Scaniac Postad 26 September , 2013 Rapport Postad 26 September , 2013 Mod kan låsa tråden. tack på förhand Varför? Citera
minibiff Postad 27 September , 2013 Rapport Postad 27 September , 2013 Vad spelar de för roll om folk vet ditt nick? Tråkigt! Citera
gorillai Postad 1 November , 2013 Rapport Postad 1 November , 2013 Det där med att sluta om du +:ar 1k lät jävligt kontraproduktivt om du vill ha en bättre månad resultatmässigt och spelmässigt. Kör något där du inte kollar resultat istället, eller kollar en gång i veckan. Om resultatet blir ett problem för dig så är det bara att ignorera det och försöka spela så bra som möjligt så kan jag lova att allting kommer komma så småningom (volym,spelsuget,bra spel och obv några kronors ) Tycker också det ger jäkligt mycket när det går dåligt att hoppa ned någon nivå och bara bygga lite självförtroende. Man behöver inte spela så många händer nödvändigtvis. Gl i fortsättningen, hoppas du får vänt på steken. Citera
Namehere Postad 1 November , 2013 Rapport Postad 1 November , 2013 sätta mål att spela bra>sätta volymmål>sätta resultatmål imo. Du kan filtrera bort resultat i HEM =) Bara in på stats o klicka bort det Citera
Vladi Postad 1 November , 2013 Rapport Postad 1 November , 2013 Att sluta spela för dagen bara för att man vunnit x kr är något min farmor skulle kunna ge mig som råd och känns inte helt seriöst imo edit: det där lät nästan lite elakt. men som redan nämnts, filtrera bort resultaten på nåt sätt och kör på det istället Citera
Namehere Postad 2 November , 2013 Rapport Postad 2 November , 2013 haha vafan jag är helt lost här Citera
foogel Postad 4 November , 2013 Rapport Postad 4 November , 2013 Slänger in en i mitt tycke grym houselåt jag fann nyligen. Har fastnat rejält i huvudet! (Hur får man upp youtube spelaren i tråden?) [ youtube]ELjUeo3QL3w[/youtube ] Utan mellanslagen. Citera
Staash Postad 6 November , 2013 Rapport Postad 6 November , 2013 WP tror jag. Skulle jag nog också säga. Ser inte riktigt hur han tar sig hit med något annat än fina drag, känns som han slår om tidigare om han har bättre än vad du har. Sen har jag även svårt att se en 19/15-lirare göra om en hand med SD-value till bluff i det här läget. De har väl en tendens att spela hyfsat ärligt? Hur som helst det absolut sämsta kortet i leken för oss, som du nämner, vilket gör det lite jobbigt. En bra spelare kan nog snappa upp att det inte är helt lysande för oss.. Sammanfattning: Hade foldat river med ganska gott samvete. Citera
dowgeno Postad 6 November , 2013 Rapport Postad 6 November , 2013 Boss $200.00 No Limit Hold'em - 4 players - View hand 2347816 DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter BTN: $394.07 SB: $585.08 BB: $577.00 Hero (CO): $647.64 Pre Flop: ($3.00) Hero is CO with Q J Hero raises to $7, BTN calls $7, SB raises to $29, 1 fold, Hero calls $22, 1 fold Flop: ($67.00) 2 Q K (2 players) SB bets $38.00, Hero calls $38 Turn: ($143.00) 6 (2 players) SB bets $82.00, Hero calls $82 River: ($307.00) 9 (2 players) SB checks, Hero bets $166.00, SB folds Citera
minibiff Postad 6 November , 2013 Rapport Postad 6 November , 2013 Första handen gillar jag inte! Andra handen raisar jag alltid river Tredje handen spelar jag olika beroende på fi men tror oftast jag checkar bakom då jag tror jag har SD value Fjärde handen gillar jag väldigt mycket faktiskt! Finns ju inte mycket händer han kan gå för värde här med. Han ska ju checka bakom alla 9x och 8x. Sedan QQ+ kan man ta bort och då lämnar vi kvar TT-JJ och här får man ju veta om att bettar eller checkar dessa! Men jag lirar nog samma! Enda jag är osäker på är om vi bör betta turn. Sista handen tycker jag ändå är WP! Speciellt med brädan som ligger så kan han garanterat hitta syn med sämre! Skriver från mobilen på en buss och är nyvaken.. Om jag får något att låta knas Citera
Recommended Posts