Gå till innehåll

Hybrisboken - oklart


minibiff

Recommended Posts

Haha kan nog ha varit den top 1 menlösaste kvällen.

Börjar med att jag kommer till jobbet 22.30 (börjar 23.00) och ser att det är helt dött.

 

Börjar iallafall att "jobba" dvs stå och snacka i redbullbaren med den nya tjejen, eh haaawwwt, och småragga. Obv droppar hon efter typ 3h att hon har pojkvän.

 

Då börjar jag tröttna och försöka övertala chefen att få sluta tidigare!

Jag: "Men xxx, på riktigt nu. Jag har varit här i snart 4h och jag har serverat 2 personer. Jag kostar er massa pengar kan inte jag dra hem?"

Chef: "Njae, vi avvaktar lite innan vi börjar skicka hem folk".

 

Vid detta tillfället så var vi ungefär 16 bartenders, 20 nissar samt 3 gäster!

 

Iallafall så lyckas jag fjäska mig till att få dra när vi börjar stänga, så att jag slipper städa osv!

 

In direkt i taxin och dra mot Park Lane. Byter obv om i taxin och ser väl halvt semiefterbliven ut. In i VIPkön och slänger fram mitt gamla personalkort och tillber sedan gudarna ihop om att få komma in utan att stå i den jobbiga och dryga kön och det funkar!

 

In där och möta upp en polare och 2 tjejer som hade varit hemma hos en av tjejerna och förkrökat i hennes, tydligen skitsnygga lägenhet, och jag tog för givet att det vankades efterfest där så jag beställde direkt in massa shottar, groggar osv och började häva i mig.

 

Sedan kläcker min polare och hans kompis ur sig att de ska upp tidigt imorgon och jobba (båda jobbar på samma jobb, båda börjar 19.00) och jag blir lite småsne eftersom jag precis har beställt in krök för 800kr 20minuter innan stängning för att hinna bli lite salongs innan vi drog vidare.

 

Detta fick då den andra tjejen av bli tvärsur på mig för att jag tydligen var "bittraste personen jag har träffat i mitt liv". Bu fucking hu, 5minuter senare så sa hon att jag kunde hänga med till hennes lägenhet om jag inte visste vad jag skulle göra.

 

Men då jag hade fått se vilket psycho hon verkade vara så drog jag istället när min polare stack och tog följde med tjej nr 1 (som skulle upp och jobba).

 

Vi 2 går förbi en snubbe som står och spelar gitarr och sjunger och hon tycker det är ***sigt" och vill stå och sjunga.........

 

I vilket fall så ringer jag taxi eftersom jag verkligen är dödstrött och hatar allt.

 

När jag då ser taxin komma så säger hon "Men ta inte taxin, stå här med mig istället". Men efter att ha jobbat 14h på en dag så händer det inte att jag står kvar där utan några garantier!

 

Så nu sitter jag här helt slut i mitt rum. Brände 1,2 på 1h helt jävla meningslöst!

 

Men vad gör det, imorgon drar PL igång och då finns det pengar att oddsa bort!

 

F.Ö. vet jag inte riktigt vad som händer med min stakedeal. Det verkade vara klappat och klart men nu har ja inte snackat med dom på några dagar? Hmmmmmmm, aja får ta tag i det imorgon!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PREMIER LEAAAAAAAAAAGUEEEEEEEEEEEE 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)

 

 

:roffe:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha tjena mannen hann tyvärr inte läsa dina meddelanden innan man drog och kollade läget på the docks .. gick dit peyade och ut 5 min senare var helt dött men annars grym klubb .

Dom leggade oss på park lane och de var 22 så vi drog vidare mot berså och hade en skön kväll . Var väll ett decent ställe men fick en skön fylla så =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha tjena mannen hann tyvärr inte läsa dina meddelanden innan man drog och kollade läget på the docks .. gick dit peyade och ut 5 min senare var helt dött men annars grym klubb .

Dom leggade oss på park lane och de var 22 så vi drog vidare mot berså och hade en skön kväll . Var väll ett decent ställe men fick en skön fylla så =)

 

Mjo! Vi har precis börjat köra igång med att ha öppet fredagar. Bara det att personerna bakom klubben verkar skita i marknadsföring? Så i princip INGA vet att vi har öppet fredagar. Det var mycket bättre igår, fast ändå väldigt lugnt!

