Gå till innehåll

Hybrisboken - oklart


minibiff

Recommended Posts

Då vill jag att _DU_ förklarar varför!

Inte SF!

 

Dynamik. Jag vet inte dina stats lr fi's men det finns många regs som kan dualbarrella med en massa air som 3betas pre, hans read var rätt fel så han drog ut! Jag sade btw aldrig att det var ett bra spel, så behöver inte direkt försvara mig, men det behöver inte vara så kallt alltid vilket fitter sade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rehijackar. Träffade ett gäng på 7 tjejer från Helsingborg på Magaluf förra veckan. Ingen av dem hade hört talas om Harmyntan...

 

de var nog för gamla..

 

ELLER så känner jag inte varenda tjej i helsingborg :roll: Älskar att du frågade dem dock <3

 

..oooh bollhav :)

 

redan värt ellerhur?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

de var nog för gamla..

 

ELLER så känner jag inte varenda tjej i helsingborg :roll: Älskar att du frågade dem dock <3

 

 

Tvek om de var för gamla. 18-åringar allihopa. Harmyntan är en av få referenspunkter jag har i Helsingborg tillsammans med Cardinal och båten till Helsingör. Var tvungen att fråga lixx

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tvek om de var för gamla. 18-åringar allihopa. Harmyntan är en av få referenspunkter jag har i Helsingborg tillsammans med Cardinal och båten till Helsingör. Var tvungen att fråga lixx

 

hehe förstår de måste varit 18~ish, att de var för gamla var sarkasm/självdiss ;)

 

Nu vill man nästan veta vilka de här tjejerna är.. inte för att de inte känner till Harmyntan, utan för att jag gillar 18-åriga tjejer :roll:

 

 

 

att ligga med alltså.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hijackar din tråd lite eftersom många läser ;-)

 

Rum i central femma i Helsingborg (norra hamn, harmyntan) uthyres minst 3 mån from september pga långresa. Balkong från rummet med havsutsikt samt tillgång till jacuzzi och bollhav. Pm för mer info!

 

z9ju.jpg

 

Pälsar, fällar och döda djur i allmänhet ingår!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dynamik. Jag vet inte dina stats lr fi's men det finns många regs som kan dualbarrella med en massa air som 3betas pre, hans read var rätt fel så han drog ut! Jag sade btw aldrig att det var ett bra spel, så behöver inte direkt försvara mig, men det behöver inte vara så kallt alltid vilket fitter sade.

 

Hur ofta hittar vi den här dynamiken på 1/2 är ju frågan imo. Det må vara ett okej spel på högre nivåer, men synar du här 100 gånger mot en regg så kommer du inte vinna på det i längden vill jag nog ganska säkert påstå.. På 1/2 dvs. Har man dynamiken är det väl superstandard att 4betta här och få in det BTN vs BB också för den delen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan har ångest över vad jag skall göra. Jag har mina 80-100k och vill få ut en grym upplevelse.

 

1. Sticka till Australien och jobba. Då lär jag väl dock inte spendera alla pengar men kommer samtidigt ha det jävligt kul.

 

2. Stick till Australien och plugga. Detta är rejält dyrt och jag kommer få ta massa lån och shit men samtidigt kommer jag nog ha en bra utbildning.

 

3. Sticka ut och åka jorden runt. Har redan gjort det en gång men då var jag 7 år. Nu vill jag göra det med polarna och då borde 100k vara en okej summa som gör att man kommer en bit.

 

4. Vänta till mars då jag fyller 21 och sedan ta en störd resa runt i hela USA. Absolut tappa det och sedan avsluta resan i Las Vegas där jag spelar bort det som är kvar!

 

 

Obv så kommer alla säga #4 eftersom det är ett pokerforum. Men vad hade ni gjort om ni tänker efter?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan har ångest över vad jag skall göra. Jag har mina 80-100k och vill få ut en grym upplevelse.

 

1. Sticka till Australien och jobba. Då lär jag väl dock inte spendera alla pengar men kommer samtidigt ha det jävligt kul.

