slowboy Postad 1 Maj , 2013 Författare Rapport Share Postad 1 Maj , 2013 Var väl inte så farlig. Tänkte att det är inga problem med tanke på bilderna på din fot. Jag är ledsen men en fot är en sak En pung skall inte hamna i sådana där trångmål Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 2 Maj , 2013 Rapport Share Postad 2 Maj , 2013 Precis så, fast toppen på snorren. Krävdes lite viljestyrka att dra er gylfen igen. Sen dess har jag alltid köpt knappgylf. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 6 Maj , 2013 Författare Rapport Share Postad 6 Maj , 2013 Vad fan sker i denna sjuka match... Herrejävlar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 23 Maj , 2013 Rapport Share Postad 23 Maj , 2013 Wazzaaaaap Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 23 Maj , 2013 Rapport Share Postad 23 Maj , 2013 Wazzaaaaap +1, Bara för jag inte spelar plo själv så betyder inte det att jag inte behöver se sjuka händer och gråtsessionsgrafer. Leverera nu! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 23 Maj , 2013 Författare Rapport Share Postad 23 Maj , 2013 Wazzaaaaap +1, Bara för jag inte spelar plo själv så betyder inte det att jag inte behöver se sjuka händer och gråtsessionsgrafer. Leverera nu! Sker alldeles för mkt sjuka saker nu när jag bytt sajt till svenskaspel Men skall försöka få liv i denna igen eftersom man ändå swingar en del när man speewar sönder så som jag gör. Har iaf varit hos tandläkaren och det såg ju inte så ljust ut om man vill vara snäll Gjorde min första rotfyllning där för nån vecka sedan och det krävdes 5 sprutor innan jag bestämde att det fick vara nog och jag fick stå ut med lite smärta . Korpenfotbollen har väl börjat helt okej också med 4/5 segrar och en uddaförlust så förhoppningsvis kommer det fortsätta okej. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luskan Postad 2 Juli , 2013 Rapport Share Postad 2 Juli , 2013 upp hur går det för dig? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 2 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 2 Juli , 2013 upp hur går det för dig? Bump för att hata? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luskan Postad 2 Juli , 2013 Rapport Share Postad 2 Juli , 2013 Bump för att hata? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FishFTW Postad 9 Juli , 2013 Rapport Share Postad 9 Juli , 2013 Rungoiiod update? Spännande händer? Brag? NÅNTING,,, fett tråkigt på jobbet Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 9 Juli , 2013 Rapport Share Postad 9 Juli , 2013 Håller med föregående Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 9 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 9 Juli , 2013 Det va då ett massa tjat Gått bra det lilla jag har spelat i Juli iaf Hunden växer ¨ Några händer skall jag ju få fram i sinom tid =) Är så löjligt lat bara just nu när man är hemmafru Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FishFTW Postad 9 Juli , 2013 Rapport Share Postad 9 Juli , 2013 Bra pluswhine igår mao Söt hund. Väntar på HH:s att lära mig lite lagtard-skills ifrån! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 9 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 9 Juli , 2013 Bra pluswhine igår mao Söt hund. Väntar på HH:s att lära mig lite lagtard-skills ifrån! Haha Var typ 15 inköp back då eller nåt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FishFTW Postad 9 Juli , 2013 Rapport Share Postad 9 Juli , 2013 ok Jag söker lägenhet btw (inte lägenhet so much, mer en pf-dagsboks-spot), vet du någon man kan snacka med? edit: Tänk vad jag kan göra med en timmes rail, ser du möjligheterna? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 9 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 9 Juli , 2013 ok Jag söker lägenhet btw (inte lägenhet so much, mer en pf-dagsboks-spot), vet du någon man kan snacka med? edit: Tänk vad jag kan göra med en timmes rail, ser du möjligheterna? Spelar du ens poker :D:D:D Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FishFTW Postad 9 Juli , 2013 Rapport Share Postad 9 Juli , 2013 Spelar du ens poker :D:D:D Jag har spelat tidigare en del. Knektöppning på bandybresor när jag var 15 typ. Men hur svårt kan det vara? Kort är kort. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FishFTW Postad 15 Juli , 2013 Rapport Share Postad 15 Juli , 2013 Bump Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FishFTW Postad 16 Juli , 2013 Rapport Share Postad 16 Juli , 2013 Bump BUmp? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 16 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 16 Juli , 2013 BUmp? Vägrar bumpa igen.. Efter jag bumpa förra gången tappa jag 40 inköp på 4 dagar Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pacic Postad 29 Juli , 2013 Rapport Share Postad 29 Juli , 2013 upp Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 29 Juli , 2013 Rapport Share Postad 29 Juli , 2013 Hans graf går upp och ner Slowboy ser vi aldrig mer Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 29 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 29 Juli , 2013 Hans graf går upp och nerSlowboy ser vi aldrig mer Varje gång jag bumpar gräver jag mig ett hål till Kina.. BLIR INGET MED DET. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pacic Postad 29 Juli , 2013 Rapport Share Postad 29 Juli , 2013 langa graf Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FishFTW Postad 30 Juli , 2013 Rapport Share Postad 30 Juli , 2013 langa graf + Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts