Esactun Postad 24 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2013 Dealern annonserar att de är endast 10 givar kvar och polarens skeppar hem 3,5k på de givarna.... RIGGAT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 24 Augusti , 2013 Författare Rapport Share Postad 24 Augusti , 2013 Haha ja! Dealern frågade om vi behövde markerlåda för att flytta markerna.. Aja, hemma nu! Sprang på kusinen på avenyn som hade slutat jobba så fick skjuts hem! Nu ska man pressa in lite grind och vinna dineros! Imorgon fixar jag med visum och bokar AUSSIE!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 24 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2013 Magiskt klipp det där. Rederiet var fan guld! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Clutch Postad 24 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2013 Imorgon fixar jag med visum och bokar AUSSIE!!!!!!!!! Helt rätt , ska troligen också dit i vinter och skippa den här kylan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 24 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2013 Haha ja! Dealern frågade om vi behövde markerlåda för att flytta markerna.. Aja, hemma nu! Sprang på kusinen på avenyn som hade slutat jobba så fick skjuts hem! Nu ska man pressa in lite grind och vinna dineros! Imorgon fixar jag med visum och bokar AUSSIE!!!!!!!!! Fyllesnack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 25 Augusti , 2013 Författare Rapport Share Postad 25 Augusti , 2013 Fick 100kr och en kondom i dricks.... av en dude igår.. vet inte riktigt hur jag skall tolka det. För övrigt blev det 3 mobilnummer men min barchef kastade dom och sa "Där får du för du har fuckat upp kassorna" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 25 Augusti , 2013 Författare Rapport Share Postad 25 Augusti , 2013 Ansökt om visum nu! Kostade 2.2k! Nu jävlar är det nära! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 26 Augusti , 2013 Författare Rapport Share Postad 26 Augusti , 2013 Sitter på ett trött internetcafé och läser igenom gamla 1år facebookchattar med the girl in my dream.. fattar fortfarande inte riktigt hur det kunde gå så åt helvete. Aja, kul att spela massa gamla goda spel som man knappt har startat på 100 år. CS 1.6, WC3 osv! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 26 Augusti , 2013 Författare Rapport Share Postad 26 Augusti , 2013 Var inne i stan med ett par polare och gick runt i lite butiker. Jag och en av polarna ska ju alltid slå rekord i att vara top 1 mest efterbliven. Så vi hade någon "challenge" att första personen som gick och köpte Dsquared jeans skulle bli bjuden på öl av den andra. Sagt och gjort så tog jag upp ett par jeans och sa "Sitter dom bra så kör jag på dom". Dom satt helt jävla klockrent och jag är nu 2800kr fattigare Aja, atleast I got free beer?! Polaren har fått sin visumapply godkänt men inte jag ?!?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jimenez Postad 27 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2013 God dag Herr Biff! Tänkte be dig om råd.. Skall införskaffa ny tv o såg på Elgigantens hemsida att de gör reklam för Samsung 46" 3D Smart LED-TV UE46F6475 denna vecka! Tänkte kolla med dig om du tror det kan vara ett bra köp? Mvh Pelle Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 27 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2013 2.2k för Visum? Är det något speciellt visum eller har något förändras över åren för när jag åkte till Aussie för ett par år sedan betalade jag ingenting för mitt visum vill jag minnas. Åtminstone inga 2 tusen kronor! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddyponken Postad 27 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2013 2.2k för Visum? Är det något speciellt visum eller har något förändras över åren för när jag åkte till Aussie för ett par år sedan betalade jag ingenting för mitt visum vill jag minnas. Åtminstone inga 2 tusen kronor! Working holiday skulle jag gissa på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Strlxen Postad 27 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2013 Sitter på ett trött internetcafé och läser igenom gamla 1år facebookchattar med the girl in my dream.. fattar fortfarande inte riktigt hur det kunde gå så åt helvete. Aja, kul att spela massa gamla goda spel som man knappt har startat på 100 år. CS 1.6, WC3 osv! Åh en gammal wc3nerd . Vad nickades det förr i tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 27 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2013 2.2k för Visum? Är det något speciellt visum eller har något förändras över åren för när jag åkte till Aussie för ett par år sedan betalade jag ingenting för mitt visum vill jag minnas. Åtminstone inga 2 tusen kronor! Working holiday skulle jag gissa på. Äggsakt. 