 

2. Stick till Australien och plugga. Detta är rejält dyrt och jag kommer få ta massa lån och shit men samtidigt kommer jag nog ha en bra utbildning.

 

3. Sticka ut och åka jorden runt. Har redan gjort det en gång men då var jag 7 år. Nu vill jag göra det med polarna och då borde 100k vara en okej summa som gör att man kommer en bit.

 

4. Vänta till mars då jag fyller 21 och sedan ta en störd resa runt i hela USA. Absolut tappa det och sedan avsluta resan i Las Vegas där jag spelar bort det som är kvar!

 

 

Obv så kommer alla säga #4 eftersom det är ett pokerforum. Men vad hade ni gjort om ni tänker efter?!

 

Tänkte efter lite och säger #4!!! Do it :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Börja med första alternativet, när du tröttnar så drar du det tredje. Alla jag känner som har varit i australien rekar det som fan. Du behöver ju inte nödvändigtvis bränna så mycket pengar där heller om du jobbar! Lagom att bränna resten på en jorden runt resa när du tröttnat :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

#1! Har vi ju redan gått igenom innan i dagboken. Austalien > vegas imo.

 

Mjo, jag är dock veligast i Sverige så jag lär dra upp denna frågan 23 gånger till innan jag bestämmer mig.

 

Det låter iofs opti att dra Australien och sedan ut och resa efter det.

Det som gör att jag är osugen på att dra Aussie/Ut och resa en längre period är att jag kör med linser och HATAR att ha på mig glasögon.

 

Har hört att det är semidåligt att ha linser i varmare länder?

 

Så då får det bli.

 

1. Operera ögonen > 2. Dra australien > 3. Åka jorden runt. :mrgreen:

 

 

Tack för all feedback so far!! :h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vaaaaa? Varför skulle det vara svårare att ha linser för att det är varmt? Har du glasögon hela sommaren eller blir det aldrig varmt i götet?

 

Är aldrig vart i Göteborg! Regnar endast!

Haha men har väl mer bakterier och göra.. Eller jag vet inte.

 

Vet bara att när jag skulle till Thailand så blev jag rekommenderad att inte ha linser!

 

Nu är det väl dock skillnad på Thai och Aussie

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är aldrig vart i Göteborg! Regnar endast!

Haha men har väl mer bakterier och göra.. Eller jag vet inte.

 

Vet bara att när jag skulle till Thailand så blev jag rekommenderad att inte ha linser!

 

Nu är det väl dock skillnad på Thai och Aussie

 

När jag var i Aussie hade jag e polare med mig med linser. 5 mån utan problem.

 

EDIT: Finns så mkt annat roligt att göra i vegas att spel lätt blir sekundärt. Vem vill jobba på semestern lixx

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rekar absolut att operera ögonen, skönt att slippa tänka på linser/brillor när man reser samt få vakna och se klart direkt. Sen är det +EV i längden mtp på vad allt kostar över en livstid, 25k väl investerade pengar imo.

 

Ett alternativ till framtidsplan kan ju vara Jorden runt/USA -> Hem och plugga och ta utbytestermin i Aussie. Se till att res bara så blir det nog bra :)

 

Skriver väldigt sällan men läser ofta, skön dagbok för övrigt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Där råkade jag tiltspärra mitt konto på svs.

Helt sjukt vad kallt jag har sprungit senaste dagarna och jag tröttnade nu.

 

Sjuka var att jag var ytterst jävla nära att casha ut hela rullen förra veckan men beslöt mig för att inte göra det och nu sitter man här -10k back.

 

Aja, +-0 sedan jag deposita ivf.

 

Vem fan orkar skicka in en SKRIFTLIG begäran till dom.

 

Spärra spelkonto

 

När du känner dig redo för spel igen så skickar du in en skriftlig begäran till Svenska Spel, 621 80 VISBY så släpper vi på spärren. Övriga frågor, vänligen kontakta kundservice på telefon 0770-11 11 11 eller på mejl kundservice@svenskaspel.se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...