-computer.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...