 

Segt med Park Lane, men ni missade inte så mycket! Stack dit efter jobbet och göteborgs sämsta DJ spelade.. fattar inte hur han får spela överallt.. men har hans farsa kontakter så har han :)

 

Såg du mig i fredags då? :) Jag stod väldigt länge i den lilla baren tillsammans med en tjej!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha aaa de var synd , jag vet inte om jag såg dig(ingen aning hur du ser ut haha) var rätt många bartenders där , snackade med en av dom och frågade vart allt folk var. Kommer de vara öppet i höst också eller?

 

En polare har nämligen flyttat upp dit och ska plugga på chalmers så lär bli fler besök :-D

 

Var du på Steve aoki eller? Vi tänkte dra dit men sprang kallt på CC så vi bestämde oss för att dra hem .

 

 

 

 

 

 

Mjo! Vi har precis börjat köra igång med att ha öppet fredagar. Bara det att personerna bakom klubben verkar skita i marknadsföring? Så i princip INGA vet att vi har öppet fredagar. Det var mycket bättre igår, fast ändå väldigt lugnt!

 

Segt med Park Lane, men ni missade inte så mycket! Stack dit efter jobbet och göteborgs sämsta DJ spelade.. fattar inte hur han får spela överallt.. men har hans farsa kontakter så har han :)

 

Såg du mig i fredags då? :) Jag stod väldigt länge i den lilla baren tillsammans med en tjej!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha aaa de var synd , jag vet inte om jag såg dig(ingen aning hur du ser ut haha) var rätt många bartenders där , snackade med en av dom och frågade vart allt folk var. Kommer de vara öppet i höst också eller?

 

En polare har nämligen flyttat upp dit och ska plugga på chalmers så lär bli fler besök :-D

 

Var du på Steve aoki eller? Vi tänkte dra dit men sprang kallt på CC så vi bestämde oss för att dra hem .

 

Hmm.. Vet att någon kom fram och frågade vart folket var!

Jag har brunt hår typ backslickish! Har postat en del bilder tidigare!

 

Stod iallafall i den lilla baren, så snackade du med någon där så var det nog jag!

 

Nae jag jobbade ju så kunde inte gå på Aoki!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm.. Vet att någon kom fram och frågade vart folket var!

Jag har brunt hår typ backslickish! Har postat en del bilder tidigare!

 

Stod iallafall i den lilla baren, så snackade du med någon där så var det nog jag!

 

Nae jag jobbade ju så kunde inte gå på Aoki!

 

 

 

Neeej snackade med en blond snubbe , var vid ute baren och den till höger när man kommer in . Men stänger ni eller har ni öppet över hösten? =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snackat med chefen nu.

Hon ville helst ha svar innan måndag om hur jag gör.

 

Fan lite ångest nu. Är lite schzio, halva mig vill dra och andra halvan vill sticka. Skall man göra en coinflip och låta ödet bestämma?

 

Förövrigt så rymde katten igår.. slynan löper och lär väl klämma ut kattungar snart.. FML

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snackat med chefen nu.

Hon ville helst ha svar innan måndag om hur jag gör.

 

Fan lite ångest nu. Är lite schzio, halva mig vill dra och andra halvan vill sticka. Skall man göra en coinflip och låta ödet bestämma?

 

Förövrigt så rymde katten igår.. slynan löper och lär väl klämma ut kattungar snart.. FML

Nästan lite slarvsyltaklass på de två sista styckena. Lite för få bokstäver bara :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man ska ha 15 grabbar hemma på galej med mat och dryck. Vad bjuder man på i matväg som e relativt enkelt. Både middag och plockmattips uppskattas.

 

Färdiglagad potatisgratäng, baconinlindad fläskfilé/kycklingfilé!

Manligt och lätt!

 

Bara änglar och demoner som fattades :)

 

Nu har du officellt tappat mig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det FML-känslan som uppstår när man hela tiden tror att man slutar tidigt men sedan inser att man slutar vid stängning.

 

Aldrig tidigare har jag känt denna tomhet inom mig. Så mycket jag har sett fram emot att dra in till stan och nu istället är jag kvar här.

 

55minuter kvar, om jag inte skjuter mig innan dvs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter mitt hat mot "iPad-människorna" så har jag nu fått större hat mot "HDMI-människorna".

 

Vad är då en HDMI-människa?

Det är en människa som kommer in till butiken och behöver en kabel mellan datorn och tvn. När man då frågar om de har HDMI i datorn/tvn så svarar de "Vet inte". När man då visar de hur HDMI ser ut så svarar de "Är osäker på om jag har den" när man då frågar hur gammal datorn/tvn är så är de även osäkra på detta.

 

Sedan blir de gärna lite småsur på en när man inte kan hjälpa dom. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

 

MvH Bittrare än Jeden

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...