3 mån vs 1 år med WHV med chans till förlängning till 2 år om man har samma arbetsgivare mer än 90 dagar. Är rätt länge sen jag var där nu men så var det 2007 i vart fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 27 Augusti , 2013 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2013 Yeay! Folk skriver i min db. Har legat i fosterställning i ett par dagar nu över att min db håller på att dö ut. MvH bekräftelsehora God dag Herr Biff! Tänkte be dig om råd.. Skall införskaffa ny tv o såg på Elgigantens hemsida att de gör reklam för Samsung 46" 3D Smart LED-TV UE46F6475 denna vecka! Tänkte kolla med dig om du tror det kan vara ett bra köp? Mvh Pelle Snackade med kollegorna och de sa att enda Samsung är bra på när det gäller TV-apparater är deras SMART-funktioner. Är du endast ute efter en bra TV så hade jag tagit en annan! Om du tar bort SMART-funktionerna så är Grundig bäst! http://www.elgiganten.se/product/ljud-bild/tv/46VLE6239BM/grundig-46-led-tv-46-vle-6239-bm 2.2k för Visum? Är det något speciellt visum eller har något förändras över åren för när jag åkte till Aussie för ett par år sedan betalade jag ingenting för mitt visum vill jag minnas. Åtminstone inga 2 tusen kronor! Som freddy sa så är det ett Working Holiday Visum! Jag har fortfarande inte fått mitt accepterat. Gjorde det innan polaren och han fick svar efter 2h. :cry: Åh en gammal wc3nerd . Vad nickades det förr i tiden? Haha, spelade endast WC3 singleplayer/LAN. Så lirade aldrig WC3 online. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 27 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2013 towerdefense är nöten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 27 Augusti , 2013 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2013 towerdefense är nöten! Hahaha ja! Funkar det till mac? Eller måste jag köra via Parralells? Skall lätt fixa det när jag kommer hem. KAN MITT JÄVLA VISUM BLIR GODKÄNT NU?!!?! TY Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Strlxen Postad 27 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2013 Hahaha ja!Funkar det till mac? Eller måste jag köra via Parralells? Skall lätt fixa det när jag kommer hem. KAN MITT JÄVLA VISUM BLIR GODKÄNT NU?!!?! TY Ganska säker på att de fanns macversion senast ja kollade Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 27 Augusti , 2013 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2013 Ganska säker på att de fanns macversion senast ja kollade Sweet! Haha nu går alla runt på jobbet om skojar om mig. "Hehe, segt att du inte har fått godkänt visum.. nu när du redan har sagt upp dig. Vad gör du om de nekar dig?" :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 27 Augusti , 2013 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2013 Var nog seriöst den snyggaste tjejen jag har sett i mitt liv inne i butiken idag. Lyssnade noga medans hon sa sitt namn till kollegan ihop om att hitta henne på facebook och fria direkt. TRO FAN JAG HAR GLÖMT AV HENNES EFTERNAMN...... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nilzzon86 Postad 27 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2013 Var nog seriöst den snyggaste tjejen jag har sett i mitt liv inne i butiken idag.Lyssnade noga medans hon sa sitt namn till kollegan ihop om att hitta henne på facebook och fria direkt. TRO FAN JAG HAR GLÖMT AV HENNES EFTERNAMN...... Hahahahah! dagens asgarv:-D nilsson? svensson? stensson?. lindal? ohlin? malmborg? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 27 Augusti , 2013 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2013 Hahahahah! dagens asgarv:-D nilsson? svensson? stensson?. lindal? ohlin? malmborg? Började på L vet jag. Var ganska ovanligt efternamn. Aja, får la söka på hennes namn när jag kommer till jobbet på fredag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brrr Postad 27 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2013 Hon kan aldrig vara en keeper om du redan glömt namnet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 27 Augusti , 2013 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2013 Blev precis utsatt för "Jag har blivit mamma skämtet"... då kan vi slå fast att sådant är fortfarande inte roligt år 2013... brb spy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 28 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2013 Blev precis utsatt för "Jag har blivit mamma skämtet"... då kan vi slå fast att sådant är fortfarande inte roligt år 2013... brb spy Jag tyckte det var rätt kul [1:04:11 AM] Minibiff: kul [1:04:17 AM] Minibiff: när tjejen ja låg med för lite över 9 månader sedan [1:04:26 AM] Minibiff: skickar en bild på henne och en unge och säger "Jag har blivit mamma" [1:04:47 AM] Minibiff: och har inte träffat henne sedan dess och knappt snackat med henne på ett halvår Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts