Gå till innehåll

Bygger rulle - Svenska Spel!


Giftig

Recommended Posts

  • Svars 528
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Det där med att sluta om du +:ar 1k lät jävligt kontraproduktivt om du vill ha en bättre månad resultatmässigt och spelmässigt. :mrgreen:

 

Kör något där du inte kollar resultat istället, eller kollar en gång i veckan. Om resultatet blir ett problem för dig så är det bara att ignorera det och försöka spela så bra som möjligt så kan jag lova att allting kommer komma så småningom (volym,spelsuget,bra spel och obv några kronors :))

 

Tycker också det ger jäkligt mycket när det går dåligt att hoppa ned någon nivå och bara bygga lite självförtroende. Man behöver inte spela så många händer nödvändigtvis.

 

Gl i fortsättningen, hoppas du får vänt på steken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WP tror jag.

 

Skulle jag nog också säga. Ser inte riktigt hur han tar sig hit med något annat än fina drag, känns som han slår om tidigare om han har bättre än vad du har. Sen har jag även svårt att se en 19/15-lirare göra om en hand med SD-value till bluff i det här läget. De har väl en tendens att spela hyfsat ärligt?

 

Hur som helst det absolut sämsta kortet i leken för oss, som du nämner, vilket gör det lite jobbigt. En bra spelare kan nog snappa upp att det inte är helt lysande för oss..

 

Sammanfattning: Hade foldat river med ganska gott samvete.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Boss $200.00 No Limit Hold'em - 4 players - View hand 2347816

DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

 

BTN: $394.07

SB: $585.08

BB: $577.00

Hero (CO): $647.64

 

Pre Flop: ($3.00) Hero is CO with Q :spade: J :heart:

Hero raises to $7, BTN calls $7, SB raises to $29, 1 fold, Hero calls $22, 1 fold

 

Flop: ($67.00) 2 :heart: Q :diamond: K :diamond:(2 players)

SB bets $38.00, Hero calls $38

 

Turn: ($143.00) 6 :club:(2 players)

SB bets $82.00, Hero calls $82

 

River: ($307.00) 9 :diamond:(2 players)

SB checks, Hero bets $166.00, SB folds

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Första handen gillar jag inte!

 

Andra handen raisar jag alltid river

 

Tredje handen spelar jag olika beroende på fi men tror oftast jag checkar bakom då jag tror jag har SD value

 

Fjärde handen gillar jag väldigt mycket faktiskt! Finns ju inte mycket händer han kan gå för värde här med. Han ska ju checka bakom alla 9x och 8x. Sedan QQ+ kan man ta bort och då lämnar vi kvar TT-JJ och här får man ju veta om att bettar eller checkar dessa! Men jag lirar nog samma! Enda jag är osäker på är om vi bör betta turn.

 

Sista handen tycker jag ändå är WP! Speciellt med brädan som ligger så kan han garanterat hitta syn med sämre!

 

Skriver från mobilen på en buss och är nyvaken.. Om jag får något att låta knas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...