Gå till innehåll

Hybrisboken - oklart


minibiff

Recommended Posts

Var inne i stan med ett par polare och gick runt i lite butiker.

Jag och en av polarna ska ju alltid slå rekord i att vara top 1 mest efterbliven.

 

Så vi hade någon "challenge" att första personen som gick och köpte Dsquared jeans skulle bli bjuden på öl av den andra.

 

Sagt och gjort så tog jag upp ett par jeans och sa "Sitter dom bra så kör jag på dom". Dom satt helt jävla klockrent och jag är nu 2800kr fattigare :(

 

Aja, atleast I got free beer?!

 

Polaren har fått sin visumapply godkänt men inte jag ?!?!?! :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter på ett trött internetcafé och läser igenom gamla 1år facebookchattar med the girl in my dream.. fattar fortfarande inte riktigt hur det kunde gå så åt helvete.

 

Aja, kul att spela massa gamla goda spel som man knappt har startat på 100 år. CS 1.6, WC3 osv!

 

Åh en gammal wc3nerd . Vad nickades det förr i tiden?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2.2k för Visum? Är det något speciellt visum eller har något förändras över åren för när jag åkte till Aussie för ett par år sedan betalade jag ingenting för mitt visum vill jag minnas. Åtminstone inga 2 tusen kronor!

 

Working holiday skulle jag gissa på.

 

Äggsakt. 3 mån vs 1 år med WHV med chans till förlängning till 2 år om man har samma arbetsgivare mer än 90 dagar. Är rätt länge sen jag var där nu men så var det 2007 i vart fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yeay! Folk skriver i min db. Har legat i fosterställning i ett par dagar nu över att min db håller på att dö ut. MvH bekräftelsehora

 

God dag Herr Biff! Tänkte be dig om råd.. Skall införskaffa ny tv o såg på Elgigantens hemsida att de gör reklam för Samsung 46" 3D Smart LED-TV UE46F6475 denna vecka! Tänkte kolla med dig om du tror det kan vara ett bra köp? Mvh Pelle

 

Snackade med kollegorna och de sa att enda Samsung är bra på när det gäller TV-apparater är deras SMART-funktioner. Är du endast ute efter en bra TV så hade jag tagit en annan!

 

Om du tar bort SMART-funktionerna så är Grundig bäst!

 

http://www.elgiganten.se/product/ljud-bild/tv/46VLE6239BM/grundig-46-led-tv-46-vle-6239-bm

 

2.2k för Visum? Är det något speciellt visum eller har något förändras över åren för när jag åkte till Aussie för ett par år sedan betalade jag ingenting för mitt visum vill jag minnas. Åtminstone inga 2 tusen kronor!

 

Som freddy sa så är det ett Working Holiday Visum! Jag har fortfarande inte fått mitt accepterat. Gjorde det innan polaren och han fick svar efter 2h. :cry: :cry:

 

Åh en gammal wc3nerd . Vad nickades det förr i tiden?

 

Haha, spelade endast WC3 singleplayer/LAN. Så lirade aldrig WC3 online.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var nog seriöst den snyggaste tjejen jag har sett i mitt liv inne i butiken idag.

Lyssnade noga medans hon sa sitt namn till kollegan ihop om att hitta henne på facebook och fria direkt.

 

TRO FAN JAG HAR GLÖMT AV HENNES EFTERNAMN......

 

 

Hahahahah! dagens asgarv:-D nilsson? svensson? stensson?. lindal? ohlin? malmborg?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev precis utsatt för "Jag har blivit mamma skämtet"... då kan vi slå fast att sådant är fortfarande inte roligt år 2013...

 

brb spy

 

Jag tyckte det var rätt kul :mrgreen:

 

 

 

[1:04:11 AM] Minibiff: kul

[1:04:17 AM] Minibiff: när tjejen ja låg med för lite över 9 månader sedan

[1:04:26 AM] Minibiff: skickar en bild på henne och en unge och säger "Jag har blivit mamma"

[1:04:47 AM] Minibiff: och har inte träffat henne sedan dess och knappt snackat med henne på ett halvår

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...